quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iwaniusgod die sigaren uitdrukt in zijn eten bij een restaurant omdat hij de bediening kut vind
BAASquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iwaniusgod die sigaren uitdrukt in zijn eten bij een restaurant omdat hij de bediening kut vind
Hij behandelt je dan wel als slaafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
BAAS
Stiekem hoop ik dat hij een keer bij mij komt eten
Lol ze denkt vast dezequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
Nog steeds geen antwoord, duurt laaaaang
Jezus gaat overal snel. Want hij is een baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo als slaaf. Vriendelijke man lijkt mequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij behandelt je dan wel als slaaf
Kick je daar op?
dat dacht mortaxx eerst ookquote:
Volledige macht hebben over Mortaxxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij behandelt je dan wel als slaaf
Kick je daar op?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Toto69 het volgende:
heb echt amper foto's van mezelf op mn laptop
hoogstens deze danLkkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
hoogstens deze danst0ere boiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hoogstens deze danSow wat zit je kapsel keurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook bijna hele dag vrij!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Maandag wordt het uitstekend weer voor BBQ.
hoogstens deze danWat is dit voor gekke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
hoogstens deze danwow, koop je een trainingspak, ook nog van UMBRO. Wist niet dat dat nog bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
hoogstens deze danswagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Geen idee meer hoe ik er aan komquote:
toen ik in t zkh lag verveelde ik me jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna hele dag vrij!
[..]
Wat is dit voor gekke foto
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hoezo als slaaf. Vriendelijke man lijkt me
Kauai weet het welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
ik weet m ik weet mquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
coolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat jij dit was hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Your beauty never ever scared me.
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal nietsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurant
Zal hij ook wel vinden als jij hem uitnodigt als gast. Dat hij een koning is
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:ben je normaal blacka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee, ik heb op dit moment zelfs geen whatsappquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
Ìk wil je uit elkaar trekken''quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteld
ja, ik heb liever dat anderen als laatste reageren zodat ik niet die blauwe vinkjes zie, maar zij welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
leuk gifje welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
coolvind het wel een leuke opening voor mijn fobo
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Je mag wel iets blijer kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
Oh.
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Ach wees blij dat je je eten krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal niets
Dat is voor mijn doen best blijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel iets blijer kijken hoor
Wie heb je nou weer gedmtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag
Ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Wingding is er niet omdat ze even met mij naar bed is
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel liefquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Koop je ook roze keuken voor ze?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel lief![]()
Té lief
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Leuk Ama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
hosselbaas, geef tipsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Kawaiquote:
Kan sowieso niet echt lachen als ik selfie maak ook hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is voor mijn doen best blijKijk normaal nog serieuzer.
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.quote:
Saaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen leuke foto's. Helemaal niet als ik dronken ben.
Nou nou.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
friendzone jrquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, hier was een leuk topic over toch
reageer dan zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
volgende keer wel iets langer dan een halve minuut volhouden lieverd
Die drunkfail pics, je laat me daaraan denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Laat gaan.quote:
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
waarom heb je die nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lol
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom heb je die nog
heb je ook de robot-jan foto?
Ja, helaas zijn er toch veel vrouwen die er wel een slaatje uit willen slaan. Heel sneu.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
Waaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
Dat is nieuw voor mij joh :squote:
Niet wanhopig. Heel autistisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
waarom boeit jou dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wist niet dat ik ook een gevoelige kant heb?
[..]
Kom ik niet eens in joh
hoe kom je aan mijn fotoquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet wanhopig. Heel autistisch.
Hij denkt dat prosituees relaties met hem willen
Lekker op vrouwenbilletjes slaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn ja
Nee. pluffquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh is dat Ven1978 ofzo? Zag een topic van hem dat hij op zoek was naar een prostituee en hoopte op een eventuele relatie.
Daar staat geen foto van haar tussen hoorquote:
wtf..quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
eeyyy dit is 3kbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
ik sta op geen enkele foto daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft gaygay voor me gemaaktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja sof dit kan echt niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerWild pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof wanneer weer rijnkadesessie?
zet hem op je iphone of je bbquote:
oh waar ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, denk als ik terug ben van vakantie pas
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerZou rokje omhoog schuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een foto van tumblr en een paar paints.quote:
RetRy32quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer
Allemaal van die JNG figuren zeker
italiequote:
verder ken ik hem nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet hem op je iphone of je bb
dat is een 3kb meisjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer
Allemaal van die JNG figuren zeker
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamerWat een leuke muur btw, viel me gelijk op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe die danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had juist deze gekozen omdat de nieuwe foto nog minder gekleed was
"Papa geeft me geld om te shoppen in de stad, want wij zijn shoppen nooit zat"quote:
allemaal complimentjes hier wowquote:
Zaadvragende vmbo-sletjes die proberen te rappenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat 3kb is
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft ook lichtjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een leuke muur btw, viel me gelijk op!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste pic van mij is net niet zedig genoeg om openbaar op internet te zetten, heb nog wel een oudere outfitpic met onopgeruimde kamermooie dikke harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je doet zelf ook vmboquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaadvragende vmbo-sletjes die proberen te rappen
Oh jij bent er ook weerquote:
Echt mooi!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja he, hij heeft ook lichtjes.
[ afbeelding ]
ik ben lief jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
allemaal complimentjes hier wow
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgevingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt mooi!heb je dat zelf gemaakt ?
kijk gewoon het filmpjequote:
het is te merken. Iedereen hier ineensquote:
okquote:
je lijkt ook echt op zo'n jufquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
Mkay, drugs are bad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog regelmatig aan het psychedelisch genot zat werd ik erg impulsief creatief met mijn omgeving
ben jij hier ook voor kwaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
doe een wc papier er in ik zweer helptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
nee voor sof natuurlijk. Dat is al tijden bekend toch?quote:
Oh ik las op de een of andere manier broerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn bier is doodgeslagen godverdomme
Komt door mij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is te merken. Iedereen hier ineens
Zo zeg hallo, onbewuste gevoelens allesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik las op de een of andere manier broer
Daar heb ik een broertje dood aanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sof is voor elan hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee voor sof natuurlijk. Dat is al tijden bekend toch?
Ja soms welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga niet hosselen op fok, krijg je problemen van
Nooquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo zeg hallo, onbewuste gevoelens alles
kan gebeuren hoor fok it he fokkiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ook. Jij bent hier dus voor haar? Gotcha
ja maar ik ben niet van plan haar te hosselen hoor. Been there, tried thatquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga niet hosselen op fok, krijg je problemen van
ach je hebt haar vriendin gehosseldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet van plan haar te hosselen hoor. Been there, tried that
en fok-soa's verspreidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
volgens mij zijn er al echt wel fok babys geboren
Kijk maar in OUD, staan wel cuties tussen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Jupquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Vervelend overstap-station, dat Utrecht centraalquote:
Nou nee, sof heeft ons gewoon bij elkaar gezet en gezorgd dat we aan de drank gingenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ach je hebt haar vriendin gehosseld
slaap lekkerquote:
Ja daar ben ik een van.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend overstap-station, dat Utrecht centraal
utrecht centraalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of je zegt gewoon via internetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
gaat dit over neighbour?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry, heb de creativiteit van een Zeef(je) op dit momentquote:
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Lijkt me wel awkward als je kinderen dan vragen hoe papa en mama elkaar hebben leren kennen.
"Ja kind, we zaten op fok en waren elkaar aan het hosselen"
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ex heb ik echt op een genante manier via FOK! leren kennen
omdat sof geen penis bleek te hebbenquote:
eerst maar mn ex vergeten hehehequote:
Het had te maken met hentai en mdma :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had hij je geimponeerd met zijn hosselskills? Haha
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat sof geen penis bleek te hebben
geen ideequote:
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja is dat wat? Weet niet hoor.... of we daar de oorlog mee winnen
Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
is jesper drost goet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien terug aan het vliegen vanuit Zuid-Afrika
hhahahahaHAHAHA WHUTTquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
Rusnak moet het komende seizoen van de FC reddenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.
druksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatie
Hoesen gaat losquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Dat is Sana 2.0quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kk weer een miskoop die duitser van ajax is geen miskoop hij word goed en is het al
MDMAquote:
Gewoon beetje datura yosoquote:
Chery wegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Chery wegnu botteghin heel misschien ook nog willen ze reijnen van cambuur
![]()
als dat allemaal gebeurd is het seizoen over
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?quote:
oefenperiode is hij wel op dreef Islamovic zie ik het ook nog wel makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Wie is jouw ex? Kennen we hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
Tegen liverpool, bvbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doen
Sowieso Europees gaat hij scoren. Deed hij ook tegen Barcagenot
Geen blad voor me mond maar recht voor me raapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen blad voor me mond maar recht voor me raap
Duh, volgende TT will be mine.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?
Ach, leren van je fouten tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor je
niks mis met lil kleinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat (quote:
grapje, loka zou nooit wat in mij zien johquote:
Lil Kleine en 3kb.quote:
Oh nee dan zal het me wel niks zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat () maar hij zit al jaren niet meer echt actief op FOK!
Jij hebt toch smoothe skills?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grapje, loka zou nooit wat in mij zien joh
we hadden eigenlijk moeten gaan toenquote:
Nee, hosselen doe ik niet zelf johquote:
Nee ik hoorde iets van sowieso liverpool, bvb, Marseille. Een van die clubs volgens mij.... maar, zou leuk zijn kunnen we ook nog door. Alhoewel we dan toch wel weer verliezen van zo'n oostblok team iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen gaat gewoon 3 Oostblokpauperclubs loten, let maar op
Ey bitch schuif op, wij komen binnen met z'n allen. Je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat
beter komt ronnie flex een keer, dan gaan we dan welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
we hadden eigenlijk moeten gaan toen
Ja toch alleen drank en drugs is slechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lil Kleine en 3kb.
Goeie smaak heb je wel
Ik ben een sletje met stijl EN klassequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hahahaha, VA lijkt wel een klein beetje op ex.
Maar hij heeft geen harembroek en dreadlocks.
dat heeft va ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
vroeger was die wel hard hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat hij een ontzettende downie is
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja toch alleen drank en drugs is slecht
Dreads.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
ah nu ze kwetsbaar is hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
GC / [GRTD #5727] High heels O+
vanaf hier maar toen ging het een beetje snel allemaal
zo lelijk harembroekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Goede clip is datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zeker
Alleen dan zing jij me ipv je
met hij bedoelde ze mij toch?quote:
wow doe normaal zo ben ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ah nu ze kwetsbaar is heik heb je door
wat voor een look heb ik danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ex heeft echt de hippielook.
oooohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, ex heeft echt de hippielook.
hoe weet je datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op je moeder vind jij wel wat zeker
Alleen dan zing jij me ipv je
Muah gewoon 8 ploegen die in pot 1 zitten, daar zitten zij dan ook bij. Zal ook wel Dinamo Kiev of een Russische ploeg bij zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee ik hoorde iets van sowieso liverpool, bvb, Marseille. Een van die clubs volgens mij.... maar, zou leuk zijn kunnen we ook nog door. Alhoewel we dan toch wel weer verliezen van zo'n oostblok team idd
69quote:
Stonerlookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een look heb ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |