Datvind jij wel wat hequote:
Combi tussen stonerlook en lanpartylookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een look heb ik dan
I might need to rethink lifequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Combi tussen stonerlook en lanpartylook
dat weet je toch welquote:
Je kan het wel blijven proberen maar ik kan iemand die zichzelf Lil Kleine noemt niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
no go zone is ook wel een heel goed nummer van kleine
nee grapje hij is slecht bokoesam vind ik wel goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het wel blijven proberen maar ik kan iemand die zichzelf Lil Kleine noemt niet serieus nemen.
Ga even Dire Straits luisteren danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dat zing ik al 3 dagen, dat zinnetje. Vet stom.
is dat voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu heb ik het liedje aan gezet, krijg het nu nooit meer uit mijn hoofd.
Do you need meh, do you think i`m prettehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Dus nu heb ik het liedje aan gezet, krijg het nu nooit meer uit mijn hoofd.
Jij doet me echt denken aan IsaacCuencaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee grapje hij is slecht bokoesam vind ik wel goed
Vergeet je strop nietquote:
Welke is dat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Do you need meh, do you think i`m pretteh
Cheerleaderquote:
gewoon treintje pakken, misschien heeft mono rangeerdienstquote:
Ja hij was raar hij was altijd in ajax te vinden hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij doet me echt denken aan IsaacCuenca
Dat was ook al zo'n vage user
waaromquote:
ik zie er uit als een lanpartynerd volgens lokaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie er uit als een lanpartynerd volgens loka
Oh die zie ik ook staan. Zo eens opzetten. Even de hitlijsten checken. Mijn party playlist enz is een beetje aan het achterlopenquote:
he dat zette ik net opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga even Dire Straits luisteren dan
oh sorry paxquote:
Heuse twerkmoves hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch niet de enige hoop ik die af en toe debiel mee 'danst' achter de laptop met de muziek?
Hij postte ook hier mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja hij was raar hij was altijd in ajax te vinden he
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben toch niet de enige hoop ik die af en toe debiel mee 'danst' achter de laptop met de muziek?
vind je me vaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij postte ook hier mee.
Met zijn vage gedoe. En jij bent ook vaag
Te slome deuntjequote:
waaromquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat er vrij letterlijk wel.
Okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
kut me leven is verpest ik blijf de hele dag maar bij pax schuilen en op fokkie zitten
dat is leukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je geeft allemaal random reacties
Welk genre wil jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa gimme meer van die snellere ones.
Ooh wil je een snel iemand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa gimme meer van die snellere ones.
Je blijft wel een beetje heen er weer schommelen zou ik nou reageren op fokker101 of niet.quote:
Verras mequote:
Kan je snel zingen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wil je een snel iemand?
Ik beveel me aan
Godverdommequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Jason Biggs gaat in nieuwe Spiderman spelen![]()
Toto vind dit leuk
Walk the Moonquote:
Trustennquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
slapen
Kusje voor wie hem hebben wil
okquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walk the Moon
Andere nummers van hun ook al gehoord?Vrolijk tof bandje
Zo eens doen. Word hier wel extreem blij vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Walk the Moon
Andere nummers van hun ook al gehoord?Vrolijk tof bandje
Anna Sunquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo eens doen. Word hier wel extreem blij van
Inclusief joint en hippie headband?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik kom een foto van mij in hippiefase tegen.
Al dat gerebootquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Jason Biggs gaat in nieuwe Spiderman spelen![]()
Toto vind dit leuk
Inderdaadquote:
Mwah, bloemetjes en psychedelische patronen en een heeeeel stoned hoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inclusief joint en hippie headband?
Artic Monkeysquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hhh oke. Ga je niet leuk vinden maar wil hem toch sturen
Ik was ooit een beetje emo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, ik kom een foto van mij in hippiefase tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.Your beauty never ever scared me.
Ooraids.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hhh oke. Ga je niet leuk vinden maar wil hem toch sturen
Ideale beeld van een hippie !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, bloemetjes en psychedelische patronen en een heeeeel stoned hoofd.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was ooit een beetje emo.Hehe. Grappig om terug te zien is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.
Deze is van mij. Chanant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was ooit een beetje emo.Brookelle Bones was m'n wcrush toen ik 14 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minstens tien jaar geleden dit.![]()
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Brookelle Bones was m'n wcrush toen ik 14 was
Jeffrey Starquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral populair in de scene wereld. Net als Audrey dinges. Ben wel benieuwd hoe zij er niet uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
Jeffrey ken ik niet, maar er was ook zo'n hottie genaamd Axl, weet zijn achternaam niet meer. Brookelle is fucking mooie vrouw gewordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
Ama heb jij nog goede seriesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest even Googlen, al die namen ken ik niet meer Dakota en haar zusje ken ik nog wel. Jeffrey Star was ook helemaal tof toen. Nu nog schijnbaar maar toen was hij nog vooral bekend in de scene wereld nu kent heel Amerika hem wel. Net als Audrey dinges die was ook populair en haar vriendin Hannah?. Ben wel benieuwd hoe zij er nu uit ziet, ze was mijn roze haar voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |