Ik ben té straight to the point soms.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Omdat heel veel meisjes dat doen. Rare hints geven enzo ipv gewoon er op af stappen.
Doe mij een paar meisjes die zoals jullie zijn
Tja het enige wat wel zo is dat ik niet echt vrienden heb die voetbalgek zijn. Want anders zou ik wel met een paar gewoon naar het stadion gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik maak voornamelijk vrienden die ook geen zin hebben om dingen te doen. Dubbel lastig
wow wild sof appearedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef supersof het volgende:
heb sinds een week mijn laptop weer aan ;s
Vrouwen die op badguys vallen, het zal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Wingding het volgende:
[..]
braveriken hier ja, we moeten daarheen voor de passie
Pas op anders stuur ik dat filmpje dat je Let It Go zingt hierquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Richie heeft een klein piemeltje
Dat wordt hem niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijken
Origineel.quote:
Van Pascals, waarom?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijken
STUURquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Pas op anders stuur ik dat filmpje dat je Let It Go zingt hier
is ze wild ja? Snel, geef haar een after eight, wordt ze weer rustigquote:
Je zegt gewoon meteen als eerste zin "Ik wil jou vanavond mijn bed in hebben!"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben té straight to the point soms.
Doequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
ALtijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is ze wild ja? Snel, geef haar een after eight, wordt ze weer rustig
Veel beter dan dat was ze nietquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Wejoooo, was het Monique?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veel beter dan dat was ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |