quote:
Leeuwenquote:maar omdat we zijn zes welpen ook op moeten geven. Een nieuw mannetje staat niet toe dat ze in leven blijven omdat hij de drie vrouwtjes van Cecil zal willen aanmoedigen met hem te paren.'
Op safari sturen naar IS.quote:
Die 3 grootbrengen en dan met de moordenaar van pa kennis laten maken.quote:
Dit is de reden dat ik hekel heb aan het circus... of elke andere plek waar ze kunstjes doen met dieren. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ze dat leert met veel geduld en snoepjes.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:40 schreef DrMabuse het volgende:
Zag deze van de week.
Zo verdomde debiel om deze dieren zo te behandelen en stupide trucjes te laten doen.
Heerlijk om te zien hoe ze eindelijk even (een beetje) los kunnen gaan.
Vind ik.
Alsof die dieren iets met het land te maken hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:37 schreef Gerolsteiner het volgende:
Lekker boeiend. Het is Zimbabwe maar.
Ik heb niks met een circus en/of dierentuin.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Dit is de reden dat ik hekel heb aan het circus... of elke andere plek waar ze kunstjes doen met dieren. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ze dat leert met veel geduld en snoepjes.
verkapte kijk-mij-eens-daar-geweest-zijn-postquote:Op maandag 27 juli 2015 09:16 schreef Skv het volgende:
Ik ben in dat park geweest en niets, maar dan ook niets over de 'beroemdste leeuw van Afrika' gehoord, gezien of gelezen.
Blijft uiteraard tragisch. Kansloos volk.
De man die dat doet moet ¤50.000 krijgen, niet betalen.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Alsof die dieren iets met het land te maken hebben.
Kijk, als iemand nou 50.000 euro had betaald om Mugabe af te schieten, dan is dat één ding. Maar dit...
Ik ben bij die beroemdste leeuw geweest en niets, maar dan ook niets over dat park gehoord, gezien of gelezen.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:16 schreef Skv het volgende:
Ik ben in dat park geweest en niets, maar dan ook niets over de 'beroemdste leeuw van Afrika' gehoord, gezien of gelezen.
Blijft uiteraard tragisch. Kansloos volk.
Het moet met tegenzin, want anders mag het niet?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:11 schreef highender het volgende:
Mensen die voor de lol jagen zijn ziek.
Dat zeg ik niet, wanneer je plezier hebt in het doden an sich dan ben je wat mij betreft ziek. Hij heeft betaald dus je mag aannemen dat het voor hem een vorm van entertainment was.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
Het moet met tegenzin, want anders mag het niet?
Mij lijkt jagen ook leuk. Zelf geschoten konijn etenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:17 schreef highender het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, wanneer je plezier hebt in het doden an sich dan ben je wat mij betreft ziek. Hij heeft betaald dus je mag aannemen dat het voor hem een vorm van entertainment was.
Maar een konijnenfokker een bedrag betalen om er eentje los te laten zodat jij er op kan 'jagen' en het vervolgens kan afschieten, onthoofden en villen (niet eten)?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:20 schreef Jigzoz het volgende:
Mij lijkt jagen ook leuk. Zelf geschoten konijn eten
Niets mis met dierentuinen, tenminste de goeden. Het olifantenverblijf in Zurich bijvoorbeeld is echt geweldig, daarnaast zijn dierentuinen een noodzaak om soorten van uitsterven te behouden en om onderzoek te doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:21 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb niks met een circus en/of dierentuin.
Al helemaal als dit soort machtige, krachtige en grote dieren er zitten opgesloten en/of trucjes moeten doen.
De ellende druipt er vaak vanaf.
En dan de bezoekers die er gretig naar kijken en "grapjes" over en met maken.
Een hoog debiel poep / pies / "lekker belachelijk maken"- gehalte.
Compleet met filmpjes en foto's.
Lijkt me niks.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:49 schreef highender het volgende:
[..]
Maar een konijnenfokker een bedrag betalen om er eentje los te laten zodat jij er op kan 'jagen' en het vervolgens kan afschieten, onthoofden en villen (niet eten)?
Geen Spanjaard dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:51 schreef NoXia het volgende:
Moordenaar is bekend: Een tandarts uit Minnesota, Walter J Palmer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:58 schreef Hathor het volgende:
Hij krijgt er overigens flink van langs op Facebook.
Volkomen terecht.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:58 schreef Hathor het volgende:
Ahh hij komt zelf uit North Dakota, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
De website van zijn tandartspraktijk is maar vast offline gehaald.
http://www.telegraph.co.u(...).html?fb_ref=Default
Het internet is boos. Zn bedrijf gaat dit niet overleven.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:58 schreef Hathor het volgende:
Even scrollen en je komt de eerste doodverwensing naar z'n eventuele kinderen alweer tegen, uiteraard van een Nederlander. Randvolk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:02 schreef NoXia het volgende:
[..]
Linkje?
Edit: Gevondenhttps://www.facebook.com/(...)3517956973?ref=br_rs
God wat schrijft die ouwe beroerd Engels zeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Even scrollen en je komt de eerste doodverwensing naar z'n eventuele kinderen alweer tegen, uiteraard van een Nederlander. Randvolk.
Deze knar dus:
https://www.facebook.com/joop.bloemscheer
Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat zijn twee kinderen en de rest van zijn zielige familie, op gruwelijke wijze aan hun eind komen....Hij mag blijven leven om het mee te maken....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
God wat schrijft die ouwe beroerd Engels zeg.
Ik was bijna in de verleiding om erop te reageren, op de valreep toch maar van afgezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat zijn twee kinderen en de rest van zijn zielige familie, op gruwelijke wijze aan hun eind komen....Hij mag blijven leven om het mee te maken....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |