FB / Verzoek tot meer algemene topics in nwsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zijn wel relevant, maar doordat het een probleem is dat over een zeer lange periode speelt is het minder 'actualiteit'. Het aantal topics erover loopt daardoor nogal op. Vergelijk het maar met bijvoorbeeld de Midden-Oosten-problematiek. Erg relevant, maar de problemen zijn er al zeventig jaar en zullen er over zeventig jaar ook nog wel zijn. Door de centrale topics over enkele deelonderwerpen blijft het lekker overzichtelijk.
Maar goed, ik weet dat je niet zo gecharmeerd bent van mijn manier van posten en liever op de formulering reageert dan op de daadwerkelijke inhoud. Ik zal mijn post een klein beetje aanpassen, en misschien dat je dan wel inhoudelijk kan reageren. Zelfs een "Leuk idee, maar dit gaan we niet doen" is al inhoudelijker dan wat je nu doet.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
FB / Verzoek tot meer algemene topics in nws
quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je weet toch dat het allemaal gelul van zo'n trieste kutmoslim is?
Dat figuur zit hier een beetje die ISIS-achterlijkheid goed te praten onder het mom van "ja maar hullie doen het ook". En dat mag dan gewoon in Nederland wonen en een uitkering ontvangen.
De post is wel weg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 01:16 schreef Triggershit het volgende:
Mag deze uiterst intelligente user weg?
[..]
Was aangepast, maar alsnog een slotje + verwijzing naar het andere topic waar dat ook al gemeld was.quote:Op woensdag 2 september 2015 07:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is een trend: NWS / Asielzoekers slaags met elkaar in Heidenau
Niet alleen de titel maar ook de hele OP daarvan spoort overigens niet.
Is al aangepaktquote:Op woensdag 2 september 2015 01:39 schreef Szura het volgende:
NWS / Woningzoeker krijgt voorrang boven asielzoeker
Wijziging van deze walgelijke TT aub. Het zijn lang niet allemaal gelukszoekers. Een groot deel moest dagelijks vatbommen ontwijken en onthoofdingen ontlopen in Syrie. De toon in het topic is met die TT direct gezet...
Met de OP ook trouwens.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:08 schreef Scorpie het volgende:
offtopic geneuzel tussen xa1pten mij,
Als Xa1pt niet meer bang is mij IRL te ontmoeten.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
Ik ga je geven.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Xa1pt niet meer bang is mij IRL te ontmoeten.
Kan nooit kwaad er een beetje op tijd bij te zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:38 schreef sp3c het volgende:
dan zie ik het liever als de 2915 editie
Staat in 1 reeks.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:35 schreef Arcee het volgende:
Topicreeks: Winkels worstelen met de toekomst van Zwarte Piet
http://forum.fok.nl/topicchain/6705
Zou hier weer 1 reeks van gemaakt kunnen worden? Zo lijkt het of er maar 5 delen zijn, terwijl #5 gewoon #73 is.
NWS / De Zwarte Piet-discussie #5 kan dan dus ook #73 worden. Of hou consequent aan dat de laatste reeks alleen om 2015 gaat. Maar mooiste is natuurlijk alles in 1 reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |