Ja wat niet goed?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.
Oh. Dat kan hij ook nog bedoelen inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Ja, maar dat ligt niet aan Bjorn.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...
Hij vertelde dat en had het binnen twee seconde over de vrouw van Messi. Het interesseert hem dus ook nog eens geen ene hol.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maarquote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ivan en Wim wachten zeker met het dak van de Gym totdat het donker is ?
Of hebben ze gewoon weer gelogen ?
Idd, maar hij vertelde daarstraks aan Marc:quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Meeste mailservers staan max 100 adressen toe in de cc, nog minder in de bcc. Gelukkig maar
En kunnen ze Bas de schuld geven...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zouden de schroeven op zijn? Dan kunnen ze natuurlijk niks...
Ik mail boer John.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.
Waar de Febo al niet goed voor isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
Wim schrijft de goot op voor de bestelling. Iedereen hier kan weer ademhalen menson.
aansteker van Willempiequote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
KutKapperKleuter is wat kwijt, of Markie wil helpen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |