Geen blad voor me mond maar recht voor me raapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan ik mn seizoenskaart nog annuleren?
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen blad voor me mond maar recht voor me raap
Duh, volgende TT will be mine.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij het nieuwe meisje in de SC dat aanbeden wordt?
Ach, leren van je fouten tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De interesses van een sociaal geisoleerde 18-jarige, pure sadness.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Had ik sowieso al gedaan met die idioot voor je
niks mis met lil kleinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MDMA
je meid is een mots ze had seks met je pa,
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat (quote:
grapje, loka zou nooit wat in mij zien johquote:
Lil Kleine en 3kb.quote:
Oh nee dan zal het me wel niks zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het niet, hij postte ooit redelijk wat in die reeks als versieren niet zo makkelijk gaat () maar hij zit al jaren niet meer echt actief op FOK!
Jij hebt toch smoothe skills?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
grapje, loka zou nooit wat in mij zien joh
we hadden eigenlijk moeten gaan toenquote:
Nee, hosselen doe ik niet zelf johquote:
Nee ik hoorde iets van sowieso liverpool, bvb, Marseille. Een van die clubs volgens mij.... maar, zou leuk zijn kunnen we ook nog door. Alhoewel we dan toch wel weer verliezen van zo'n oostblok team iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen gaat gewoon 3 Oostblokpauperclubs loten, let maar op
Ey bitch schuif op, wij komen binnen met z'n allen. Je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |