Onzin, heb een Wii U en is geinig om die platformers ook te doen met zijn tweeën. third party is kut maar daar heb ik een Xbox voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik maar sinds de wii zijn nintendo consoles kut
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontrollerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onzin, heb een Wii U en is geinig om die platformers ook te doen met zijn tweeën. third party is kut maar daar heb ik een Xbox voor.
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.quote:
Is dit een kloon van je, Hermann?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.
Pro controller. Dat je en halve tablet in je handen hebt ben ik ook niet zo'n fan van bij de Wii U al werkt het wel prima bij Splatoon in ieder geval (enige game die ik er mee heb gespeeld, ik moet altijd speler 2 zijn)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontroller
quote:
noem ff een bedrag dan als gokquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat
ik moest 16 uur werken en 8 uur "training" per week
dinnetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, waar ga je anders je Pokemon op spelen? Ik en mijn dinnetje hebben er allebei een.
Ik ben een fucking veldmaarschalk in elke versie van Mario Kart vanaf de SNES totaan de Gamecube en NDS. Maar op de Wii krijg ik het maar niet gehosselt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar je zit toch nog steeds met die afstandsbedieningaidscontroller
niet meer dan 900quote:
ik speel er ook andere spellen opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dit een kloon van je, Hermann?
Ja, net zoals die kwaliteitsuser zeg ik dat ja.quote:
bijstandsuitkeringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet meer dan 900
ben jij zo iemand die nu hij zich volwassen voelt het kinderachtig vindt om spellen te spelen voor alle leeftijden?quote:
dat kan nietquote:
gwn met gamecube controller tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben een fucking veldmaarschalk in elke versie van Mario Kart vanaf de SNES totaan de Gamecube en NDS. Maar op de Wii krijg ik het maar niet gehosselt.
ik voel me heul niet volwassenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
ben jij zo iemand die nu hij zich volwassen voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |