abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:03:20 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_154712770
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Het internet is boos. Zn bedrijf gaat dit niet overleven.

Bedrijfspagina op Yelp wordt overspoeld met tientallen reacties per minuut:

http://www.yelp.com/biz/river-bluff-dental-bloomington
Volgens een van de onderstaande reacties daar, zat hij ook nog eens in een proeftijd voor het illegaal schieten van een zwarte beer, hardleers type dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Admin dinsdag 28 juli 2015 @ 21:16:02 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154713293
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_154713295
Hoe walgelijk weer. Ook kost dit het leven van z'n welpen. En dat met nog zo'n 15.000 leeuwen in het wild met slechts 5 levensvatbare populaties.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_154713641
Wat ik erg raar vind, is dat je in landen waar weet ik veel hoeveel projecten lopen met overheidsgeld plus geld van buitenlandse origine om bedreigde diersoorten te redden, je dus gewoon een vergunning kunt kopen om diezelfde dieren af te knallen.

Deze eikel heeft een prachtig dier afgemaakt voor de lol, maar volgens mij had hij gewoon toestemming om in principe een leeuw neer te schieten. Alleen hebben de mensen die die vergunning en het gedoe eromheen moesten regelen het verkeerd aangepakt en waarschijnlijk buiten de lijntjes gekleurd.

Ik ben faliekant tegen jagen voor de "sport" en dat deze oetlul nu zo in de schijnwerpers staat verdient hij maar zoals hem zijn er nog een paar tienduizend die gewoon legaal dieren willen afschieten voor hun eigen lol, en dit dus in de regel legaal kunnen doen.

Zolang dit soort jacht legaal blijft kun je alleen hopen dat jagers die zien hoe deze tandarts online aan de schandpaal genageld worden tot inkeer komen, maar zelfs daarover heb ik geen illusies.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_154714018
quote:
quote:
I deeply regret that my pursuit of an activity I love and practice responsibly resulted in the taking of this lion
Die mafkees zat nog in z'n proeftijd omdat hij een beer doodschoot buiten het gebied waarvoor hij een vergunning had. Responsible, hoor :')
pi_154714039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:24 schreef Jihawti het volgende:
* knip *
Sad but true
pi_154714308
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef Nemephis het volgende:

[..]

[..]

Die mafkees zat nog in z'n proeftijd omdat hij een beer doodschoot buiten het gebied waarvoor hij een vergunning had. Responsible, hoor :')
Ik vraag me sowieso af wat het betekent om een dier "responsible" om te brengen. "Responsible" voor of naar wie? Als het ziek is, je je eigen huid moet redden of de jager het nodig heeft om op te eten: prima. Als er veel teveel van zijn: misschien (is een hele discussie over mogelijk). Maar als er al zo weinig van zijn dat er hele parken zijn opgezet om ze nog een beetje te kunnen beschermen? Wat is daar zo verantwoordelijk aan?

Hij heeft dat beest vast ook heel "responsible" onthoofd.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:50:04 #58
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_154714475
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:50 schreef hottentot het volgende:

[..]

Niets mis met dierentuinen, tenminste de goeden. Het olifantenverblijf in Zurich bijvoorbeeld is echt geweldig, daarnaast zijn dierentuinen een noodzaak om soorten van uitsterven te behouden en om onderzoek te doen.
In Emmen komt nu net zo'n verblijf :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_154714505
quote:
Op YouTube staan allemaal filmpjes van het dier, waarin Cecil op zijn gemakje langs de jeeps vol toeristen kuiert.
Ach het beest was toch al verpest door al die toeristen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 juli 2015 @ 21:59:59 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_154714832
Is het een fabeltje, maar heeft Prins Bernard echt olifanten om zeep geholpen ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin dinsdag 28 juli 2015 @ 22:01:46 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154714924
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef tong80 het volgende:

Geen fabel, onze royals zijn fervente jagers, Bernhard voorop,
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Trouwste user 2022 dinsdag 28 juli 2015 @ 22:05:49 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_154715105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen fabel, onze royals zijn fervente jagers, Bernhard voorop,
En dan erelid van het wereldnatuurfonds.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:24:09 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_154715954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef tong80 het volgende:

http://www.volkskrant.nl/(...)-duiken-op~a3800489/
  Admin dinsdag 28 juli 2015 @ 22:26:45 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154716067

pi_154721239
Hij was blijkbaar al eens eerder gepakt en toen is hij er relatief goed vanaf gekomen, nu zal het wel wat minder zijn nu heel de wereld erover spreekt. Net goed.
pi_154722596
Dat ophitsen tot een heksenjacht :')
pi_154722624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:00 schreef tjoptjop het volgende:
What goes around comes around, heb er geen medelijden mee.
pi_154722724
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:03 schreef Nemephis het volgende:

[..]

What goes around comes around, heb er geen medelijden mee.
Als hij daadwerkelijk illegaal heeft gehandeld moet er uiteraard gerechtigheid komen. Maar de heksenjacht is echt te sneu voor woorden, media die zo'n beetje alle prive info publiceren, met natuurlijk als enig doel dat een simpele ziel even 'wraak' komt nemen (=meer clicks).
pi_154722848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:00 schreef tjoptjop het volgende:
Hij is zelf een fervent jager, dus hij zou zich in zijn element moeten voelen.
pi_154722873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:11 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Als hij daadwerkelijk illegaal heeft gehandeld moet er uiteraard gerechtigheid komen. Maar de heksenjacht is echt te sneu voor woorden, media die zo'n beetje alle prive info publiceren, met natuurlijk als enig doel dat een simpele ziel even 'wraak' komt nemen (=meer clicks).
Even wraak komen nemen zou uiteraard niet goed zijn.
Maar wat is het nut nu van dieren waarvan er niet veel meer zijn te schieten? Wat voor kronkel heb je dan in je kop? Niet alleen deze man, maar al die droeftoeters die dergelijke dieren doden. Dat is alleen maar goed voor je eigen zielige ego, meer niet.

Daarnaast wil het er bij mij niet in dat die tandarts die halsband die dat beest om had niet gezien heeft.

Verder is hij een paar jaar geleden al betrapt op het schieten van een beer 40 km buiten het terrein waarvoor hij een vergunning had: Daar had hij een les van kunnen leren, maar nee..

What goes around comes around, ik heb geen enkele medelijden met die man.
pi_154722903
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:23 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Even wraak komen nemen zou uiteraard niet goed zijn.
Maar wat is het nut nu van dieren waarvan er niet veel meer zijn te schieten? Wat voor kronkel heb je dan in je kop? Niet alleen deze man, maar al die droeftoeters die dergelijke dieren doden. Dat is alleen maar goed voor je eigen zielige ego, meer niet.

Daarnaast wil het er bij mij niet in dat die tandarts die halsband die dat beest om had niet gezien heeft.

Verder is hij een paar jaar geleden al betrapt op het schieten van een beer 40 km buiten het terrein waarvoor hij een vergunning had: Daar had hij een les van kunnen leren, maar nee..

What goes around comes around, ik heb geen enkele medelijden met die man.
Stropers worden over het algemeen keihard aangepakt met forse celstraffen, dat zou in dit geval ook een verdiende straf zijn, het is niet meer of minder dan een ordinaire stroper.
pi_154722958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Stropers worden over het algemeen keihard aangepakt met forse celstraffen, dat zou in dit geval ook een verdiende straf zijn, het is niet meer of minder dan een ordinaire stroper.
Je hebt gelijk, dit zijn geen jagers, dit zijn ordinaire stropers.

De jager stroper die het beest uit het reservaat heeft gelokt en de boer die toestond dat dat op zijn lang gebeurde zitten al vast en kunnen max. 15 jaar krijgen.
Wat de straf zal zijn voor de tandarts is nog niet bekend, hij kan worden uitgeleverd want er zijn verdragen, hij kan ook in de VS veroordeeld worden als blijkt dat hij heeft gelogen over wat er gebeurd is (en die kans is vrij groot, hij beweert niks te weten van die halsband). en dan zal het niet in zijn voordeel zijn dat hij al een keer eerder is veroordeeld vanwege illegaal jagen en liegen daarover tegen ambtenaren (met die beer).
quote:
The Zimbabwe National Parks and Wildlife Authority and the Safari Operators Association said two men, one a landowner whose property is adjacent to a game reserve, and the other a professional big game hunting guide, were facing poaching charges.

African wildlife expert Dex Kotze says it is impossible that Palmer's hunting team didn't know it was Cecil.
"I mean a black mane lion like that you can see from afar and even on a hunt. You are definitely going to identify that this -- hang on this is a collared lion and it is Cecil. Because all the conservationists and wildlife industry in that area would have been very familiar with that lion Cecil," Kotze told CBS News' Debora Patta.
bron: http://www.cbsnews.com/ne(...)zimbabwe-groups-say/

[ Bericht 14% gewijzigd door Nemephis op 29-07-2015 03:37:28 ]
pi_154722991
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:31 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dit zijn geen jagers, dit zijn ordinaire stopers.

De jager stroper die het beest uit het reservaat heeft gelokt en de boer die toestond dat dat op zijn lang gebeurde zitten al vast en kunnen max. 15 jaar krijgen.
Wat de straf zal zijn voor de tandarts is nog niet bekend, hij kan worden uitgeleverd want er zijn verdragen, hij kan ook in de VS veroordeeld worden als blijkt dat hij heeft gelogen over wat er gebeurd is (en die kans is vrij groot, hij beweert niks te weten van die halsband). en dan zal het niet in zijn voordeel zijn dat hij al een keer eerder is veroordeeld vanwege illegaal jagen en liegen daarover tegen ambtenaren (met die beer).
Ik had gelezen dat hij "under probation" was, wat volgens mij zoveel betekent als een soort proeftijd, dus naar aanleiding van dit geval zou het inderdaad wel eens zitten kunnen gaan worden.
pi_154723002
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 03:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik had gelezen dat hij "under probation" was, wat volgens mij zoveel betekent als een soort proeftijd, dus naar aanleiding van dit geval zou het inderdaad wel eens zitten kunnen gaan worden.
Hij heeft na het schieten van die beer 1 jaar probation gehad, maar dat is alweer een paar jaar geleden.
pi_154723026
Dit is trouwens de laatste foto die er van die leeuw en een van de leeuwinnen uit zijn groep is gemaakt:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')