quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iwaniusgod die sigaren uitdrukt in zijn eten bij een restaurant omdat hij de bediening kut vind
BAASquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iwaniusgod die sigaren uitdrukt in zijn eten bij een restaurant omdat hij de bediening kut vind
Hij behandelt je dan wel als slaafquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
BAAS
Stiekem hoop ik dat hij een keer bij mij komt eten
Lol ze denkt vast dezequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
Nog steeds geen antwoord, duurt laaaaang
Jezus gaat overal snel. Want hij is een baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo als slaaf. Vriendelijke man lijkt mequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij behandelt je dan wel als slaaf
Kick je daar op?
dat dacht mortaxx eerst ookquote:
Volledige macht hebben over Mortaxxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij behandelt je dan wel als slaaf
Kick je daar op?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Toto69 het volgende:
heb echt amper foto's van mezelf op mn laptop
hoogstens deze danLkkrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
hoogstens deze danst0ere boiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
hoogstens deze danSow wat zit je kapsel keurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook bijna hele dag vrij!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
Maandag wordt het uitstekend weer voor BBQ.
hoogstens deze danWat is dit voor gekke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
hoogstens deze danwow, koop je een trainingspak, ook nog van UMBRO. Wist niet dat dat nog bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
hoogstens deze danswagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Geen idee meer hoe ik er aan komquote:
toen ik in t zkh lag verveelde ik me jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna hele dag vrij!
[..]
Wat is dit voor gekke foto
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hoezo als slaaf. Vriendelijke man lijkt me
Kauai weet het welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
ik weet m ik weet mquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil maar de helft van mij wegeven, extra hipster erover gegooid
+10 streetcreds voor wie de plaat kan raden
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
coolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat jij dit was hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Your beauty never ever scared me.
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal nietsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk hoe hij aankijkt tegen bediening in een restaurant
Zal hij ook wel vinden als jij hem uitnodigt als gast. Dat hij een koning is
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:ben je normaal blacka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee, ik heb op dit moment zelfs geen whatsappquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zitten jullie ook altijd te huilen als je twee blauwe vinkjes hebt en geen reactie?
Ìk wil je uit elkaar trekken''quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik vaak niet echt een open vraag gesteld
ja, ik heb liever dat anderen als laatste reageren zodat ik niet die blauwe vinkjes zie, maar zij welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
leuk gifje welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
coolvind het wel een leuke opening voor mijn fobo
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Je mag wel iets blijer kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
Oh.
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraagquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Ach wees blij dat je je eten krijgtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nah daar heeft hij wel een punt. Meeste personeel interesseert het allemaal niets
Dat is voor mijn doen best blijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag wel iets blijer kijken hoor
Wie heb je nou weer gedmtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen antwoord op die vraag
Ok.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Wingding is er niet omdat ze even met mij naar bed is
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel liefquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ìk wil je uit elkaar trekken''
Huh waarom reageert ze niet?
Koop je ook roze keuken voor ze?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In privé whatsapp gesprekken met meisjes ben ik altijd heel lief![]()
Té lief
Mijn meest recente foto hebben de meeste al wel gezien denk ik:Leuk Ama!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja hij is lichter want hij komt van Instagram. Heb het origineel niet meer.
hosselbaas, geef tipsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Kawaiquote:
Kan sowieso niet echt lachen als ik selfie maak ook hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is voor mijn doen best blijKijk normaal nog serieuzer.
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.quote:
Saaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen leuke foto's. Helemaal niet als ik dronken ben.
Nou nou.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
friendzone jrquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik bied een luisterend oor voor al hun first world problems, zonder dat ik er een kutopmerking bij plaats.
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef richolio het volgende:
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, hier was een leuk topic over toch
reageer dan zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
volgende keer wel iets langer dan een halve minuut volhouden lieverd
Die drunkfail pics, je laat me daaraan denken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Laat gaan.quote:
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
waarom heb je die nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nog steeds die foto van jou en y's eerste zoen lol
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom heb je die nog
heb je ook de robot-jan foto?
Ja, helaas zijn er toch veel vrouwen die er wel een slaatje uit willen slaan. Heel sneu.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
Waaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was een man in de relaties SC die zijn geld uitgeeft aan keukens voor hoeren. En zich al jaren geld laat aftroggelen op de meest onwaarschijnlijke manieren.
Dat is nieuw voor mij joh :squote:
Niet wanhopig. Heel autistisch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig om daar misbruik van te maken... iemand die zo wanhopig is
waarom boeit jou dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Als je er hard op slaat misschien zal het wel gevoelig zijn jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wist niet dat ik ook een gevoelige kant heb?
[..]
Kom ik niet eens in joh
hoe kom je aan mijn fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |