ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Valt nog best mee gezien hoe veel jij het doet.
Inbe4 Nielsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, dit kan echt niet.
DM anders iemand voor sexting
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en geen idee
https://www.almelo.nl/uitkering-aanvragen
dit?
Of als je met mij DM't.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomt
als ze bezig is met het eten bijvoorbeeld of een film kijkt
Ben jij er zo een die met geluid moet fappen waardoor je iemand niet aan hoort komen of zo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het alleen nog op momenten waar ik zeker weet dat ze mijn kamer niet binnenkomt
als ze bezig is met het eten bijvoorbeeld of een film kijkt
gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, dit kan echt niet.
DM anders iemand voor sexting
De DM is niet goed doorgekomen dan, ik heb niks ontvangen.quote:
Ja hij woont thuis bij zijn ma en stiefpa. Stiefpa verzorgt zn ma qua geld, en omdat zijn stiefpa ook geld verdient krijgt hij maar weinig, of zo, zoiets zei hij. Ging ie ook wel doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
srs, als dit echt is zou ik er werk van maken
pun intended
sorry honnedotje, ben al met Frass bezigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De DM is niet goed doorgekomen dan, ik heb niks ontvangen.
quote:
nee, laatste keer kwam doordat ik ook de ventilator aanhad dus hoorde de trap nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die met geluid moet fappen waardoor je iemand niet aan hoort komen of zo?
Ja idd wtf maar het verbaast me niks, alles kan in vvd gemeentes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
pun intended
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorry honnedotje, ben al met Frass bezig
of hij zoekt gewoon een baanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
pun intended
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
RN is wel erg traag, hopelijk is ze niet zo traag in bed
Dat verklaart het dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hij woont thuis bij zijn ma en stiefpa. Stiefpa verzorgt zn ma qua geld, en omdat zijn stiefpa ook geld verdient krijgt hij maar weinig, of zo, zoiets zei hij. Ging ie ook wel doen.
ditquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Daar heeft ie dus geen geld voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.quote:
32 uur voor minimumloon. Profitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |