Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat wel alleen raspberry shit onder geschikte producten
topquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat het een webshop is die alleen raspberry shit verkoopt. Werkt ook gewoon onder windows, spreek uit ervaring
uiteindelijk settled ze toch met eerder genoemde ronniequote:
fox jongequote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Captain Falcon en Link zijn de enige twee waar ik mee speel
Ja echt he? ...en volgende week weer meer als 30 graden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:31 schreef RockNijntje het volgende:
'Dat moment when winterdekbed op de laatste dag van juli.
flikker op is gwn beste characterquote:
ligt dat prettig, een kist?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef -supergirl- het volgende:
Ik blijf nog liever tot ik in mijn kist lig single dan dat ik iemand date die aan één van bovenstaande kenmerken voldoet.
Ik trek weer volle zalen vandaag.quote:
Marthquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Super Mario Smash Bros op Gamecube
*insert krekelgeluid*quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik trek weer volle zalen vandaag.
Lol ik doe het nu 32 per week net boven minimumloonquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:32 schreef Toto69 het volgende:
Ga 'ns werken DP. 40 uur per week. Parasiet.
Lag net echt te rillen van de kou en was teleurgesteld. Het is godverdomme zomer. Kan me op dit moment niet echt voorstellen dat het volgende week weer warm wordt, maar het is welkomquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja echt he? ...en volgende week weer meer als 30 graden.
maar ik won er van iedereen meequote:
Krijg je geen last van een lamme pols dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
krijg je geen last van je hand?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zie hier een parasiet in wordingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Lol ik doe het nu 32 per week net boven minimumloonik raad het niemand aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |