Opzich zou ik zo niet willen leven neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh af en toe moet je naar de supermarkt, daar heb je kassameisjes.
Maar ben je er echt bang voor? Ik heb sinds dinsdag niemand gezien en voel me er eigenlijk wel relaxt onder nog.
volg jij mij op spotify ouzo?quote:
jij bent er alquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Even mooi meisje zoeken voor dit topic.
Nieuwe campagne: girlfriend4JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich zou ik zo niet willen leven nee. Niet als ik een vriendin wil krijgen en later ook kinderen wil. Dan is het niet handig als je kluizenaarsleef hebt.
Maar ik ben dus ook niet echt een uitgaanstype, dus iemand ontmoeten wordt lastig
Kaneel slaat je nu in elkaarquote:
Nice, ja ik stalk je al heel lang.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volg jij mij op spotify ouzo?
favorietje:
Bohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn girlcelebcrush Suzuki Airi
GENOT inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef richolio het volgende:
Broadchurch is echt een goede serie inderdaad. Dat sfeertje en de muziek alleen alAls ik niet kan slapen ga ik dat luisteren
Je had best wat tegen me mogen zeggen hoor, ik bijt niet.quote:
Mijn blonde crush is Gigi Hadidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn girlcelebcrush Suzuki Airi
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Kauai het volgende:
Richolio ben nogsteeds bij 7, vanavond misschien het seizoen af kijken
Alec is echt een held
MILLER!quote:
Vond het een beetje eng.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had best wat tegen me mogen zeggen hoor, ik bijt niet.
Heel zachtjes maar
HELL YEAH BABY.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
ga je mee naar Zweden. gaan we knappe mannen versieren?
Dagen kunnen niet zoveel kwaad, bij weken loopt het wel uit de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich zou ik zo niet willen leven nee. Niet als ik een vriendin wil krijgen en later ook kinderen wil. Dan is het niet handig als je kluizenaarsleef hebt.
Maar ik ben dus ook niet echt een uitgaanstype, dus iemand ontmoeten wordt lastig
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
ga je mee naar Zweden. gaan we knappe mannen versieren?
Het ligt er niet perse aan dat ik geen contacten heb, maar meer dat ik geen zin heb om iets te doen. Dus verwateren contacten toch wel weerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dagen kunnen niet zoveel kwaad, bij weken loopt het wel uit de hand.
Misschien kun je via internet nieuwe mensen leren kennen. Je hebt daar van die websites voor, ik wil dat nog eens proberen.
Ik spring op ze afquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?
echt wel, waarom zou ik wachten tot hij naar mij komt als ik merk dat hij staat te flirtenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?
Ik maak voornamelijk vrienden die ook geen zin hebben om dingen te doen. Dubbel lastigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er niet perse aan dat ik geen contacten heb, maar meer dat ik geen zin heb om iets te doen. Dus verwateren contacten toch wel weer
oh godquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij mag niet, want er gaat ook een Romana4Pax komen
Richie heeft een klein piemeltjequote:
braveriken hier ja, we moeten daarheen voor de passiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HELL YEAH BABY.Nederlandse mannen zijn me soms ietsjes te braaf.
quote:
Omdat heel veel meisjes dat doen. Rare hints geven enzo ipv gewoon er op af stappen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt wel, waarom zou ik wachten tot hij naar mij komt als ik merk dat hij staat te flirten
Paxcalconquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg die niet meer anonieme dronken kerel die mijn nummer heeft heet Pascal.![]()
![]()
hehehehe i c wot u did derequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Richie heeft een klein piemeltje
Dat wordt hem niet
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg die niet meer anonieme dronken kerel die mijn nummer heeft heet Pascal.![]()
![]()
Dan moet je een Helmondse man zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HELL YEAH BABY.Nederlandse mannen zijn me soms ietsjes te braaf.
Ik ben t straight to the point soms.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Omdat heel veel meisjes dat doen. Rare hints geven enzo ipv gewoon er op af stappen.
Doe mij een paar meisjes die zoals jullie zijn
Tja het enige wat wel zo is dat ik niet echt vrienden heb die voetbalgek zijn. Want anders zou ik wel met een paar gewoon naar het stadion gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak voornamelijk vrienden die ook geen zin hebben om dingen te doen. Dubbel lastig
wow wild sof appearedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef supersof het volgende:
heb sinds een week mijn laptop weer aan ;s
Vrouwen die op badguys vallen, het zal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Wingding het volgende:
[..]
braveriken hier ja, we moeten daarheen voor de passie
Pas op anders stuur ik dat filmpje dat je Let It Go zingt hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Richie heeft een klein piemeltje
Dat wordt hem niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijken
Origineel.quote:
Van Pascals, waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijken
STUURquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik dat filmpje dat je Let It Go zingt hier
is ze wild ja? Snel, geef haar een after eight, wordt ze weer rustigquote:
Je zegt gewoon meteen als eerste zin "Ik wil jou vanavond mijn bed in hebben!"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben t straight to the point soms.
Doequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
ALtijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is ze wild ja? Snel, geef haar een after eight, wordt ze weer rustig
Veel beter dan dat was ze nietquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Wejoooo, was het Monique?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel beter dan dat was ze niet
Ik hoopte al dat jij binnen zou vallenquote:
Hahahaha, denk dat geen een man daar van afschriktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zegt gewoon meteen als eerste zin "Ik wil jou vanavond mijn bed in hebben!"
Kan me niet voorstellen dat dat afschrikt
gadver neequote:
Die zijn toch kakkigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je een Helmondse man zoeken
:squote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gadver nee
Ik neuk alleen boven mijn stand
Zou niet weten hoe ik zou reagerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaha, denk dat geen een man daar van afschrikt
wat een debiel was datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij binnen zou vallen
Helmond ligt in Limburgquote:
ladyboyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik zou reageren
Waarschijnlijk heel achterdochtig en meteen PANIEK
ze zeggen echt nooooit nee op die vraagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahaha, denk dat geen een man daar van afschrikt
Ietsjes braver mag wel hoor !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, zijn allemaal opgegroeid in crimineel milieu.
Nja tegen Limburg aan danquote:
wat een verhaal met die ddos aanval hahaquote:
Echt? Vraag eens aan mequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ze zeggen echt nooooit nee op die vraag
En later krijg je spijt daarvan en krijg je te maken met een boze chick omdat je niet meer haar bed in wilde duikenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe ik zou reageren
Waarschijnlijk heel achterdochtig en meteen PANIEK
Klopt, op introkamp gezien. Gadverdamme wat waren er veel sletjes en playboys daar zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:14 schreef Wingding het volgende:
[..]
ze zeggen echt nooooit nee op die vraag
Nee zou waarschijnlijk wel meegaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En later krijg je spijt daarvan en krijg je te maken met een boze chick omdat je niet meer haar bed in wilde duiken
ik had het over je kontgat hoorquote:
hey drnickquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had het over je kontgat hoor
Was bijna gezwicht toen ik er op mijn 17e aan meedeed, zo'n kamp, gelukkig niet gedaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, op introkamp gezien. Gadverdamme wat waren er veel sletjes en playboys daar zeg.
Hij heeft ooit pizza voor me gehaald.quote:
Ik heet Johannesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie mogen je FOK!baby's geen Johannes noemen, die naam is reeds gereserveerd.
Ik was ook 17 toen !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was bijna gezwicht toen ik er op mijn 17e aan meedeed, zo'n kamp, gelukkig niet gedaan.
Ze kan er nu niet meer onderuitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het ook aan mijn moeder verteld
Val je zelf niet op oudere kerels dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was ook 17 toen !het was wel leuk, maar die aandachtsgeile meisjes ugh, gaan ze ook nog eens naar oudere kerels van 27/30 geilen terwijl ze zelf rond de 20 zijn.
Dat zei ik ook al tegen d`r vannachtquote:
Voor jullie ? Hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Jullie mogen je FOK!baby's geen Johannes noemen, die naam is reeds gereserveerd.
mortiequote:
Gabrielle ook niet? voor een jongen dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Gaat je moeder dan met haar seksenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
En anders krijgt ze met mijn moeder te maken
Nee, zie je mij al met een 28 jarige terwijl ik zelf 18 ben ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Val je zelf niet op oudere kerels dan?
8 jaar leeftijdsverschil niets mis mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was ook 17 toen !het was wel leuk, maar die aandachtsgeile meisjes ugh, gaan ze ook nog eens naar oudere kerels van 27/30 geilen terwijl ze zelf rond de 20 zijn.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat je moeder dan met haar seksen
Multi-tasking bitchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je met ons in gesprek was op FOK!
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het ook aan mijn moeder verteld
ik ga niet met een 12-jarige godver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
8 jaar leeftijdsverschil niets mis mee.
Ja dat kan best hoor, waarom nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, zie je mij al met een 28 jarige terwijl ik zelf 18 ben ?ew.
Rond de 20 he, laten we zeggen dat het grotendeels 18 jarigerds met 27/30 jarige mannen waren...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
8 jaar leeftijdsverschil niets mis mee.
hoe kom je aan een foto van mij dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 02:47 schreef Wingding het volgende:
![]()
even snel gespiekt en Opso is echt tien keer zo knap als Sof
zo knap dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je aan een foto van mij dan?
en het is dan in plaats van als.
18 met 28? Moeten ze zelf weten maar ik vind best grote leeftijdsverschil, de ene begint net aan haar leven en de ander is alweer bijna een oudje.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan best hoor, waarom niet
Trouwens, je bent toch gewoon 25+ ?
Ik moet bij Gabrielle meteen denken aan Gabrielle-milie Le Tonnelier de Breteuil, zou een zoon niet zo kunnen noemen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
Gabrielle ook niet? voor een jongen dan.
Oke hansquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het druk is betekent niet perse dat het leuk is Hans
Zal vast ooit gebeurenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil seks met een vrouw van rond de 30
ik ben nu vooral benieuwd naar opso, want dat is nogal een beweringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe kom je aan een foto van mij dan?
en het is dan in plaats van als.
Als je zin hebt in seks.. Ja euh cliche alles maar je voelt het toch niet ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
18 met 28? Moeten ze zelf weten maar ik vind best grote leeftijdsverschil, de ene begint net aan haar leven en de ander is alweer bijna een oudje.
Ik ben 18.
echt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil seks met een vrouw van rond de 30
28 is toch niet oud johquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
18 met 28? Moeten ze zelf weten maar ik vind best grote leeftijdsverschil, de ene begint net aan haar leven en de ander is alweer bijna een oudje.
Ik ben 18.
Die laat alleen een foto van haar haar zienquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben nu vooral benieuwd naar opso, want dat is nogal een bewering
dat is niet mijn fetisjquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laat alleen een foto van haar haar zien
mijn vader heet Gabrielle met zijn voornaamquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet bij Gabrielle meteen denken aan Gabrielle-milie Le Tonnelier de Breteuil, zou een zoon niet zo kunnen noemen hoor
Dan moet je daar nu wat aan gaan doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat ik het nu wil zeg maar
27/30-jarige mannen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rond de 20 he, laten we zeggen dat het grotendeels 18 jarigerds met 27/30 jarige mannen waren...
Ik heb het meer over een relatie, niet one night standquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je zin hebt in seks.. Ja euh cliche alles maar je voelt het toch niet ofzo?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste keer met ervaren iemand![]()
Niet ongemakkelijk doen met zijn tween maar alleen ik
Oh, nou ik snap beide nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het meer over een relatie, niet one night stand
lijkt me nietsquote:
Als het ook voor die andere de eerste keer is is het misschien wel voor niemand ongemakkelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel die vrouwen zijn dan botergeil omdat ze soppen naar zaad om kindjes mee te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..], daarvoor hoef je echt geen 30 te zijn.
Welke nationaliteit? In Frans is het toch meisjesnaam en in Italiaans Gabriele?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Wingding het volgende:
[..]
mijn vader heet Gabrielle met zijn voornaam
Godsammequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ben ook nog maagd dus ik ben niet wat je zoekt
Okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel die vrouwen zijn dan botergeil omdat ze soppen naar zaad om kindjes mee te maken
Eierstokken tikken dan als een malle gek
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel die vrouwen zijn dan botergeil omdat ze soppen naar zaad om kindjes mee te maken
Eierstokken tikken dan als een malle gek
als collega of in de zaak?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
lijkt me niets
Pax ik zag vandaag echt een heel mooi meisje op m'n werk. Echt topmodelknap
seksquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Seks, relaties. Dit klinkt bekend van de afgelopen paar nachten.
Dat ze beide niet snaptquote:
Nee dan word het niks.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ben ook nog maagd dus ik ben niet wat je zoekt
Ervaren chick weet hoe ze me het beste kan bevredigen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het ook voor die andere de eerste keer is is het misschien wel voor niemand ongemakkelijk
een gast. Maar ze was met ouders en 16 ofzoquote:
Hihhihihiquote:
Dat iemand een one night stand of relatie zou willen met dat leeftijdverschilquote:
Preciesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan word het niks.
Doen we beide onhandig en denken we van "was dit het nou"
[..]
Ervaren chick weet hoe ze me het beste kan bevredigen toch
Kan je even reageren?quote:
Dat was ik danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een gast. Maar ze was met ouders en 16 ofzo
Ooh zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze beide niet snapt
Zowel relatie als one night stand-redenen
nee joh, alles met liefde is verwerpelijkquote:
Nu bijvoorbeeld omdat je begint over hoe je eerste keer zou moeten zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier echt ELKE nacht over AAAAHHHH
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke nationaliteit? In Frans is het toch meisjesnaam en in Italiaans Gabriele?
Precies! 10+ op je 18e is wel enorm grote leeftijdsverschil vind ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihhihihi
[..]
Dat iemand een one night stand of relatie zou willen met dat leeftijdverschil.
Volgens mij is daar niet heel veel voor nodig om te laten lukken je posts kennendequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan word het niks.
Doen we beide onhandig en denken we van "was dit het nou"
[..]
Ervaren chick weet hoe ze me het beste kan bevredigen toch
Waarom reager je niet op Sof?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
elletje teveel getyped zie ik, Gabriele
Ah dan snap ik het.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
elletje teveel getyped zie ik, Gabriele
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een gast. Maar ze was met ouders en 16 ofzo
Zou er ook geen toekomst in zien danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies! 10+ op je 18e is wel enorm grote leeftijdsverschil vind ik
Ja het is te ergquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu bijvoorbeeld omdat je begint over hoe je eerste keer zou moeten zijn
Nee ze was blond en heel classyquote:
Je moet voor het beste gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niet heel veel voor nodig om te laten lukken je posts kennende
Wel smoothquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven toch
ouders denken wat een vriendelijke jongeman hij komt gewoon servetje brengen
wow jij bent goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven toch
ouders denken wat een vriendelijke jongeman hij komt gewoon servetje brengen
Gefeliciteerd of wat zeg je dan, fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
Ik denk dat ik eroverheen begin te komen.
Zouden ze bij Feyenoord maagd zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet voor het beste gaan
Topsportmentaliteit dit dat
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheenquote:
Welke liedjes zijn dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
Avocado en kaas met een beetje sambal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat is voor jullie de perfecte tosti combi?
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
die van JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
boterham kaas boterhamquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Feyenoord is eerder een soort afgelebberde milf, die allang over haar hoogtepunt heen is.quote:
RobinOok weet precies wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Avocado, kipfilet, kaas en tomaatje is wel lekkahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avocado en kaas met een beetje sambal.
wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RobinOok weet precies wat ik lekker vind
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou er ook geen toekomst in zien dan.. En reacties van anderen zou ik ook al geen zin in hebben
hahahaha amaquote:
Probeer maar uitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.
Wieehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dat zo doen met een pitabrood.
Ja, altijd dat ik ben volwassen voor mn leeftijd..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'
Tijd doet veel goedquote:
vond ik grappig wat je zei hahaquote:
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti etenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!
Dat vraagt ze nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
Wat ga je eten op de markt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti eten
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sof is de koningin van deze sc dus ze moet gaan denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die pm niet gekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Dat was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag nietdat je haar knapper vindt boeit me niks.
Hoe kom je aan mijn foto?
al die eisen om te reageren hier, gezelligquote:
Er staat geen vraagteken in je postquote:
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Doet hij toch ook bij wing, moet hij wel goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
Mevrouw is ook even 2 dagen hier onlinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
nee dat is engquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Doe eens niet zo moeilijk dan jongens en post gewoon wat pics hier.
Ik blijf graag anoniem op FOK! dus niemand mag weten wie ik echt ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Je zei het wel enorm vaak over die "smiley in face". Hou ermee op. Hierbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat geen vraagteken in je post
En nee, daar zit ik niet mee. Ik stelde haar alleen een vraag
Anoniem blijven?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?
is gewoon 1 iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |