Ja idd wtf maar het verbaast me niks, alles kan in vvd gemeentes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
srs, als dit echt is zou ik er werk van maken
pun intended
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorry honnedotje, ben al met Frass bezig
of hij zoekt gewoon een baanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Woont hij met meer mensen met een uitkering in huis? Heeft hij het dusdanig verneukt dat de uitkering zo verlaagd is?
srs, als dit echt is zou ik er werk van maken
pun intended
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
RN is wel erg traag, hopelijk is ze niet zo traag in bed
Dat verklaart het dan wel ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja hij woont thuis bij zijn ma en stiefpa. Stiefpa verzorgt zn ma qua geld, en omdat zijn stiefpa ook geld verdient krijgt hij maar weinig, of zo, zoiets zei hij. Ging ie ook wel doen.
ditquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Daar heeft ie dus geen geld voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef BlueMage het volgende:
Toot, die gast kan beter op zichzelf gaan wonen want inkomen ouders wordt er gewoon bijgeteld.
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben een slechte verliezer, vriendje ingelicht.
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.quote:
32 uur voor minimumloon. Profitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh verwachtte je echt een reactie, godverdomme.
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toch, als je al 32 uur kan werken voor 280 euro dan heb je geen uitkering nodig ook.
Wat voor kut baantje heb je?quote:
Geen idee, hij moet het sws zelf oplossen, moet ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kunnen ouders/vrienden/familie niet helpen?
Dan korten ze je niet op het inkomen van je ouders hoor, of is dat nieuw? Of hij is niet goed genoeg afgekeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...
zelfs Gulmez kan bij de mcdonalds werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp zit ie in 'n wajong regeling en dan nemen werkgevers je niet zo heel gauw aan...
Ja natuurlijk maar ik vroeg het me gewoon af, sorry hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, hij moet het sws zelf oplossen, moet ik ook
kreeg gewoon bijna 500 euro per maand op mijn vorige stagequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb bij mij momenteel twee stagiaires werken. Dat is pas profit
Ah ok, is het wel leuk of dat ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |