Post eens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
mijn eerste foto is bij de iguazu watervallen
is m'n bitcoinadresquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Beetje tegenstrijdige antwoorden op mijn vraag wel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs door mij met 3-0 ingemaakt.
En omdat je een Wilders-fan bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dus als je je tot bepaalde uiterlijke kenmerken niet aangetrokken voelt dan ben je racist
Ik heb de vraag gemist denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had je nou al mijn vraag over i wanna be the guy beantwoord of niet
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de vraag gemist denk ik.
Overigens deze vorige week op de kop getikt: USB SNES Controllers
[ afbeelding ]
JA GODVERDOMME HEB JE DAT SPEL GESPEELD IS MIJN VRAAGquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gwn bangquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wij hebben net al de hele tijd gehaxt
Las laatst in WGR over die wajonger die 800k in bitcoins had opeens omdat ie heel in het begin wat ervan had ingekocht. Was best wel even jelly.quote:
Waar? En waarbij kan je die gebruiken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Driedubbele TR.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
Op tinder skip ik de allochtonen altijd direct. Hipsters ook. Die zogenaamde 'reislustige' mensen met allerlei reisfoto's skip ik ook. Sixpackfoto's skip ik ook. blijft weinig over verder hoor
ja ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Las laatst in WGR over die wajonger die 800k in bitcoins had opeens omdat ie heel in het begin wat ervan had ingekocht. Was best wel even jelly.![]()
Online, en bij NES/SNES spellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Waar? En waarbij kan je die gebruiken?
Ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HEB JE DAT SPEL GESPEELD IS MIJN VRAAG
Nice, waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |