ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag nietdat je haar knapper vindt boeit me niks.
Hoe kom je aan mijn foto?
al die eisen om te reageren hier, gezelligquote:
Er staat geen vraagteken in je postquote:
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Doet hij toch ook bij wing, moet hij wel goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
Mevrouw is ook even 2 dagen hier onlinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
nee dat is engquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Doe eens niet zo moeilijk dan jongens en post gewoon wat pics hier.
Ik blijf graag anoniem op FOK! dus niemand mag weten wie ik echt ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Je zei het wel enorm vaak over die "smiley in face". Hou ermee op. Hierbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat geen vraagteken in je post
En nee, daar zit ik niet mee. Ik stelde haar alleen een vraag
Anoniem blijven?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?
is gewoon 1 iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |