Hihhihihiquote:
Dat iemand een one night stand of relatie zou willen met dat leeftijdverschilquote:
Preciesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan word het niks.
Doen we beide onhandig en denken we van "was dit het nou"
[..]
Ervaren chick weet hoe ze me het beste kan bevredigen toch
Kan je even reageren?quote:
Dat was ik danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een gast. Maar ze was met ouders en 16 ofzo
Ooh zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze beide niet snapt
Zowel relatie als one night stand-redenen
nee joh, alles met liefde is verwerpelijkquote:
Nu bijvoorbeeld omdat je begint over hoe je eerste keer zou moeten zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gaat het hier echt ELKE nacht over AAAAHHHH
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke nationaliteit? In Frans is het toch meisjesnaam en in Italiaans Gabriele?
Precies! 10+ op je 18e is wel enorm grote leeftijdsverschil vind ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihhihihi
[..]
Dat iemand een one night stand of relatie zou willen met dat leeftijdverschil.
Volgens mij is daar niet heel veel voor nodig om te laten lukken je posts kennendequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan word het niks.
Doen we beide onhandig en denken we van "was dit het nou"
[..]
Ervaren chick weet hoe ze me het beste kan bevredigen toch
Waarom reager je niet op Sof?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
elletje teveel getyped zie ik, Gabriele
Ah dan snap ik het.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
elletje teveel getyped zie ik, Gabriele
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een gast. Maar ze was met ouders en 16 ofzo
Zou er ook geen toekomst in zien danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies! 10+ op je 18e is wel enorm grote leeftijdsverschil vind ik
Ja het is te ergquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu bijvoorbeeld omdat je begint over hoe je eerste keer zou moeten zijn
Nee ze was blond en heel classyquote:
Je moet voor het beste gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niet heel veel voor nodig om te laten lukken je posts kennende
Wel smoothquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven toch
ouders denken wat een vriendelijke jongeman hij komt gewoon servetje brengen
wow jij bent goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon snel nummer op servetje zetten en aan haar geven toch
ouders denken wat een vriendelijke jongeman hij komt gewoon servetje brengen
Gefeliciteerd of wat zeg je dan, fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
Ik denk dat ik eroverheen begin te komen.
Zouden ze bij Feyenoord maagd zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet voor het beste gaan
Topsportmentaliteit dit dat
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheenquote:
Welke liedjes zijn dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan weer luisteren naar liedjes die me een maand geleden nog aan het janken brachten vanwege ex.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
Avocado en kaas met een beetje sambal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Wat is voor jullie de perfecte tosti combi?
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als leuke chick kan je gewoon op straat liggen met je benen wijd en er gaat binnen 5 minuten 40-45 man overheen
die van JRquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
boterham kaas boterhamquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Nee Feyenoord is eerder een soort afgelebberde milf, die allang over haar hoogtepunt heen is.quote:
RobinOok weet precies wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Avocado, kipfilet, kaas en tomaatje is wel lekkahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Avocado en kaas met een beetje sambal.
wowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RobinOok weet precies wat ik lekker vind
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou er ook geen toekomst in zien dan.. En reacties van anderen zou ik ook al geen zin in hebben
hahahaha amaquote:
Probeer maar uitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wauw, ik weet niet snel jij denkt dat mensen bewegen maar niet zo snel hoor.
Wieehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dat zo doen met een pitabrood.
Ja, altijd dat ik ben volwassen voor mn leeftijd..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, je zou maar bij je ouders aankomen:' Ja dit is Jan en hij is 29 jaar. Ik ben al best volwassen voor mijn leeftijd so dont worry !'
Tijd doet veel goedquote:
vond ik grappig wat je zei hahaquote:
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti etenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Turksbrood is trouwens ook wel echt lekker!
Dat vraagt ze nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
Wat ga je eten op de markt?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nog over zitten twijfelen. Wellicht morgen maar even kopen. Ga toch warm eten op de markt 's middags dus 's avonds kan ik wel een Turkse tosti eten
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sorry maar t gaat zo snel hierik vind haar wel een extreem mooi meisje ja, sorry
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
sof is de koningin van deze sc dus ze moet gaan denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je haar trouwens een mooi meisje vinden als ze een smiley over haar gezicht heeft?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die pm niet gekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij hoe Opsonazi eruitziet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Dat was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag nietdat je haar knapper vindt boeit me niks.
Hoe kom je aan mijn foto?
al die eisen om te reageren hier, gezelligquote:
Er staat geen vraagteken in je postquote:
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zit je er nou zo mee of zo dat ik jou geen full face pic heb gestuurd, kap daar eens mee man
Doet hij toch ook bij wing, moet hij wel goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
Mevrouw is ook even 2 dagen hier onlinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al die eisen om te reageren hier, gezellig
nee dat is engquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Doe eens niet zo moeilijk dan jongens en post gewoon wat pics hier.
Ik blijf graag anoniem op FOK! dus niemand mag weten wie ik echt ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
Je zei het wel enorm vaak over die "smiley in face". Hou ermee op. Hierbij.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat geen vraagteken in je post
En nee, daar zit ik niet mee. Ik stelde haar alleen een vraag
Anoniem blijven?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Wingding het volgende:
[..]
terwijl ze zelf angstvallig anoniem blijven, op naar Zweden dan maar?
is gewoon 1 iemandquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik vraag me meer af hoe ze aan de foto van opso komt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |