Een tattoogun van 300 euro werd gisteravond even goedgekeurd in het Centraal.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:27 schreef RodeVos het volgende:
Zou kunnen, wil het inderdaad wel eerst zien. Want Bas/Ivan zijn er al minimaal een week over bezig.
Lekkage is uiteraard van veel minder belang als sommige andere nader te bepalen zaken.
ik begon maar kon het niet bijhouden....."piekeren maakt je moe" zat er in elk geval inquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand genotuleerd? Ik vond het wel leuk geloof ik.
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een tattoogun van 300 euro werd gisteravond even goedgekeurd in het Centraal.
Zal die bloemenmarktdame wel hebben achtergelaten.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?
Tips van het thuisfront?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wim doet niets voor Bas. Punt. Wie het ook vraagt. Tot nu toe.
Ik haat Wim niet hoor..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de enige reden! we haten wim nog steeds
waar, welke? Die zonnebloemen? Die hadden ze gekregen op die standhoudersavondquote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?
Overgebleven bloemen van de markt, gok ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Gina groeit steeds dichter..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Raskolnikow het volgende:
In iedereen schuilt wel een dichter, zegt die man. Dat klopt wel, Wim gaat de boel dichtkitten daar.
Ook dat en Marrekie had eergisteren al gezegd dat iedereen zijn goedkeuring zou geven.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen
Wat een gruwel is waaif vreselijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zussen en mama Ivan zo blij met haar zijn .quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen
Oh daarom loopt Mark zo vreemdquote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gina groeit steeds dichter..
En Mark zit al maanden dicht.
Haten is ook een groot woord voor een karakter in een RLS. Wim heeft echter erg vervelende en gemene trekjes en daarnaast is zijn gevoel voor humor om te janken (nou ja, dat laatste kan hij misschien niet zoveel aan doen).quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten tenzij ze een paar extra pakjes sigaretten kunnen scoren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik krijg bij wim indd het idee dat ie thuis vriendloos was en geen verkering had en nu helemaal ondersteboven van alle aandacht, vrienden en contact met meisjes die hij krijgtmaar of hij nu echt Bas zo haat weet ik niet, al heb ik afgelopen weken veel gemist dus kan ook daar aan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |