zijn wij al een matchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
echt he,. soms dan heb je allemaal tindermatches die tegen je lullen en dan heb je daar allemaal geen zin in. en nu heb ik zin om een afspraak te maken (gwn vrijblijvend. voor de lol. beetje babbelen) en zijn ze allemaal zo spraakzaam als dikke stront door een rietje.
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
1NY1bGn48WYz3pHNnGELND7i3KYCmKHabt
wie sponsort deze skeere boi
yeh maar buitenlanders die hier komen feesten zijn meestal bereid wat meer te betalenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
gewoon op feestjes hier ook hoor
jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!
Nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat 'n password voor 'n NSA account om eindelijk onderdeel van de illuminatie te worden?!
hoeveel vraag jij?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
yeh maar buitenlanders die hier komen feesten zijn meestal bereid wat meer te betalen
racistquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee. hoe zie je eruit? als marokkaan toch? dan wss niet
Had het ook te laat door.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
heb de laatste tijd nooit meer in de gaten wanneer een topic sluit
dus ja
goeie TT
ik kom niet buitenquote:
mijn eerste foto is bij de iguazu watervallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geen idee. hoe zie je eruit? als marokkaan toch? dan wss niet
had je nou al mijn vraag over i wanna be the guy beantwoord of nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had het ook te laat door.
Overigens: FUCKING NINJA GAIDEN.
Frustrerend kutspel, waarom speel ik dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |