Opzich zou ik zo niet willen leven neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh af en toe moet je naar de supermarkt, daar heb je kassameisjes.
Maar ben je er echt bang voor? Ik heb sinds dinsdag niemand gezien en voel me er eigenlijk wel relaxt onder nog.
volg jij mij op spotify ouzo?quote:
jij bent er alquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
Even mooi meisje zoeken voor dit topic.
Nieuwe campagne: girlfriend4JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich zou ik zo niet willen leven nee. Niet als ik een vriendin wil krijgen en later ook kinderen wil. Dan is het niet handig als je kluizenaarsleef hebt.
Maar ik ben dus ook niet echt een uitgaanstype, dus iemand ontmoeten wordt lastig
Kaneel slaat je nu in elkaarquote:
Nice, ja ik stalk je al heel lang.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volg jij mij op spotify ouzo?
favorietje:
Bohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn girlcelebcrush Suzuki Airi
GENOT inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef richolio het volgende:
Broadchurch is echt een goede serie inderdaad. Dat sfeertje en de muziek alleen alAls ik niet kan slapen ga ik dat luisteren
Je had best wat tegen me mogen zeggen hoor, ik bijt niet.quote:
Mijn blonde crush is Gigi Hadidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn girlcelebcrush Suzuki Airi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |