still in the runningquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
mannen met allerlei vrouwen op hun foto's skip ik ook. ik kijk naar je foto's om te zien hoe jij eruitziet en niet hoe al je scharrels eruitzien.
of van die kerels die een foto plaatsen met hun ex en dan haar eraf knippen maar nog wel zo'n pluk lang blond haar zien of zo
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier, link:
https://www.sossolutions.nl/snes-controller
En geen idee met je online games. Ik heb een raspberry pi en draai de games in een emulator.
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een préquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast dat zie je niet op mijn foto, alleen o mijn paspoort
Ach voor 'tzelfde geld was ik er helemaal niet meer geweest.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier, link:
https://www.sossolutions.nl/snes-controller
En geen idee met je online games. Ik heb een raspberry pi en draai de games in een emulator.
het is wel mooi dat zo'n dikke vijf zoveel eisen heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
mannen met allerlei vrouwen op hun foto's skip ik ook. ik kijk naar je foto's om te zien hoe jij eruitziet en niet hoe al je scharrels eruitzien.
of van die kerels die een foto plaatsen met hun ex en dan haar eraf knippen maar nog wel zo'n pluk lang blond haar zien of zo
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is wel mooi dat zo'n mager zesje zoveel eisen heeft
trquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een pré
geen oostblok niet donkerder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Onder allochtonen vallen trouwens alleen mensen die donkerder zijn dan ik. Oostblokjongens zijn een pré
Captain Falconquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Ook de smash brothers van de nintendo 64 werkende weten te krijgen
Geluid doet glitchen, maar game zelf werkt prima. Topgame.
oeh een belhamel in de zaalquote:
ja dat zag k net en wilde net gaan vragen of het ook op pc werktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat wel alleen raspberry shit onder geschikte producten
Dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:30 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
het is wel mooi dat zo'n dikke vijf zoveel eisen heeft
Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat wel alleen raspberry shit onder geschikte producten
topquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaring
uiteindelijk settled ze toch met eerder genoemde ronniequote:
fox jongequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Captain Falcon en Link zijn de enige twee waar ik mee speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |