Ik haat Wim niet hoor..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk de enige reden! we haten wim nog steeds
waar, welke? Die zonnebloemen? Die hadden ze gekregen op die standhoudersavondquote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?
Overgebleven bloemen van de markt, gok ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
en er staat ook weer een nieuw bloemstuk op het keukenblad, ook gevallen van de vide?
Gina groeit steeds dichter..quote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Raskolnikow het volgende:
In iedereen schuilt wel een dichter, zegt die man. Dat klopt wel, Wim gaat de boel dichtkitten daar.
Ook dat en Marrekie had eergisteren al gezegd dat iedereen zijn goedkeuring zou geven.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen
Wat een gruwel is waaif vreselijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zussen en mama Ivan zo blij met haar zijn .quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat is een misselijke tactiek van waaif om tijdens een euforisch centraal na een lange dag werken, geld verdienen en horen dat ze weer in de + zitten, dat te gaan vragen
Oh daarom loopt Mark zo vreemdquote:Op maandag 27 juli 2015 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gina groeit steeds dichter..
En Mark zit al maanden dicht.
Haten is ook een groot woord voor een karakter in een RLS. Wim heeft echter erg vervelende en gemene trekjes en daarnaast is zijn gevoel voor humor om te janken (nou ja, dat laatste kan hij misschien niet zoveel aan doen).quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik haat Wim niet hoor..
Tis een domme simpele ziel die in Ivan een vervanger ziet voor zijn moeder...en graag eens een meisje wil kussen/
Bassen enzo herinneren hem vooral aan school of de gemene jongens op de bouwplaats.
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten tenzij ze een paar extra pakjes sigaretten kunnen scoren.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik krijg bij wim indd het idee dat ie thuis vriendloos was en geen verkering had en nu helemaal ondersteboven van alle aandacht, vrienden en contact met meisjes die hij krijgtmaar of hij nu echt Bas zo haat weet ik niet, al heb ik afgelopen weken veel gemist dus kan ook daar aan liggen
hun wasmachine?quote:
echt niet, zus van ivan had op de fanpagina negatieve berichtjes over nicole geliked. ook berichten over ivan van teleurgestelde fansquote:Op maandag 27 juli 2015 20:33 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wat een gruwel is waaif vreselijk. Ik kan mij niet voorstellen dat zussen en mama Ivan zo blij met haar zijn .
Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.
Daar zit mi de clou !
Rappers die HBO hebben gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
Typhoon, unorthodox spoken word? Dat zijn toch gewoon rappers?
quote:
DW ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Yeszie het volgende:
DW wil graag kussen en voelen .
Dat is zijn doel geworden in Utopia als je hem steeds ziet gaan met zijn grijpgrage dikke handjes
ahaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !
Cultuur hè...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een doorzichtig opzetje van de FEBO weer ........
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...
Bas ongeveer 20 planken en de rest afval.
Ik wou zo graag dat iemand dat eens in het gezicht van Waaif zou stampen zeggen
Dikke Wimquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
DW ?
Wie is DW, mis weer van alles geloof ik.
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse ratquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !
Tuurlijk weten we dat. Door te gaan bonden met Ivan (denk ik)quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Nicole ging van nitwit naar langstzittende vrouw ''die haar strepen wel verdiend heeft''. hoe weten we niet.
Schol en we gieten de mok nog eens vol.quote:
Neu, maar dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse rat
Meen je dat laatste nu ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan, de maatschappelijk bewuste cultuurbarbaar er ook weer bij .....![]()
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
ach ach toen er laatst gehandicapte kindjes waren die niet konden voetballen, is ivan met ze het pittenspel gaan doen. kom op zegquote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan, de maatschappelijk bewuste cultuurbarbaar er ook weer bij .....![]()
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
Stif is precies ontploft. Haar haar staat recht omhoog.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wel tof om Gabrielle zo enthousiast te zien hierover. Of ze er nou goed in is of niet laat ik in het midden maar je kunt merken dat ze dit wel echt leuk vind.
als hij die keer bedoelt toen ie niet meedeed, toen die gehandicapten kwamen schilderen, was het die keer dat ivan niet meedeed maar met rienk de bijbel en de koran ging vergelijken. Rienk deed ook niet mee, Isa, Nico en anderen overigens ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Meen je dat laatste nu ?
Weet je ook waarom hij dat doet ?
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En ik gun ze ook succes en plezier.
Maar ze moet dat luie dikke lijf ook wat vaker inzetten voor de groep.
Van de rest vind ik het ook waardeloos.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie is
quote:
Grondlegger van de Nederhop...quote:
Soms weet je niet meer wat echt is of niet, er staat vaak zoveel onzin.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Ja wat niet goed?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.
Oh. Dat kan hij ook nog bedoelen inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat ligt niet aan Bjorn.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...
Hij vertelde dat en had het binnen twee seconde over de vrouw van Messi. Het interesseert hem dus ook nog eens geen ene hol.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Wim wachten zeker met het dak van de Gym totdat het donker is ?
Of hebben ze gewoon weer gelogen ?
Idd, maar hij vertelde daarstraks aan Marc:quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maar
En kunnen ze Bas de schuld geven...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...
Ik mail boer John.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.
Waar de Febo al niet goed voor isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.
aansteker van Willempiequote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KutKapperKleuter is wat kwijt, of Markie wil helpen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |