quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:05 schreef Kauai het volgende:
Richolio ben nogsteeds bij 7, vanavond misschien het seizoen af kijken
Alec is echt een held
MILLER!quote:
Vond het een beetje eng.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had best wat tegen me mogen zeggen hoor, ik bijt niet.
Heel zachtjes maar
HELL YEAH BABY.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
ga je mee naar Zweden. gaan we knappe mannen versieren?
Dagen kunnen niet zoveel kwaad, bij weken loopt het wel uit de hand.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich zou ik zo niet willen leven nee. Niet als ik een vriendin wil krijgen en later ook kinderen wil. Dan is het niet handig als je kluizenaarsleef hebt.
Maar ik ben dus ook niet echt een uitgaanstype, dus iemand ontmoeten wordt lastig
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:07 schreef Wingding het volgende:
[..]
ga je mee naar Zweden. gaan we knappe mannen versieren?
Het ligt er niet perse aan dat ik geen contacten heb, maar meer dat ik geen zin heb om iets te doen. Dus verwateren contacten toch wel weerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dagen kunnen niet zoveel kwaad, bij weken loopt het wel uit de hand.
Misschien kun je via internet nieuwe mensen leren kennen. Je hebt daar van die websites voor, ik wil dat nog eens proberen.
Ik spring op ze afquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?
echt wel, waarom zou ik wachten tot hij naar mij komt als ik merk dat hij staat te flirtenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neem jij initiatief als je een man leuk vindt ja?
Ik maak voornamelijk vrienden die ook geen zin hebben om dingen te doen. Dubbel lastigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt er niet perse aan dat ik geen contacten heb, maar meer dat ik geen zin heb om iets te doen. Dus verwateren contacten toch wel weer
oh godquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij mag niet, want er gaat ook een Romana4Pax komen
Richie heeft een klein piemeltjequote:
braveriken hier ja, we moeten daarheen voor de passiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HELL YEAH BABY.Nederlandse mannen zijn me soms ietsjes te braaf.
quote:
Omdat heel veel meisjes dat doen. Rare hints geven enzo ipv gewoon er op af stappen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:09 schreef Wingding het volgende:
[..]
echt wel, waarom zou ik wachten tot hij naar mij komt als ik merk dat hij staat te flirten
Paxcalconquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg die niet meer anonieme dronken kerel die mijn nummer heeft heet Pascal.![]()
![]()
hehehehe i c wot u did derequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Richie heeft een klein piemeltje
Dat wordt hem niet
Dan moet je er nogal vandaan blijven, mensen met die naam moet je ontwijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg die niet meer anonieme dronken kerel die mijn nummer heeft heet Pascal.![]()
![]()
Dan moet je een Helmondse man zoekenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
HELL YEAH BABY.Nederlandse mannen zijn me soms ietsjes te braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |