Meen je dat laatste nu ?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan, de maatschappelijk bewuste cultuurbarbaar er ook weer bij .....![]()
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
ach ach toen er laatst gehandicapte kindjes waren die niet konden voetballen, is ivan met ze het pittenspel gaan doen. kom op zegquote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ivan, de maatschappelijk bewuste cultuurbarbaar er ook weer bij .....![]()
De laffe klootzak die wegloopt als er gehandicapten op bezoek zijn ....
Stif is precies ontploft. Haar haar staat recht omhoog.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wel tof om Gabrielle zo enthousiast te zien hierover. Of ze er nou goed in is of niet laat ik in het midden maar je kunt merken dat ze dit wel echt leuk vind.
als hij die keer bedoelt toen ie niet meedeed, toen die gehandicapten kwamen schilderen, was het die keer dat ivan niet meedeed maar met rienk de bijbel en de koran ging vergelijken. Rienk deed ook niet mee, Isa, Nico en anderen overigens ook niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:40 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Meen je dat laatste nu ?
Weet je ook waarom hij dat doet ?
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie isquote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]En ik gun ze ook succes en plezier.
Maar ze moet dat luie dikke lijf ook wat vaker inzetten voor de groep.
Van de rest vind ik het ook waardeloos.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze doet net zo veel of weinig als de rest. Ik denk dat dat een Utopie is
quote:
Grondlegger van de Nederhop...quote:
Soms weet je niet meer wat echt is of niet, er staat vaak zoveel onzin.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Ja wat niet goed?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kneus. Maar het is niet goed gegaan hoor ik 'm janken dus goed nieuws.
Oh. Dat kan hij ook nog bedoelen inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja wat niet goed?
Niet verzonden.... Of dat het verzonden is via CC ??
Ergens had ik steeds voor Bjorn gehoopt dat dit event wel een succes zou worden.Maar weet nu wel bijna zeker, dat het weer niet gaat lukken...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bjorn heeft 8000 emails in CC gedaan...
Fijn .. van 8000 mensen hun email openbaar![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |