Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar daarvoor wél zeiken dat er geen geld is voor een kapotte goot. Terwijl dat hele tattoo gebeuren gewoon alleen maar een heleboel verlies oplevert. En Baas Beach een heleboel winst. Ik ben echt redelijk neutraal hoor, maar van enige vorm van gelijkheid en/of zakelijk inzicht is daar gewoon 0,0 sprake. Alleen afgunst en misgunnen van elkaars rendabele activiteiten.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij haat Bas niet.. Maar Bas belichaamt alles wat Wim niet is.
Daar zit mi de clou !
Rappers die HBO hebben gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
Typhoon, unorthodox spoken word? Dat zijn toch gewoon rappers?
quote:
DW ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:35 schreef Yeszie het volgende:
DW wil graag kussen en voelen .
Dat is zijn doel geworden in Utopia als je hem steeds ziet gaan met zijn grijpgrage dikke handjes
ahaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !
Cultuur hè...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een doorzichtig opzetje van de FEBO weer ........
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nicole heeft al duizenden euro's gekost... ! Crotwood, Les.. Spullen...
Bas ongeveer 20 planken en de rest afval.
Ik wou zo graag dat iemand dat eens in het gezicht van Waaif zou stampen zeggen
Dikke Wimquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
DW ?
Wie is DW, mis weer van alles geloof ik.
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse ratquote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar zit mi de clou !
Tuurlijk weten we dat. Door te gaan bonden met Ivan (denk ik)quote:Op maandag 27 juli 2015 20:38 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
Nicole ging van nitwit naar langstzittende vrouw ''die haar strepen wel verdiend heeft''. hoe weten we niet.
Schol en we gieten de mok nog eens vol.quote:
Neu, maar dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Precies, en Bas is natuurlijk een slinkse achterbakse rat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |