Omdat Bas er al twee weken om vraagt, en Ivan (en Nicole) tot vandaag gezegd heeft dat Bas niet moet denken dat hij zomaar een regengoot kan bestellen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Ivan dat tegenhoudt? Vanmiddag zei hij juist tegen Wim dat die goot er absoluut moet komen.
Ivan vond dat het snel gemaakt moest worden, Wim noteerde blijkbaar niks.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik lees hier dat hij het niet wilde noteren op de to-do-lijst
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]ik lees hier dat hij het niet wilde noteren op de to-do-lijst
quote:
Misschien als Lola het straks vraagt en tegelijk haar wapens in de strijd gooit...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zienquote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
wanneer komt Lola binnen?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien als Lola het straks vraagt en tegelijk haar wapens in de strijd gooit...
Die dakgoot gaat er komen.. Dat moet van de Febo..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zien
Dat zei DW vorige week zondag ook , ga ik morgen fixenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hmm hij vertelt net dat ie baas beach gaat maken en dat de dakgoot ook wordt gemaakt. dus we gaan het weer zien
Uhmm.. haar?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat heeft hij boven op zijn hoofd zitten
haar?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat heeft hij boven op zijn hoofd zitten
Dit dus. En dat is al zo vanaf dag één.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
Zou kunnen, wil het inderdaad wel eerst zien. Want Bas/Ivan zijn er al minimaal een week over bezig.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Het moet van de Febo!quote:Op maandag 27 juli 2015 20:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje de enige rap die ik wel mooi vind, zonder zang en zonder muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |