Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dat zo doen met een pitabrood.
Ja, altijd dat ik ben volwassen voor mn leeftijd..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'
Tijd doet veel goedquote:
vond ik grappig wat je zei hahaquote:
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti etenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!
Dat vraagt ze nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
Wat ga je eten op de markt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti eten
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sof is de koningin van deze sc dus ze moet gaan denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die pm niet gekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Dat was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |