SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
der was een tijd dat ie juist alleen haar aansprakquote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog dichter .. begin eens met Nicole.
Perkjes al gedaan?
Yoghurt al gemaakt?
Bestelling al een keer gelukt?
etc.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Maar dat mag niet meer van Nicole en haar familie was er ook woest over.TEAM TAFEL![]()
Klopt tot het moment hij weer met waaif gaat toen was het voorbij ! Waaif mag Bas niet en vergiftigd Ivan er ook mee.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet per se over Ivan hoor. ik snap het van zijn kant niet. Hij ging altijd fijn met Bas om, ze werkten goed samen, deden de koeien en opeens heeft ie dingen op hem aan te merken. al denk ik dat het constante geklaag van waaif over bas daar ook bij heeft geholpen. Ivan vertrouwt haar 100%, praat haar naar de mond toe omdat hij haar eerder zo ''slecht'' behandeld heeft.![]()
Ik vertrouw die rat sowieso al maanden niet meer.... gniepig achterbaks ventjequote:Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Als ik dit zie vertrouw ik hem al niet meer , raar maar waar .![]()
![]()
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
hehe.. Hij zei vanmorgen ook al dat Baas Beach afgebroken moest worden, was troep..
1500 euro omzet voor zijn markt vergat hij even..Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ik zeg altijd dat Ivan het wel goed bedoeld, het probleem is dat hij dingen wil doen/beslissen die of boven zijn pet gaan, of niet goed begrijpt. En al helemaal niet snapt dat er meer waarheden zijn dan de zijne, of meer wegen naar Rome. En dat (kan) dan vervolgens resulteren in stressgedrag.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:12 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb het ook niet per se over Ivan hoor. ik snap het van zijn kant niet. Hij ging altijd fijn met Bas om, ze werkten goed samen, deden de koeien en opeens heeft ie dingen op hem aan te merken. al denk ik dat het constante geklaag van waaif over bas daar ook bij heeft geholpen. Ivan vertrouwt haar 100%, praat haar naar de mond toe omdat hij haar eerder zo ''slecht'' behandeld heeft.
Dat is zijn grote manke.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die rat sowieso al maanden niet meer.... gniepig achterbaks ventjeIk heb hem pas horen praten over Bas en wat die andere DW , Ben en Rob moesten gaan doen voor Mark . En de rat bleef buiten schot was ook nadat duidelijk was dat Bas op 1 stond .
![]()
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.TEAM TAFEL![]()
Mark telt het geld, die heeft ondertussen al een hele harde plasser.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Antenne voor WIFI.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij krijgt ook te weinig tegengas. bjorn probeert wel, maar dat wordt meteen ongedaan gemaakt omdat waaif, rob en anderen meteen met ivan meepraten (wat ik niet snap overigens). Ivan moet nog veel leren en dat doet hij nu niet meer, was wel anders in de tijd dat Nicoline enzo er nog was.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat Ivan het wel goed bedoeld, het probleem is dat hij dingen wil doen/beslissen die of boven zijn pet gaan, of niet goed begrijpt. En al helemaal niet snapt dat er meer waarheden zijn dan de zijne, of meer wegen naar Rome. En dat (kan) dan vervolgens resulteren in stressgedrag.
Dat is zijn grote manke.TEAM TAFEL![]()
owj...ok gelukkig, teleurstelling minder.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Fixed.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef notturna het volgende:
Mark telt het geld, die heeft ondertussen al een hele harde plassertje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Angst en intimidatie. Niet zozeer om geslagen te worden, alsmeer voor de goede vrede.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij krijgt ook te weinig tegengas. bjorn probeert wel, maar dat wordt meteen ongedaan gemaakt omdat waaif, rob en anderen meteen met ivan meepraten (wat ik niet snap overigens)Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja eh.. HIJ zei het hoor.. Ik verzin dit niet, zijn ook anderen die het gezien hebben denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is toch niet aan één persoon om te beslissen? Waar komt dit toch vandaan.
Of bedoel je dat Ivan dat wel even zal beslissen.. Tsja.. Hij beschouwd zichzelf als directeur denk ik. Of groot leider. Triest wel, maar waar. de rest laat'm dat dan natuurlijk ook wel zijn. Als ze allemaal tegen 'm zeggen "zak in de xxxx" kan hij daar niks tegen doen.You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!![]()
rob bang voor ivan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Angst en intimidatie. Niet zozeer om geslagen te worden, alsmeer voor de goede vrede.TEAM TAFEL![]()
Overigens trekt Ivan ook regelmatig de kar...en zorgt dat er dingen wèl gedaan worden.
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan moet waaif een schop onder haar kont geven , zij trekt hem ook heel erg mee in haar neerwaarts spiraal.![]()
Ivan te vriend houden is voor Rob een leuker Utopia... dan in de Cees/Bas hoek te gaan zitten.quote:
Lafbek Rob kiest voor het gemak.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
dat is waar en dat is ook zo jammer dan dat mensen zeggen dat ie niks bereikt heeft daar en niets oplevert. Kijk naar wat er verdiend wordt met de markt als hij erachter zit, vergeleken met als Bjorn het alleen doet.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Overigens trekt Ivan ook regelmatig de kar...en zorgt dat er dingen wèl gedaan worden.
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.TEAM TAFEL![]()
Er werd inderdaad absoluut niet besloten om het af te breken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:16 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat stukje heb ik wel gezien, en naar mijn idee was het gewoon een vlotte opmerking omdat het eruit zag als een krot. niet iets om serieus te nemen.
Die opmerking is totaal uit zijn verband gerukt maar zal hier nog wel maanden als munitie worden gebruikt.![]()
![]()
Dan staat er weer een nieuwe leider dit keer in de vorm Markquote:Op maandag 27 juli 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook belangrijk.
De vraag is echter of het zonder Ivan wel of niet zou gebeuren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: