zijn wij al een matchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
echt he,. soms dan heb je allemaal tindermatches die tegen je lullen en dan heb je daar allemaal geen zin in. en nu heb ik zin om een afspraak te maken (gwn vrijblijvend. voor de lol. beetje babbelen) en zijn ze allemaal zo spraakzaam als dikke stront door een rietje.
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
1NY1bGn48WYz3pHNnGELND7i3KYCmKHabt
wie sponsort deze skeere boi
yeh maar buitenlanders die hier komen feesten zijn meestal bereid wat meer te betalenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
gewoon op feestjes hier ook hoor
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!
hoeveel vraag jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh maar buitenlanders die hier komen feesten zijn meestal bereid wat meer te betalen
racistquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee. hoe zie je eruit? als marokkaan toch? dan wss niet
Had het ook te laat door.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
heb de laatste tijd nooit meer in de gaten wanneer een topic sluit
dus ja
goeie TT
ik kom niet buitenquote:
mijn eerste foto is bij de iguazu watervallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee. hoe zie je eruit? als marokkaan toch? dan wss niet
had je nou al mijn vraag over i wanna be the guy beantwoord of nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had het ook te laat door.
Overigens: FUCKING NINJA GAIDEN.
Frustrerend kutspel, waarom speel ik dit.
Post eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mijn eerste foto is bij de iguazu watervallen
is m'n bitcoinadresquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Beetje tegenstrijdige antwoorden op mijn vraag wel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs door mij met 3-0 ingemaakt.
En omdat je een Wilders-fan bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dus als je je tot bepaalde uiterlijke kenmerken niet aangetrokken voelt dan ben je racist
Ik heb de vraag gemist denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je nou al mijn vraag over i wanna be the guy beantwoord of niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de vraag gemist denk ik.
Overigens deze vorige week op de kop getikt: USB SNES Controllers
[ afbeelding ]
JA GODVERDOMME HEB JE DAT SPEL GESPEELD IS MIJN VRAAGquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn bangquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wij hebben net al de hele tijd gehaxt
Las laatst in WGR over die wajonger die 800k in bitcoins had opeens omdat ie heel in het begin wat ervan had ingekocht. Was best wel even jelly.quote:
Waar? En waarbij kan je die gebruiken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Driedubbele TR.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
Op tinder skip ik de allochtonen altijd direct. Hipsters ook. Die zogenaamde 'reislustige' mensen met allerlei reisfoto's skip ik ook. Sixpackfoto's skip ik ook. blijft weinig over verder hoor
ja ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Las laatst in WGR over die wajonger die 800k in bitcoins had opeens omdat ie heel in het begin wat ervan had ingekocht. Was best wel even jelly.![]()
Online, en bij NES/SNES spellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar? En waarbij kan je die gebruiken?
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HEB JE DAT SPEL GESPEELD IS MIJN VRAAG
Nice, waar?quote:
have fun met Ronnie de stratenmaker uit Duindorpquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
Op tinder skip ik de allochtonen altijd direct. Hipsters ook. Die zogenaamde 'reislustige' mensen met allerlei reisfoto's skip ik ook. Sixpackfoto's skip ik ook. blijft weinig over verder hoor
ahaha lekker voor jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ookvooral omdat ik rond die tijd ook heb zitten uitzoeken hoe dat allemaal moest maar het toen te veel werk vond om veel te duur pep te kopen
downies en kampers skip ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
have fun met Ronnie de stratenmaker uit Duindorp
ik val nog altijd niet af.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
had de komende 10 jaar niet meer hoeven te werken als ik toen gekocht had en bewaard hadquote:
Kan ik me niet meer herinneren, volgens mij wel, aangezien Ninja Gaiden in mijn hoofd het enige spel is wat ik (onvrijwillig) niet heb uitgespeeld.quote:
slechte belegger jijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
had de komende 10 jaar niet meer hoeven te werken als ik toen gekocht had en bewaard had
Hue. Hue. Hue.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Online, en bij NES/SNES spellen.
als je IWBTG kan uitspelen dan kun je ook Ninja Gaiden uitspelenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren, volgens mij wel, aangezien Ninja Gaiden in mijn hoofd het enige spel is wat ik (onvrijwillig) niet heb uitgespeeld.
i knowquote:
Ach ja toen ik vandaag 'n rol folie van 35 kg van 'n pallet in 'n machine aan het laden was dacht ik ook "had ik maar wat aan m'n studie gedaan ipv 'n studie naar drugsgebruik had ik nu niet zo m'n rug hoeven verneuken" maar ja...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ookvooral omdat ik rond die tijd ook heb zitten uitzoeken hoe dat allemaal moest maar het toen te veel werk vond om veel te duur pep te kopen
zo is leef helaasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja toen ik vandaag 'n rol folie van 35 kg van 'n pallet in 'n machine aan het laden was dacht ik ook "had ik maar wat aan m'n studie gedaan ipv 'n studie naar drugsgebruik had ik nu niet zo m'n rug hoeven verneuken" maar ja...
Hier, link:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hue. Hue. Hue.
Link naar shop?
Kan je hem bij een bepaalde emulator gebruiken of wat? Ik doe wel eens online snes spellen maar neem aan dat ie dan niet ineens ipv toetsen dat ding herkent.
watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
mannen met allerlei vrouwen op hun foto's skip ik ook. ik kijk naar je foto's om te zien hoe jij eruitziet en niet hoe al je scharrels eruitzien.
of van die kerels die een foto plaatsen met hun ex en dan haar eraf knippen maar nog wel zo'n pluk lang blond haar zien of zo
35kg is warmup joh DYELquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja toen ik vandaag 'n rol folie van 35 kg van 'n pallet in 'n machine aan het laden was dacht ik ook "had ik maar wat aan m'n studie gedaan ipv 'n studie naar drugsgebruik had ik nu niet zo m'n rug hoeven verneuken" maar ja...
still in the runningquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
mannen met allerlei vrouwen op hun foto's skip ik ook. ik kijk naar je foto's om te zien hoe jij eruitziet en niet hoe al je scharrels eruitzien.
of van die kerels die een foto plaatsen met hun ex en dan haar eraf knippen maar nog wel zo'n pluk lang blond haar zien of zo
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier, link:
https://www.sossolutions.nl/snes-controller
En geen idee met je online games. Ik heb een raspberry pi en draai de games in een emulator.
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een préquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast dat zie je niet op mijn foto, alleen o mijn paspoort
Ach voor 'tzelfde geld was ik er helemaal niet meer geweest.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier, link:
https://www.sossolutions.nl/snes-controller
En geen idee met je online games. Ik heb een raspberry pi en draai de games in een emulator.
het is wel mooi dat zo'n dikke vijf zoveel eisen heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is wel mooi dat zo'n mager zesje zoveel eisen heeft
trquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een pré
geen oostblok niet donkerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een pré
Captain Falconquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Ook de smash brothers van de nintendo 64 werkende weten te krijgen
Geluid doet glitchen, maar game zelf werkt prima. Topgame.
oeh een belhamel in de zaalquote:
ja dat zag k net en wilde net gaan vragen of het ook op pc werktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat wel alleen raspberry shit onder geschikte producten
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is wel mooi dat zo'n dikke vijf zoveel eisen heeft
Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat wel alleen raspberry shit onder geschikte producten
topquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaring
uiteindelijk settled ze toch met eerder genoemde ronniequote:
fox jongequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Captain Falcon en Link zijn de enige twee waar ik mee speel
Ja echt he? ...en volgende week weer meer als 30 graden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
'Dat moment when winterdekbed op de laatste dag van juli.
flikker op is gwn beste characterquote:
ligt dat prettig, een kist?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
Ik blijf nog liever tot ik in mijn kist lig single dan dat ik iemand date die aan één van bovenstaande kenmerken voldoet.
Ik trek weer volle zalen vandaag.quote:
Marthquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Super Mario Smash Bros op Gamecube
*insert krekelgeluid*quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek weer volle zalen vandaag.
Lol ik doe het nu 32 per week net boven minimumloonquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
Ga 'ns werken DP. 40 uur per week. Parasiet.
Lag net echt te rillen van de kou en was teleurgesteld. Het is godverdomme zomer. Kan me op dit moment niet echt voorstellen dat het volgende week weer warm wordt, maar het is welkomquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja echt he? ...en volgende week weer meer als 30 graden.
maar ik won er van iedereen meequote:
Krijg je geen last van een lamme pols dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
krijg je geen last van je hand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zie hier een parasiet in wordingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Lol ik doe het nu 32 per week net boven minimumloonik raad het niemand aan
Veel op de Wii gespeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Krijg je geen last van een lamme pols dan?
gvdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je tegenstanders slecht zijn wel ja.
Gewoon op zee gaan werken. Betaalt goed. Veel vrij. Beetje bier drinken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Lol ik doe het nu 32 per week net boven minimumloonik raad het niemand aan
oké sgquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
Goed, laat ik ook wat prés noemen.
Lang
Donker haar
Verzorgd kort baardje
Slim
Trouw
Grappig
Ga jij vertaler worden op zee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon op zee gaan werken. Betaalt goed. Veel vrij. Beetje bier drinken.
hoax niels drinkt geen bier vanaf 36 uur voor hij in de helikopter staptquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon op zee gaan werken. Betaalt goed. Veel vrij. Beetje bier drinken.
Als ik bijstand in kon deed ik gelijkquote:
Alleen de eerste nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:35 schreef -supergirl- het volgende:
Goed, laat ik ook wat prés noemen.
Lang
Donker haar
Verzorgd kort baardje
Slim
Trouw
Grappig
kan gwn hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ik bijstand in kon deed ik gelijk
weet ik maar sinds de wii zijn nintendo consoles kutquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de nieuwe smash kun je shinen met Ryu uit Street Fighter
Ja,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij vertaler worden op zee?
wow dat is 1 hele consolequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik maar sinds de wii zijn nintendo consoles kut
hoe dan ontslag nemen en aanvragen?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Logischerwijs voor de kansrijkere markt gekozen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe dan ontslag nemen en aanvragen?
Kom spelen danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de nieuwe smash kun je shinen met Ryu uit Street Fighter
die uitkering dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef Toto69 het volgende:
Vriend van me moet 32 uur per week werken voor behoud uitkering (kan geen werk vinden)
Raad 1x wat zijn maandloon is.
watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef Toto69 het volgende:
Vriend van me moet 32 uur per week werken voor behoud uitkering (kan geen werk vinden)
pics van je sterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef -supergirl- het volgende:
Oh we hebben het over games? Ik ben een sterspeler in Mario op de Nintendo 360
Onzin, heb een Wii U en is geinig om die platformers ook te doen met zijn tweeën. third party is kut maar daar heb ik een Xbox voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontrollerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onzin, heb een Wii U en is geinig om die platformers ook te doen met zijn tweeën. third party is kut maar daar heb ik een Xbox voor.
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.quote:
Is dit een kloon van je, Hermann?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.
Pro controller. Dat je en halve tablet in je handen hebt ben ik ook niet zo'n fan van bij de Wii U al werkt het wel prima bij Splatoon in ieder geval (enige game die ik er mee heb gespeeld, ik moet altijd speler 2 zijn)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontroller
quote:
noem ff een bedrag dan als gokquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
ik moest 16 uur werken en 8 uur "training" per week
dinnetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.
Ik ben een fucking veldmaarschalk in elke versie van Mario Kart vanaf de SNES totaan de Gamecube en NDS. Maar op de Wii krijg ik het maar niet gehosselt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontroller
niet meer dan 900quote:
ik speel er ook andere spellen opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dit een kloon van je, Hermann?
Ja, net zoals die kwaliteitsuser zeg ik dat ja.quote:
bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet meer dan 900
ben jij zo iemand die nu hij zich volwassen voelt het kinderachtig vindt om spellen te spelen voor alle leeftijden?quote:
dat kan nietquote:
gwn met gamecube controller tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben een fucking veldmaarschalk in elke versie van Mario Kart vanaf de SNES totaan de Gamecube en NDS. Maar op de Wii krijg ik het maar niet gehosselt.
ik voel me heul niet volwassenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
ben jij zo iemand die nu hij zich volwassen voelt
wat voor uitkering is dat dan? en waarom de fuck komt hij z'n bed uit voor dat geldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dead srs. uitkering via gemeente of zo. werkt ook voor gemeente
me mannetje vindt het niet leuk als ik naar hem refereer als dinnetjequote:
450quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef Toto69 het volgende:
kan nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:42 schreef Toto69 het volgende:
hij kreeg 410 per maand maar sinds 1 juli 280
hij moet toch geld hebben voor z'n doggy en zoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor uitkering is dat dan? en waarom de fuck komt hij z'n bed uit voor dat geld
bron pls want kan gewoon echt nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij moet toch geld hebben voor z'n doggy en zo
gemeente
het zal wel een schuldsaneringstraject zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat voor uitkering is dat dan? en waarom de fuck komt hij z'n bed uit voor dat geld
ik heb geen pics van zn bankrekening, maar waarom zou ie tegen me liegenquote:
32 uur werken voor 280 euroquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb geen pics van zn bankrekening, maar waarom zou ie tegen me liegen
tis geen wajong en geen bijstand he, gaat via gemeente almelo
werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
32 uur werken voor 280 euro
wat klopt hier niet
zo ziet de vvd66 het het liefstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
Overbetaald.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
ik krijg zelf 230 per maand, ik hoef dan niet te werken nog omdat ik wat mankeer(de) tis maar hoe je 't bekijktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
mijn moeder bij het binnenkomen van mijn kamerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
nou als het per week isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
almeloquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder bij het binnenkomen van mijn kamer
en hij mankeert niks? waarom dan geen bijstand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg zelf 230 per maand, ik hoef dan niet te werken nog omdat ik wat mankeer(de) tis maar hoe je 't bekijkt
via dezelfde gemeente
wat voor uitkering dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik krijg zelf 230 per maand, ik hoef dan niet te werken nog omdat ik wat mankeer(de) tis maar hoe je 't bekijkt
via dezelfde gemeente
Hitler's hartquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
ja okéquote:
hoe vaak ben je al betrapt daardoor dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder bij het binnenkomen van mijn kamer
2 keerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hoe vaak ben je al betrapt daardoor dan?
je erectiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat klopt hier niet
niet dat ik weet, en geen ideequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hij mankeert niks? waarom dan geen bijstand?
moet ook wel iets over staan op de site van de gemeente dan, link?
hahahaquote:
Valt nog best mee gezien hoe veel jij het doet.quote:
ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt nog best mee gezien hoe veel jij het doet.
Inbe4 Nielsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, dit kan echt niet.
DM anders iemand voor sexting
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en geen idee
https://www.almelo.nl/uitkering-aanvragen
dit?
Of als je met mij DM't.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomt
als ze bezig is met het eten bijvoorbeeld of een film kijkt
Ben jij er zo een die met geluid moet fappen waardoor je iemand niet aan hoort komen of zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomt
als ze bezig is met het eten bijvoorbeeld of een film kijkt
gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, dit kan echt niet.
DM anders iemand voor sexting
De DM is niet goed doorgekomen dan, ik heb niks ontvangen.quote:
Ja hij woont thuis bij zijn ma en stiefpa. Stiefpa verzorgt zn ma qua geld, en omdat zijn stiefpa ook geld verdient krijgt hij maar weinig, of zo, zoiets zei hij. Ging ie ook wel doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
srs, als dit echt is zou ik er werk van maken
pun intended
sorry honnedotje, ben al met Frass bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De DM is niet goed doorgekomen dan, ik heb niks ontvangen.
quote:
nee, laatste keer kwam doordat ik ook de ventilator aanhad dus hoorde de trap nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die met geluid moet fappen waardoor je iemand niet aan hoort komen of zo?
Ja idd wtf maar het verbaast me niks, alles kan in vvd gemeentes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
pun intended
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorry honnedotje, ben al met Frass bezig
of hij zoekt gewoon een baanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
pun intended
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
RN is wel erg traag, hopelijk is ze niet zo traag in bed
Dat verklaart het dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hij woont thuis bij zijn ma en stiefpa. Stiefpa verzorgt zn ma qua geld, en omdat zijn stiefpa ook geld verdient krijgt hij maar weinig, of zo, zoiets zei hij. Ging ie ook wel doen.
ditquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Daar heeft ie dus geen geld voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.quote:
32 uur voor minimumloon. Profitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.
Wat voor kut baantje heb je?quote:
Geen idee, hij moet het sws zelf oplossen, moet ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kunnen ouders/vrienden/familie niet helpen?
Dan korten ze je niet op het inkomen van je ouders hoor, of is dat nieuw? Of hij is niet goed genoeg afgekeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...
zelfs Gulmez kan bij de mcdonalds werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...
Ja natuurlijk maar ik vroeg het me gewoon af, sorry hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, hij moet het sws zelf oplossen, moet ik ook
kreeg gewoon bijna 500 euro per maand op mijn vorige stagequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb bij mij momenteel twee stagiaires werken. Dat is pas profit
Ah ok, is het wel leuk of dat ook niet?quote:
Hm ja klinkt dan weer meer als bijstand, ach weet ik veel, heb alleen ervaring als steuntrekker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan korten ze je niet op het inkomen van je ouders hoor, of is dat nieuw? Of hij is niet goed genoeg afgekeurd.
Dan nog, 500 euro voor een FTE is natuurlijk gewoon dikke profit voor een werkgever.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kreeg gewoon bijna 500 euro per maand op mijn vorige stage
Wel netjes, bedrijven die dat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kreeg gewoon bijna 500 euro per maand op mijn vorige stage
mwah wel okay voor paar maandenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah ok, is het wel leuk of dat ook niet?
ja maar toen ik met mijn klasgenoten sprak kwam ik er dus achter dus de meesten gewoon helemaal geen vergoeding kregenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan nog, 500 euro voor een FTE is natuurlijk gewoon dikke profit voor een werkgever.
Jij betaalt je stagaires natuurlijk in natura.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan nog, 500 euro voor een FTE is natuurlijk gewoon dikke profit voor een werkgever.
Gewoon bietje kwark jatoch.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij betaalt je stagaires natuurlijk in natura.
Maar nog steeds wel 500 euro meer dan dat ze hoeven te geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. 500 krijgen ze niet bij me, zit net boven de 350 dacht ik, maar dan nog is het een koopje,quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar toen ik met mijn klasgenoten sprak kwam ik er dus achter dus de meesten gewoon helemaal geen vergoeding kregen
Is wel netjes van je om ze toch iets te betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt. 500 krijgen ze niet bij me, zit net boven de 350 dacht ik, maar dan nog is het een koopje,
best raar dat het netjes wordt genoemd als iemand een paar honderd euro krijgt voor 40 uur per week werkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel netjes van je om ze toch iets te betalen.
ik ging ook op sollicitatie met de verwachting dat ik geen vergoeding zou krijgen. toen ineens ''als we je aannemen krijg je 480 euro per maand vergoeding''quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar nog steeds wel 500 euro meer dan dat ze hoeven te geven.
Werkt wederzijds. Denk dat ze zich ook meer zullen inzetten als er wat tegenover staat.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel netjes van je om ze toch iets te betalen.
nou nou niet zo bezitterig. Of moet ik even frassassins creed komen spelenquote:
Ja dat lijkt me ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Werkt wederzijds. Denk dat ze zich ook meer zullen inzetten als er wat tegenover staat.
Omdat er genoeg bedrijven zijn die het niet doen. En stages zijn toch verplicht. Als je dan terwijl je voor je opleiding bezig bent ook nog iets kan verdienen is het alleen maar mooi toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
best raar dat het netjes wordt genoemd als iemand een paar honderd euro krijgt voor 40 uur per week werk
het is niet alsof je een full-time contract daar hebt getekend, het is nog steeds gewoon een schoolopdrachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
best raar dat het netjes wordt genoemd als iemand een paar honderd euro krijgt voor 40 uur per week werk
ik kreeg ook iedere week gratis worstenbroodjesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
m'n vriendin kreeg 150 ofzo
stond wel tegenover dat shit bij dynamo gratis entree was
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kreeg ook iedere week gratis worstenbroodjes
Bedenk wel dat ik er ook heel veel werk in moet stoppen. Ze zijn vaak totaal niet zelfstandig b.v.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:59 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tegen het einde van mijn stage was ik de effectiefste medewerker daar, ik killde die shit g gewoon bam helpdesk call na helpdesk call probleem na probleem echt no sweat voor deze boiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedenk wel dat ik er ook heel veel werk in moet stoppen. Ze zijn vaak totaal niet zelfstandig b.v.
Het is bedoeld om te leren. Als ik van die 1 FTE in totaal 0,3 FTE effectief gebruik van ze maak, is die 350 euro plotseling niet eens zo gek.
Ik steek tijd en moeite in ze om ze vaardigheden aan te leren,en als zij dan werken voor me, en ik geef nog een (wettelijk niet verplichte vergoeding) aan ze daarvoor, mogen ze niet klagen denk ik.
Of ben jij van mening dat stagiaires net zo effectief zijn voor een organisatie als vaste medewerkers?
Dat kan wel als jij er misbruik van zou willen maken door ze simpele maar tijdrovende taken te laten doen indien die er zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Of ben jij van mening dat stagiaires net zo effectief zijn voor een organisatie als vaste medewerkers?
ben je nog steeds hoorquote:
Ik neem het dan ook over het gehele dienstverband. In het begin zijn ze vaak fucking nutteloos. Twee maanden trainen en inwerken, en dan draait het wel mee. En de gedreven types zijn op termijn inderdaad zeer nuttig.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegen het einde van mijn stage was ik de effectiefste medewerker daar, ik killde die shit g gewoon bam helpdesk call na helpdesk call probleem na probleem echt no sweat voor deze boi
Dacht echt dat jij een above average persoon zou zijn welquote:
sooowwwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de man van de lobi? dikke reet, vieze hypocriet dat je bent
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de man van de lobi? dikke reet, vieze hypocriet dat je bent
Ben jij op het schoolplein ook altijd de jongen die bij elke woordenwisseling er naast staat om te stoken?quote:
toen ik net begon hadden ze een hele berg met nieuwe laptops gekocht die ik mocht gaan installeren, en labelen, en in een tas doen. godverdomme dat was saaiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik neem het dan ook over het gehele dienstverband. In het begin zijn ze vaak fucking nutteloos. Twee maanden trainen en inwerken, en dan draait het wel mee. En de gedreven types zijn op termijn inderdaad zeer nuttig.
Heb iemand nu (parttime) hier werken die ook stage heeft gelopen hier ja.
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij op het schoolplein ook altijd de jongen die bij elke woordenwisseling er naast staat om te stoken?
Dat zeg ik niet, maar een vergoeding zou standaard mogen zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedenk wel dat ik er ook heel veel werk in moet stoppen. Ze zijn vaak totaal niet zelfstandig b.v.
Het is bedoeld om te leren. Als ik van die 1 FTE in totaal 0,3 FTE effectief gebruik van ze maak, is die 350 euro plotseling niet eens zo gek.
Ik steek tijd en moeite in ze om ze vaardigheden aan te leren,en als zij dan werken voor me, en ik geef nog een (wettelijk niet verplichte vergoeding) aan ze daarvoor, mogen ze niet klagen denk ik.
Mja, andere branche natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik net begon hadden ze een hele berg met nieuwe laptops gekocht die ik mocht gaan installeren, en labelen, en in een tas doen. godverdomme dat was saai
maar toen mocht ik gewoon hetzelfde werk als de rest doen gelukkig
Gaat toch niet gebeuren en dat is wel prima ook. Als je er zo nodig geld uit zou willen halen moet je gewoon vroeg beginnen met zoeken en dat aankaarten naar mijn mening.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een vergoeding zou standaard mogen zijn
Moest gniffelenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:10 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga naar mijn vriendin om geen seks te hebben, doei.
Het levert je meer op dan het kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, andere branche natuurlijk![]()
Maar van die Mortaxx-types die roepen dat stagiaires onderbetaald worden voor het werk wat ze doen hebben duidelijk alleen gewerkt als stagiaire, en nog nooit gewerkt met een stagiaire.
Je hebt er echt geweldige types tussen zitten, begrijp me niet verkeerd. Maar de moeite die het kost om er ene fatsoenlijk op te leiden wordt vaak genegeerd.
De organisatie waarin ik werk zou prima draaien zonder stagiaires, maar ik kies ervoor ze wel erbij te nemen.
Ja het zijn goedkope krachten, maar je kunt het ook zien als heel effectief personeelswerving
Oneens. Het resultaat van een wettelijk verplichte vergoeding zal zijn dat er veel minder stageplekken zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een vergoeding zou standaard mogen zijn
ik zou de stage ook hebben aangenomen als ik geen vergoeding had gekregen, geweldige ervaring opgedaan verderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, andere branche natuurlijk![]()
Maar van die Mortaxx-types die roepen dat stagiaires onderbetaald worden voor het werk wat ze doen hebben duidelijk alleen gewerkt als stagiaire, en nog nooit gewerkt met een stagiaire.
Je hebt er echt geweldige types tussen zitten, begrijp me niet verkeerd. Maar de moeite die het kost om er ene fatsoenlijk op te leiden wordt vaak genegeerd.
De organisatie waarin ik werk zou prima draaien zonder stagiaires, maar ik kies ervoor ze wel erbij te nemen.
Ja het zijn goedkope krachten, maar je kunt het ook zien als heel effectief personeelswerving
atm 1 mbo, 1 hbo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan neem je waarschijnlijk wel mbo stagiaires in dienst vk
Toch fijn om te lezen dat er nog iemand is die om de situatie kan lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |