Wat zal ik zeggen ?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het te walgelijk voor woorden.
Homoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef highender het volgende:
Ik zit aan een andere variant van Trophy Hunting te denken.
Ik heb dat ook. Ik word er onpasselijk van. Misschien is het een idee om voor de liefhebbers een soort "man-hunt" in te voeren. Maar ja zo dapper zijn ze natuurlijk helemaal niet. In tegendeel....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
De sleeze en dirt komen nu aan het daglicht. Het schijnt dat meneer de tandarts zijn handjes niet kon thuis houden bij zijn secretaresse. Hij heeft haar een flinke som geld betaald zodat dit in de doofpot zou verdwijnen. Surprise surprise, het kom toch wel een keer uit
Ik kan nooit langer als een paar seconden kijken naar de foto met die galbakken en een gezonde leeuw die de dood werd ingejaagd. Ik vind het te walgelijk voor woorden.
Noem mij maar een sentimentele muts (of niet), maar mijn hart breekt bij deze mooie foto.quote:Op woensdag 29 juli 2015 03:39 schreef Nemephis het volgende:
Dit is trouwens de laatste foto die er van die leeuw en een van de leeuwinnen uit zijn groep is gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja, die kwam daar ook vandaan. Ik vrees dat het voor deze meneer het er rooskleuriger uit gaat zien...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:18 schreef Perrin het volgende:
Een paar maanden geleden is er iig een stroper tot 10 jaar cel veroordeeld: Zimbabwe sentences foreign ivory poacher to 10 years in jail
Ja dat snap ik ook niet, wat daar de lol van is. Als het nu wildbeheer is, of omdat je eten moet hebben. Maar puur voor je ego een beest afknallen waar er al zo weinig van zijn. Voor dat soort mensen heb ik heel, heel weinig begrip.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Noem mij maar een sentimentele muts (of niet), maar mijn hart breekt bij deze mooie foto.
Waarom in hemelsnaam. Waarom...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:39 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, wat daar de lol van is. Als het nu wildbeheer is, of omdat je eten moet hebben. Maar puur voor je ego een beest afknallen waar er al zo weinig van zijn. Voor dat soort mensen heb ik heel, heel weinig begrip.
Laten ze dan een mooi foto-toestel kopen en daarmee op jacht gaan, denk ik dan: Kun je de plaatjes aan je vrienden laten zien, in plaats van een jachttroffee.
Die verontwaardiging is ook erg hypocriet en meer een toneelstukje voor de buitenwereld. Ik denk ook niet dat de gemiddelde Zimbabwaan die verontwaardiging begrijpt. Zimbabwe staat er economisch zo slecht voor dat ze de Zim-dollar hebben ingeruild voor de U.S.-dollar wegens hyperinflatie. Er is een tekort aan water, elektriciteit, banen en degelijk onderwijs. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:05 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Nu is het hele internet over de zeik omdat er een schijnbaar beroemde leeuw naar de eeuwige jachtvelden geholpen is maar aan de andere kant kan daar dus legaal gejaagd worden op leeuwen als je maar met een flinke zak duiten op de proppen komt.
Ik snap die Zimbabwaanse selectieve verontwaardiging niet zo. Of die leeuw moet de grootste inkomstenbron van Zimbabwe zijn geweest... Waar ik overigens niet van zou staan te kijken...![]()
Ideaal dus om even de aandacht van die problemen te leiden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die verontwaardiging is ook erg hypocriet en meer een toneelstukje voor de buitenwereld. Ik denk ook niet dat de gemiddelde Zimbabwaan die verontwaardiging begrijpt. Zimbabwe staat er economisch zo slecht voor dat ze de Zim-dollar hebben ingeruild voor de U.S.-dollar wegens hyperinflatie. Er is een tekort aan water, elektriciteit, banen en degelijk onderwijs. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Het zijn vooral buitenstaanders die er een probleem van maken. En terecht.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die verontwaardiging is ook erg hypocriet en meer een toneelstukje voor de buitenwereld. Ik denk ook niet dat de gemiddelde Zimbabwaan die verontwaardiging begrijpt. Zimbabwe staat er economisch zo slecht voor dat ze de Zim-dollar hebben ingeruild voor de U.S.-dollar wegens hyperinflatie. Er is een tekort aan water, elektriciteit, banen en degelijk onderwijs. Ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.
deze leeuw is schattiger dan de restquote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:05 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Nu is het hele internet over de zeik omdat er een schijnbaar beroemde leeuw naar de eeuwige jachtvelden geholpen is maar aan de andere kant kan daar dus legaal gejaagd worden op leeuwen als je maar met een flinke zak duiten op de proppen komt.
Ik snap die Zimbabwaanse selectieve verontwaardiging niet zo. Of die leeuw moet de grootste inkomstenbron van Zimbabwe zijn geweest... Waar ik overigens niet van zou staan te kijken...![]()
Nee. Het commentaar is duidelijk en terecht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze leeuw is schattiger dan de rest
zelfde met zeehonde vs varkens ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |