Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
is jesper drost goet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien terug aan het vliegen vanuit Zuid-Afrika
hhahahahaHAHAHA WHUTTquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het had te maken met hentai en mdma :$
Rusnak moet het komende seizoen van de FC reddenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah bij PEC was hij niet onaardig hoor, Rusnak wel het liefst achter de spits hij dan op links.
druksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komt de miljardste- drugs are bad- opmerking van Oponisatie
Hoesen gaat losquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Dat is Sana 2.0quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kk weer een miskoop die duitser van ajax is geen miskoop hij word goed en is het al
MDMAquote:
Gewoon beetje datura yosoquote:
Chery wegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak moet het komende seizoen van de FC redden
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Chery wegnu botteghin heel misschien ook nog willen ze reijnen van cambuur
![]()
als dat allemaal gebeurd is het seizoen over
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?quote:
oefenperiode is hij wel op dreef Islamovic zie ik het ook nog wel makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij is het vast niet verleerd zou je denken
Wie is jouw ex? Kennen we hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
Tegen liverpool, bvbquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft een jaartje kunnen wennen aan het rumoerige Groningen, nu gaat hij het doen
Sowieso Europees gaat hij scoren. Deed hij ook tegen Barcagenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |