SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
der was een tijd dat ie juist alleen haar aansprakquote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog dichter .. begin eens met Nicole.
Perkjes al gedaan?
Yoghurt al gemaakt?
Bestelling al een keer gelukt?
etc.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Maar dat mag niet meer van Nicole en haar familie was er ook woest over.TEAM TAFEL![]()
Klopt tot het moment hij weer met waaif gaat toen was het voorbij ! Waaif mag Bas niet en vergiftigd Ivan er ook mee.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet per se over Ivan hoor. ik snap het van zijn kant niet. Hij ging altijd fijn met Bas om, ze werkten goed samen, deden de koeien en opeens heeft ie dingen op hem aan te merken. al denk ik dat het constante geklaag van waaif over bas daar ook bij heeft geholpen. Ivan vertrouwt haar 100%, praat haar naar de mond toe omdat hij haar eerder zo ''slecht'' behandeld heeft.![]()
Ik vertrouw die rat sowieso al maanden niet meer.... gniepig achterbaks ventjequote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Als ik dit zie vertrouw ik hem al niet meer , raar maar waar .![]()
![]()
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
hehe.. Hij zei vanmorgen ook al dat Baas Beach afgebroken moest worden, was troep..
1500 euro omzet voor zijn markt vergat hij even..Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ik zeg altijd dat Ivan het wel goed bedoeld, het probleem is dat hij dingen wil doen/beslissen die of boven zijn pet gaan, of niet goed begrijpt. En al helemaal niet snapt dat er meer waarheden zijn dan de zijne, of meer wegen naar Rome. En dat (kan) dan vervolgens resulteren in stressgedrag.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet per se over Ivan hoor. ik snap het van zijn kant niet. Hij ging altijd fijn met Bas om, ze werkten goed samen, deden de koeien en opeens heeft ie dingen op hem aan te merken. al denk ik dat het constante geklaag van waaif over bas daar ook bij heeft geholpen. Ivan vertrouwt haar 100%, praat haar naar de mond toe omdat hij haar eerder zo ''slecht'' behandeld heeft.
Dat is zijn grote manke.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die rat sowieso al maanden niet meer.... gniepig achterbaks ventjeIk heb hem pas horen praten over Bas en wat die andere DW , Ben en Rob moesten gaan doen voor Mark . En de rat bleef buiten schot was ook nadat duidelijk was dat Bas op 1 stond .
![]()
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.TEAM TAFEL![]()
Mark telt het geld, die heeft ondertussen al een hele harde plasser.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Antenne voor WIFI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij krijgt ook te weinig tegengas. bjorn probeert wel, maar dat wordt meteen ongedaan gemaakt omdat waaif, rob en anderen meteen met ivan meepraten (wat ik niet snap overigens). Ivan moet nog veel leren en dat doet hij nu niet meer, was wel anders in de tijd dat Nicoline enzo er nog was.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat Ivan het wel goed bedoeld, het probleem is dat hij dingen wil doen/beslissen die of boven zijn pet gaan, of niet goed begrijpt. En al helemaal niet snapt dat er meer waarheden zijn dan de zijne, of meer wegen naar Rome. En dat (kan) dan vervolgens resulteren in stressgedrag.
Dat is zijn grote manke.TEAM TAFEL![]()
owj...ok gelukkig, teleurstelling minder.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Fixed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef notturna het volgende:
Mark telt het geld, die heeft ondertussen al een hele harde plassertje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angst en intimidatie. Niet zozeer om geslagen te worden, alsmeer voor de goede vrede.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij krijgt ook te weinig tegengas. bjorn probeert wel, maar dat wordt meteen ongedaan gemaakt omdat waaif, rob en anderen meteen met ivan meepraten (wat ik niet snap overigens)Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja eh.. HIJ zei het hoor.. Ik verzin dit niet, zijn ook anderen die het gezien hebben denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.
Of bedoel je dat Ivan dat wel even zal beslissen.. Tsja.. Hij beschouwd zichzelf als directeur denk ik. Of groot leider. Triest wel, maar waar. de rest laat'm dat dan natuurlijk ook wel zijn. Als ze allemaal tegen 'm zeggen "zak in de xxxx" kan hij daar niks tegen doen.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
rob bang voor ivan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Angst en intimidatie. Niet zozeer om geslagen te worden, alsmeer voor de goede vrede.TEAM TAFEL![]()
Overigens trekt Ivan ook regelmatig de kar...en zorgt dat er dingen wèl gedaan worden.
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan moet waaif een schop onder haar kont geven , zij trekt hem ook heel erg mee in haar neerwaarts spiraal.![]()
Ivan te vriend houden is voor Rob een leuker Utopia... dan in de Cees/Bas hoek te gaan zitten.quote:
Lafbek Rob kiest voor het gemak.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
dat is waar en dat is ook zo jammer dan dat mensen zeggen dat ie niks bereikt heeft daar en niets oplevert. Kijk naar wat er verdiend wordt met de markt als hij erachter zit, vergeleken met als Bjorn het alleen doet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens trekt Ivan ook regelmatig de kar...en zorgt dat er dingen wèl gedaan worden.
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.TEAM TAFEL![]()
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.![]()
![]()
Dan staat er weer een nieuwe leider dit keer in de vorm Markquote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.![]()
Wat hem betreft werd het afgebroken. Dat is net wat anders als bepalen en zeggen dat het afgebroken moet worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja eh.. HIJ zei het hoor.. Ik verzin dit niet, zijn ook anderen die het gezien hebben denk ik.
Of bedoel je dat Ivan dat wel even zal beslissen.. Tsja.. Hij beschouwd zichzelf als directeur denk ik. Of groot leider. Triest wel, maar waar. de rest laat'm dat dan natuurlijk ook wel zijn. Als ze allemaal tegen 'm zeggen "zak in de xxxx" kan hij daar niks tegen doen.![]()
Gabri pakt eens een keer een project op ZONDER hulp van Ivan, is ie beledigd en gaat ie zichzelf weer aanbieden, en ja hoor nu mag hij er bij zitten van Gabri.TEAM BAKSTEEN![]()
De Febo moet daar eens flink de zweep over heen laten gaan met de luie gedrochten die daar zitten.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef Yeszie het volgende:
Ivan moet waaif een schop onder haar kont geven , zij trekt hem ook heel erg mee in haar neerwaarts spiraal.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
weet ik dat je dat niet verzint.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja eh.. HIJ zei het hoor.. Ik verzin dit niet, zijn ook anderen die het gezien hebben denk ik.
Of bedoel je dat Ivan dat wel even zal beslissen.. Tsja.. Hij beschouwd zichzelf als directeur denk ik. Of groot leider. Triest wel, maar waar. de rest laat'm dat dan natuurlijk ook wel zijn. Als ze allemaal tegen 'm zeggen "zak in de xxxx" kan hij daar niks tegen doen.Was een uitroep van mij, waarom zou één iemand zoiets kunnen bepalen, ik kan daar niet bij.
Rowan zei net dat het luchtiger bedoeld was, dat zou ik beter kunnen begrijpen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
En Hempie Wimpie ook...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ivan te vriend houden is voor Rob een leuker Utopia... dan in de Cees/Bas hoek te gaan zitten.
Lafbek Rob kiest voor het gemak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niets mis mee, vanuit de Febo heeft hij maanden geleden te horen gekregen eind verantwoordelijke te zijn, en dat doet hij superquote:![]()
Niet. Wie zie jij er voor aan om, zoals vandaag, even een ronde buiten te maken om de problemen te inventariseren?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.![]()
Ivan: Hoe ben je met hem in contact gekomen?
Gabri: uuuuhhhhh.. via de schrijverswereld, ik kan niet te veel er over zeggenTEAM BAKSTEEN![]()
als je ivan niet kent, neem je het ook serieus. als je hem al een jaar volgt weet je dat hij gewoon van alles eruit floept. Ik las hier ook eens dramatische posts over dat ie baas beach in de fik wilde steken en toen zag ik het filmpjequote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
weet ik dat je dat niet verzint.Was een uitroep van mij, waarom zou één iemand zoiets kunnen bepalen, ik kan daar niet bij.
Rowan zei net dat het luchtiger bedoeld was, dat zou ik beter kunnen begrijpen.
TEAM TAFEL![]()
De broer van Rob?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark ook trouwens.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Nicole zijn gewoon ver over de houdbaarheids-datum.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
O please Mark.....daar is hij echt te dom voorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dan staat er weer een nieuwe leider dit keer in de vorm Mark![]()
Lastig, Lastig... maar ik denk dat dat zich wel wijst.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet. Wie zie jij er voor aan om, zoals vandaag, even een ronde buiten te maken om de problemen te inventariseren?
Zonder Ivan en Nicole was er nu een regengoot bij de koeien bijvoorbeeld
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Nicole zijn gewoon ver over de houdbaarheids-datum.![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat iemand denkt dat het echt afgebroken zal worden omdat hij dat even zegt. Maar zelfs als hij zei "wat mij betreft wordt dat afgebroken"- terwijl het net 1500 opgebracht heeft voor zijn activiteit geeft gewoon aan dat de verhoudingen beetje zoek zijn daar. Die tattoo shop die wel 300 euro opgeleverd heeft moet uiteraard wel blijven.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
wies da?quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Dat noem je nou "tv "maken". Hij kwam rechtsreeks uit de ZK toen hij die ronde ging maken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:20 schreef mootie het volgende:
Niet. Wie zie jij er voor aan om, zoals vandaag, even een ronde buiten te maken om de problemen te inventariseren?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Waarom denk je dat Ivan dat tegenhoudt? Vanmiddag zei hij juist tegen Wim dat die goot er absoluut moet komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig, Lastig... maar ik denk dat dat zich wel wijst.
Zonder Ivan en Nicole was er nu een regengoot bij de koeien bijvoorbeeld![]()
Ik dacht even dat je een plaatje van Joran van der Sloot postte.quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die worden steeds beter, samen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Nicole zijn gewoon ver over de houdbaarheids-datum.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Ivan dat tegenhoudt? Vanmiddag zei hij juist tegen Wim dat die goot er absoluut moet komen.ik lees hier dat hij het niet wilde noteren op de to-do-lijst
TEAM TAFEL![]()
Omdat Bas er al twee weken om vraagt, en Ivan (en Nicole) tot vandaag gezegd heeft dat Bas niet moet denken dat hij zomaar een regengoot kan bestellen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Ivan dat tegenhoudt? Vanmiddag zei hij juist tegen Wim dat die goot er absoluut moet komen.
Dus ik denk niet, ik luister.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan vond dat het snel gemaakt moest worden, Wim noteerde blijkbaar niks.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik lees hier dat hij het niet wilde noteren op de to-do-lijst
![]()
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik lees hier dat hij het niet wilde noteren op de to-do-lijst
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien als Lola het straks vraagt en tegelijk haar wapens in de strijd gooit...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.Silence breaks apart, Brightness comes to life
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zienquote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.TEAM TAFEL![]()
wanneer komt Lola binnen?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien als Lola het straks vraagt en tegelijk haar wapens in de strijd gooit...![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Die dakgoot gaat er komen.. Dat moet van de Febo..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zienIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat zei DW vorige week zondag ook , ga ik morgen fixenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zien![]()
![]()
Uhmm.. haar?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat heeft hij boven op zijn hoofd zitten
TEAM BAKSTEEN![]()
haar?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat heeft hij boven op zijn hoofd zittenTEAM TAFEL![]()
Dit dus. En dat is al zo vanaf dag één.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.
Misselijke kontenkruiper, die burgerlul.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zou kunnen, wil het inderdaad wel eerst zien. Want Bas/Ivan zijn er al minimaal een week over bezig.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zien
Lekkage is uiteraard van veel minder belang als sommige andere nader te bepalen zaken.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Het moet van de Febo!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zien![]()
![]()
Ah.. Een taal virtuoos...
Dat vind ik dan wel weer leuk![]()
( Wel grappig dat er bewoners bij zitten die dan weer vooral oerkreten en gebrekkig nederlands praten )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Da's zo'n beetje de enige rap die ik wel mooi vind, zonder zang en zonder muziek.quote:
Top idee.
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
deed ie net allemaal uit z'n hoofd....leuk.
Herman Finkes, Toon Hermans, Tupac...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Een tattoogun van 300 euro werd gisteravond even goedgekeurd in het Centraal.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef RodeVos het volgende:
Zou kunnen, wil het inderdaad wel eerst zien. Want Bas/Ivan zijn er al minimaal een week over bezig.
Lekkage is uiteraard van veel minder belang als sommige andere nader te bepalen zaken.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik begon maar kon het niet bijhouden....."piekeren maakt je moe" zat er in elk geval inquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand genotuleerd? Ik vond het wel leuk geloof ik.Silence breaks apart, Brightness comes to life
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een tattoogun van 300 euro werd gisteravond even goedgekeurd in het Centraal.
TEAM TAFEL![]()
Hij is pas bij de wereld draait door geweest.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zal die bloemenmarktdame wel hebben achtergelaten.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?![]()
Tips van het thuisfront?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.![]()
Ik haat Wim niet hoor..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de enige reden! we haten wim nog steeds
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
waar, welke? Die zonnebloemen? Die hadden ze gekregen op die standhoudersavondquote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?Silence breaks apart, Brightness comes to life
In iedereen schuilt wel een dichter, zegt die man. Dat klopt wel, Wim gaat de boel dichtkitten daar.![]()
Overgebleven bloemen van de markt, gok ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?![]()
Gina groeit steeds dichter..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Raskolnikow het volgende:
In iedereen schuilt wel een dichter, zegt die man. Dat klopt wel, Wim gaat de boel dichtkitten daar.
En Mark zit al maanden dicht.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ook dat en Marrekie had eergisteren al gezegd dat iedereen zijn goedkeuring zou geven.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen
Jullie zitten naar GTST te kijken zonder het te weten. 80% is script. Je moet er van houden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Derek heeft een fijne vibe...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Wat een gruwel is waaif vreselijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zussen en mama Ivan zo blij met haar zijn .quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen![]()
Oh daarom loopt Mark zo vreemdquote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gina groeit steeds dichter..
En Mark zit al maanden dicht.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Haten is ook een groot woord voor een karakter in een RLS. Wim heeft echter erg vervelende en gemene trekjes en daarnaast is zijn gevoel voor humor om te janken (nou ja, dat laatste kan hij misschien niet zoveel aan doen).quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.![]()
![]()
ik krijg bij wim indd het idee dat ie thuis vriendloos was en geen verkering had en nu helemaal ondersteboven van alle aandacht, vrienden en contact met meisjes die hij krijgtmaar of hij nu echt Bas zo haat weet ik niet, al heb ik afgelopen weken veel gemist dus kan ook daar aan liggen
TEAM TAFEL![]()
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten tenzij ze een paar extra pakjes sigaretten kunnen scoren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragenYou were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik krijg bij wim indd het idee dat ie thuis vriendloos was en geen verkering had en nu helemaal ondersteboven van alle aandacht, vrienden en contact met meisjes die hij krijgtmaar of hij nu echt Bas zo haat weet ik niet, al heb ik afgelopen weken veel gemist dus kan ook daar aan liggen
Daar zit mi de clou !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
hun wasmachine?quote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
echt niet, zus van ivan had op de fanpagina negatieve berichtjes over nicole geliked. ook berichten over ivan van teleurgestelde fansquote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat een gruwel is waaif vreselijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zussen en mama Ivan zo blij met haar zijn .
TEAM TAFEL![]()
DW wil graag kussen en voelen .
Dat is zijn doel geworden in Utopia als je hem steeds ziet gaan met zijn grijpgrage dikke handjes![]()
Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten.
Bas ongeveer 20 planken en de rest afval.
Ik wou zo graag dat iemand dat eens in het gezicht van Waaif zou stampen zeggenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.
Daar zit mi de clou !Wim doet me denken aan Veldhuis en Kemper:
Ik ben altijd maar het broertje, waarmee ze praten kan
Een maatje, een klankbord, maar nooit de geile manSilence breaks apart, Brightness comes to life
Rappers die HBO hebben gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
Typhoon, unorthodox spoken word? Dat zijn toch gewoon rappers?![]()
quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
DW ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Yeszie het volgende:
DW wil graag kussen en voelen .
Dat is zijn doel geworden in Utopia als je hem steeds ziet gaan met zijn grijpgrage dikke handjes
Wie is DW, mis weer van alles geloof ik.![]()
![]()
ahaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !
TEAM TAFEL![]()
Cultuur hè...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een doorzichtig opzetje van de FEBO weer ........
The Summer of Love and Happiness... must go on !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...
Bas ongeveer 20 planken en de rest afval.
Ik wou zo graag dat iemand dat eens in het gezicht van Waaif zou stampen zeggen![]()
Nicole ging van nitwit naar langstzittende vrouw ''die haar strepen wel verdiend heeft''. hoe weten we niet.
TEAM TAFEL![]()
Derek heeft ook bedacht wat voor hem de ideale samenleving zou zijn. Hoeft niet zo extreem. Maar zoals in Rome op elke hoek van de straat een espresso apparaatSilence breaks apart, Brightness comes to life
Dikke Wimquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
DW ?
Wie is DW, mis weer van alles geloof ik.![]()
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse ratquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !![]()
Het word tijd dat Cees de boekhouding gaat doen en de kosten per persoon uit splitst.
Febo, lees je mee!
Tuurlijk weten we dat. Door te gaan bonden met Ivan (denk ik)quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Nicole ging van nitwit naar langstzittende vrouw ''die haar strepen wel verdiend heeft''. hoe weten we niet.
Schol en we gieten de mok nog eens vol.quote:
Hoe gaat het met de cossertjes?
Ik ben vooral opgedraaid wegens een nog drukke week pfffVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ivan, de maatschappelijk bewuste cultuurbarbaar er ook weer bij .....![]()
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
.![]()
Neu, maar dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse rat
In eerste instantie doet Bas hem vooral denken aan de pesters van vroeger, en projecteert daar de reden op dat hij geen meisjes heeft.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Meen je dat laatste nu ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
Weet je ook waarom hij dat doet ?![]()
ach ach toen er laatst gehandicapte kindjes waren die niet konden voetballen, is ivan met ze het pittenspel gaan doen. kom op zegquote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....TEAM TAFEL![]()
Ik vind het wel tof om Gabrielle zo enthousiast te zien hierover. Of ze er nou goed in is of niet laat ik in het midden maar je kunt merken dat ze dit wel echt leuk vind.![]()
Stif is precies ontploft. Haar haar staat recht omhoog.quote:Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wel tof om Gabrielle zo enthousiast te zien hierover. Of ze er nou goed in is of niet laat ik in het midden maar je kunt merken dat ze dit wel echt leuk vind.En ik gun ze ook succes en plezier.
Maar ze moet dat luie dikke lijf ook wat vaker inzetten voor de groep.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
als hij die keer bedoelt toen ie niet meedeed, toen die gehandicapten kwamen schilderen, was het die keer dat ivan niet meedeed maar met rienk de bijbel en de koran ging vergelijken. Rienk deed ook niet mee, Isa, Nico en anderen overigens ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Meen je dat laatste nu ?
Weet je ook waarom hij dat doet ?TEAM TAFEL![]()
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En ik gun ze ook succes en plezier.
Maar ze moet dat luie dikke lijf ook wat vaker inzetten voor de groep.![]()
![]()
Van de rest vind ik het ook waardeloos.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie isIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Ik heb hem weleens ontmoet.Topgast.
Ik heb er moeite mee om te geloven dat dit allemaal spontaan is...
Grondlegger van de Nederhop...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Soms weet je niet meer wat echt is of niet, er staat vaak zoveel onzin.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja wat niet goed?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Oh. Dat kan hij ook nog bedoelen inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
![]()
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Ja, maar dat ligt niet aan Bjorn.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...![]()
![]()
Ivan en Wim wachten zeker met het dak van de Gym totdat het donker is ?
Of hebben ze gewoon weer gelogen ?
Hij vertelde dat en had het binnen twee seconde over de vrouw van Messi. Het interesseert hem dus ook nog eens geen ene hol.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Wim wachten zeker met het dak van de Gym totdat het donker is ?
Of hebben ze gewoon weer gelogen ?
Idd, maar hij vertelde daarstraks aan Marc:quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maar
B: Ik heb 8000 mails gestuurd
M: Dat gaat niet in één keer
B: Klopt , ik heb het in 6 delen gesplitst.
Maar we wachten rustig af.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En kunnen ze Bas de schuld geven...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...
Ik mail boer John.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.![]()
Waar de Febo al niet goed voor isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.
aansteker van Willempiequote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KutKapperKleuter is wat kwijt, of Markie wil helpen zoeken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik start een petitie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Floorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Maar Markie heeft geen tijd, kijkt lekkere wijven op de foon...en moet dan weer een briljant geheim plannetje van Bas aanhorenquote:
Is dit nu een scriptje...
Of is Bas zo naief dat bezoekers die voor Ivan schuimen dit niet door vertellen ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Mijn hele entourage heeft verse tatoeages..quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef jeneker het volgende:
maatjeswas ik weer om jullie te vervelen
![]()
Zou leuk zijn als ie daar Kutkop gaat rappen voor de bewoners.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn hele entourage heeft verse tatoeages..![]()
![]()
![]()
Scriptje natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit nu een scriptje...
Of is Bas zo naief dat bezoekers die voor Ivan schuimen dit niet door vertellen ?
En als de bewoners het horen moeten ze zwijgen![]()
de rede waarom bas zo sterk is die houd ten allertijde controle over de situatie
hij is ook nooit aangeschoten of dronken haast
daarom wint ie het van de rest![]()
Wel,Ivan moest de leiding nemen van Floor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verstand versus dieren tokkiesquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef jeneker het volgende:
de rede waarom bas zo sterk is die houd ten allertijde controle over de situatie
hij is ook nooit aangeschoten of dronken haast
daarom wint ie het van de restIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Patries.quote:
ja dat dus gewoon altijd ion control van jezelf zijn dat is sterkquote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verstand versus dieren tokkies![]()
Idd. En Bas kan relativeren, dat is de meesten daar ook vreemd.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef jeneker het volgende:
[..]
ja dat dus gewoon altijd ion control van jezelf zijn dat is sterk
Ze projecteren alles op hun eigen onvolkomenheden.
( Zoals de waard is... )Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gelukkig maar, dat Mark het goed vindt.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De BV. Mark vindt het soort van goed.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
ga veel voor de schenen schoppen ook isa had dat niet en chis had wel het inzicht maar verloor zichzelf ook in de troep daar en dat is bas nog niet gebeurt vind hem echt sterk tot nu toequote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idd. En Bas kan relativeren, dat is de meesten daar ook vreemd.
Ze projecteren alles op hun eigen onvolkomenheden.
( Zoals de waard is... )![]()
De luifel is hoofdsponsor?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat Mark het goed vindt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het wordt er blijkbaar stiekem doorgedrukt.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal weer een fles met geld in het weiland vinden![]()
Je noemt er drie nu op ,die wel willen/wilden,maar enorm tegengewerkt worden...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef jeneker het volgende:
[..]
ga veel voor de schenen schoppen ook isa had dat niet en chis had wel het inzicht maar verloor zichzelf ook in de troep daar en dat is bas nog niet gebeurt vind hem echt sterk tot nu toe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt maar maak onderscheid in de 3quote:Op maandag 27 juli 2015 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je noemt er drie nu op ,die wel willen/wilden,maar enorm tegengewerkt worden...![]()
![]()
Ik ook,snap je punt derhalve...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat had ze gewoon in de staafmixer laten staan op de aanrecht. Ik zag Cees er aan snuffelenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef mootie het volgende:
Gaby boos, iemqnd heeft de yoghurt opgegeten die ze nodig hebben om weer nieuwe yoghurt te maken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoe laat je iets in een staafmixer staan?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ze gewoon in de staafmixer laten staan op de aanrecht. Ik zag Cees er aan snuffelen
isa was gewoon je buurmeisje als het warequote:
chris wel lekker hard werken echt en puur
bas is uitgekookt en grappig
zo zie ik ze althans
ik moet zegen ik vond ruud altijd wel leuk bv
beste voor programma denk ik is nicoline geweest dat was inmijn ogen echt wat utopia moest zijn![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe laat je iets in een staafmixer staan?![]()
Of hoe zo'n ding mag heten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Stefanie wil iets voor Wim tekenen om te maken maar dat gaat niet best. Wim neemt pen over, Stefanie: "ja euh ik bennie goe in tekene".
Ga vooral door met je tattoo shit meid, haske leuk.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
Stefanie wil iets voor Wim tekenen om te maken maar dat gaat niet best. Wim neemt pen over, Stefanie: "ja euh ik bennie goe in tekene".
Ga vooral door met je tattoo shit meid, haske leuk.wat erg!
TEAM BAKSTEEN![]()
![]()
![]()
![]()
Frontman Osdorp Posse. De beste NL rap groep. (Bestaat niet meer sinds 2009)quote:You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
![]()
Benji is behoorlijk enthousiast, maar die houding..Pak er anders ff een bed bij en een kratje bier
TEAM BAKSTEEN![]()
Hoe verrassend.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:12 schreef TillyB het volgende:
Derek wil misschien eerst een workshop houden in Utopia.
Dat dat hij ineens ter plekke te bedenken.quote:Jaaaaja het ontstaat allemaal weer puur en spontaan.
TEAM BAKSTEEN![]()
ps stiff krijgt elke keer voor haar voeten ze oefend niet ik zie waaif nooit oefenen of ben ik scheel ?quote:![]()
o,quote:Op maandag 27 juli 2015 21:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Waaif: "Voor een paar leuke oorbellen betaal je ook 80 euro..."![]()
wat een koopje![]()
kom ik aan met met 3 euro oorbellen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
you cheap basterdquote:Op maandag 27 juli 2015 21:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o,![]()
wat een koopje![]()
kom ik aan met met 3 euro oorbellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waaif hoeft dat niet,die doet alleen letters en hartjes.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:17 schreef jeneker het volgende:
[..]
ps stiff krijgt elke keer voor haar voeten ze oefend niet ik zie waaif nooit oefenen of ben ik scheel ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
`Hema oorbelletjes,armoedig hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 21:17 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
o,![]()
wat een koopje![]()
kom ik aan met met 3 euro oorbellen![]()
![]()
Ja kan ik mij voorstellen , maar waaif kennende zal ze het wel door drukken.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jaen ivan vindt het he-le-maal niks
![]()
Dat snap ik, niet iedereen kan het hebben...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jaen ivan vindt het he-le-maal niks
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ehhhh... niet goed in tekenen en dan willen tattoeëren ??quote:![]()
Dus alleen plaatjes kopen, die overtrekken en that's that... Voor altijd.
Dat is net zoiets als zeggen dat je kunstschilder bent en schilderijen met genummerde vakjes gebruikt.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Op zich kán het wel, er zijn voldoende mensen die een tattoo uit een boekje zoeken. Er zijn niet zo gek veel tattoo-artists die echt mooi kunnen tekenen.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ehhhh... niet goed in tekenen en dan willen tattoeëren ??![]()
Dus alleen plaatjes kopen, die overtrekken en that's that... Voor altijd.
Dat is net zoiets als zeggen dat je kunstschilder bent en schilderijen met genummerde vakjes gebruikt.![]()
Deze is mooi,ik zie een hondekop ,rechts.quote:
ik heb dit nog nooit gehad met een inwoner, maar van bijna alles wat Nicole zegt krullen de tenen in mijn schoenen
TEAM TAFEL![]()
Ik heb dat ookquote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef rowan634 het volgende:
ik heb dit nog nooit gehad met een inwoner, maar van bijna alles wat Nicole zegt krullen de tenen in mijn schoenen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat heb ik bij Bjorn.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef rowan634 het volgende:
ik heb dit nog nooit gehad met een inwoner, maar van bijna alles wat Nicole zegt krullen de tenen in mijn schoenen![]()
In het begin was het een leuke meid. Ergens is er iets misgegaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef rowan634 het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: