Zouden ze bij Feyenoord maagd zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet voor het beste gaan
Topsportmentaliteit dit dat
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheenquote:
Welke liedjes zijn dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
Ik denk dat ik eroverheen begin te komen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
Avocado en kaas met een beetje sambal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat is voor jullie de perfecte tosti combi?
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
die van JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
boterham kaas boterhamquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Feyenoord is eerder een soort afgelebberde milf, die allang over haar hoogtepunt heen is.quote:
RobinOok weet precies wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Avocado, kipfilet, kaas en tomaatje is wel lekkahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avocado en kaas met een beetje sambal.
wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RobinOok weet precies wat ik lekker vind
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou er ook geen toekomst in zien dan.. En reacties van anderen zou ik ook al geen zin in hebben
hahahaha amaquote:
Probeer maar uitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.
Wieehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
Ik denk dat ik eroverheen begin te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |