Floorquote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.
Maar Markie heeft geen tijd, kijkt lekkere wijven op de foon...en moet dan weer een briljant geheim plannetje van Bas aanhorenquote:
Mijn hele entourage heeft verse tatoeages..quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:55 schreef jeneker het volgende:
maatjeswas ik weer om jullie te vervelen
Zou leuk zijn als ie daar Kutkop gaat rappen voor de bewoners.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn hele entourage heeft verse tatoeages..![]()
![]()
Scriptje natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Is dit nu een scriptje...
Of is Bas zo naief dat bezoekers die voor Ivan schuimen dit niet door vertellen ?
Wel,Ivan moest de leiding nemen van Floor.quote:
Verstand versus dieren tokkiesquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef jeneker het volgende:
de rede waarom bas zo sterk is die houd ten allertijde controle over de situatie
hij is ook nooit aangeschoten of dronken haast
daarom wint ie het van de rest
Patries.quote:
ja dat dus gewoon altijd ion control van jezelf zijn dat is sterkquote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verstand versus dieren tokkies
Idd. En Bas kan relativeren, dat is de meesten daar ook vreemd.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef jeneker het volgende:
[..]
ja dat dus gewoon altijd ion control van jezelf zijn dat is sterk
Gelukkig maar, dat Mark het goed vindt.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De BV. Mark vindt het soort van goed.
ga veel voor de schenen schoppen ook isa had dat niet en chis had wel het inzicht maar verloor zichzelf ook in de troep daar en dat is bas nog niet gebeurt vind hem echt sterk tot nu toequote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idd. En Bas kan relativeren, dat is de meesten daar ook vreemd.
Ze projecteren alles op hun eigen onvolkomenheden.
( Zoals de waard is... )
De luifel is hoofdsponsor?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat Mark het goed vindt.
Het wordt er blijkbaar stiekem doorgedrukt.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal weer een fles met geld in het weiland vinden
Je noemt er drie nu op ,die wel willen/wilden,maar enorm tegengewerkt worden...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef jeneker het volgende:
[..]
ga veel voor de schenen schoppen ook isa had dat niet en chis had wel het inzicht maar verloor zichzelf ook in de troep daar en dat is bas nog niet gebeurt vind hem echt sterk tot nu toe
klopt maar maak onderscheid in de 3quote:Op maandag 27 juli 2015 21:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je noemt er drie nu op ,die wel willen/wilden,maar enorm tegengewerkt worden...
Ik ook,snap je punt derhalve...quote:
Dat had ze gewoon in de staafmixer laten staan op de aanrecht. Ik zag Cees er aan snuffelenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:04 schreef mootie het volgende:
Gaby boos, iemqnd heeft de yoghurt opgegeten die ze nodig hebben om weer nieuwe yoghurt te maken.
Hoe laat je iets in een staafmixer staan?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ze gewoon in de staafmixer laten staan op de aanrecht. Ik zag Cees er aan snuffelen
isa was gewoon je buurmeisje als het warequote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoe laat je iets in een staafmixer staan?
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
Stefanie wil iets voor Wim tekenen om te maken maar dat gaat niet best. Wim neemt pen over, Stefanie: "ja euh ik bennie goe in tekene".
Ga vooral door met je tattoo shit meid, haske leuk.
Stefanie wil iets voor Wim tekenen om te maken maar dat gaat niet best. Wim neemt pen over, Stefanie: "ja euh ik bennie goe in tekene".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |