Hoop doet leven...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die aan de antibiotica zit dus dat zal hem vast niet worden.
Maar wie dan? Zo goed zijn ze niet...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat er de komende twee etappes Fransen gaan winnen.
Gevoelsmatig zijn veel Europeanen gewoon al moegestreden, het motortje is uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar wie dan? Zo goed zijn ze niet...
Ik noteer Scarponi.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie noteren jullie dan morgen?
Ik hoop nog steeds op Simon Yates of MEINTJES.
Die zijn allebei niet fit dacht ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie noteren jullie dan morgen?
Ik hoop nog steeds op Simon Yates of MEINTJES.
Dat is mooi, maar de etappe van morgen lijkt me toch ook interessant om vanaf het begin uit te zenden. Meteen een lastige klim en vervolgens ook vooral op en af.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Klopt, maar vrijdag en zaterdag wel
Nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Zullen Mollema en/of Barguil mee kunnen springen met een kopgroep zonder dat er meteen reactie volgt van klassementsrenners?
die krijgen nooit genoeg voorsprong om kans te maken voor etappezege.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Zullen Mollema en/of Barguil mee kunnen springen met een kopgroep zonder dat er meteen reactie volgt van klassementsrenners?
Frank stond op 14 minuten en die kreeg de ruimte wel, dat scheelt maar 2 minuten met Mollema nu.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:35 schreef franklop het volgende:
[..]
die krijgen nooit genoeg voorsprong om kans te maken voor etappezege.
Zouden ze nog de kracht hebben voor een ontsnapping morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Geen idee, in elk geval zijn de meeste ploegen wel zo opgerookt dat veel geen zin zullen hebben om een kopgroep te achtervolgen wegens één van die twee om dan te verliezen van mensen die qua tijd bij hun in de buurt staan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden ze nog de kracht hebben voor een ontsnapping morgen?
#Exitbaard?twitter:AndreGreipel twitterde op woensdag 22-07-2015 om 18:28:10@simongeschke Congrats and chapeau but now I think you have to cut your beard!!! Enjoy the moment and tomorrow we finally can see your face reageer retweet
NOS is er vanaf het begin bijquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef groenen het volgende:
Spektakel zal weer in de beginfase zijn. Krijgen we weer niets van te zien.
Geschkitquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:47 schreef wimderon het volgende:
#Exitbaard?twitter:AndreGreipel twitterde op woensdag 22-07-2015 om 18:28:10@simongeschke Congrats and chapeau but now I think you have to cut your beard!!! Enjoy the moment and tomorrow we finally can see your face reageer retweet
Aangekondigd tijdens uitzending ofzo? Teletekst staat nog steeds 14.10quote:
Yup. Al zoek ik nog wel bevestiging dat de Franse TV dit bevestigd heeftquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Aangekondigd tijdens uitzending ofzo? Teletekst staat nog steeds 14.10
dat is dus al minstens uur laterquote:Au revoir
Ce live est terminé aujourd'hui ! Rendez-vous demain dès 13h30 pour le live de la 18e étape entre Gap et Saint-Jean-de-Maurienne pour lequel vous retrouverez l'excellent Benoit Jourdain !
Denk dat Gert weer eens de weg kwijt was, vrijdag en zaterdag zijn volledig live op tv, morgen niet..quote:
Oh, die ook nog ja, maar daarvan is echt alleen het laatste uurtje interessant, misschien alleen de laatste minutenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
zondag kan je ook de gehele etappe zien
Wss alleen de laatste 3 km idd. Voor de rest kan heel die etappe me gestolen worden. Eigenlijk heel die etappe wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, die ook nog ja, maar daarvan is echt alleen het laatste uurtje interessant, misschien alleen de laatste minuten
Dit dus. Gertquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Gert weer eens de weg kwijt was, vrijdag en zaterdag zijn volledig live op tv, morgen niet..
Vinokourov won in 2005 na een solo en klom nog plekje in klassementquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef kibo het volgende:
Is ie uberhaupt ooit eens zonder pelotonsprint beslist?
1979, Joop en Hinault pakken meer dan twee minuten. Hinault won de laatste etappe. Dat was echt episch, Hinault moest aan de bak omdat Joop had aangevallen. De rest kon alleen toekijkenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef kibo het volgende:
Eddy Seigneur won in 1994 solo. Hij was volgens mij ontsnapt in één van de eerste rondes op de Champs Elysees.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
1979, Joop en Hinault pakken meer dan twee minuten. Hinault won de laatste etappe. Dat was echt episch, Hinault moest aan de bak omdat Joop had aangevallen. De rest kon alleen toekijken
Waarom?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij Gert moet ik altijd aan Samson denken
Die zal toch wel eens een keer een etappe niet meegaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
De hele dag bergje op, bergje af. Dat valt niet te controleren. Het is dus wederom aan de vluchters.
Ik noteer Sagan.
Zou je haast wel zeggen ja, maar hij blijft verbazen. Met die lange afdaling maakt hij morgen misschien meer kans.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zal toch wel eens een keer een etappe niet meegaan?
Da's wel waar ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou je haast wel zeggen ja, maar hij blijft verbazen. Met die lange afdaling maakt hij morgen misschien meer kans.
Sagan kan alles.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Glandon lijkt me veel te zwaar voor Sagan, tenzij hij met allemaal non-klimmers in een groepje zit
Afrikanen zien er toch altijd zo uitquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef wimderon het volgende:
Teklehaimanot gaat winnen. Want aders.
[ afbeelding ]
Hinault en Zoetemelkquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:33 schreef kibo het volgende:
#zwartekoningvanbiafraquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Teringquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die naam tovert altijd weer een glimlach op mijn gezicht. Ik deed met mijn vader mee aan een tourpoultje op zijn werk en we waren absoluut geen kenners, je moest bij elke etappe alleen een winnaar invullen. We hadden bij elke vlakke rit Van Poppel en elke bergrit Indurain. Voor op de champs elysee zei mijn vader: zoek jij maar een fransman uit, dus ik koos volledig random: Eddy Seigneur...quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eddy Seigneur won in 1994 solo. Hij was volgens mij ontsnapt in één van de eerste rondes op de Champs Elysees.
De achttiende etappe begint om 12.20 uur in Gap. Vanaf 14.10 uur is de koers live te zien op NPO 1 en NOS.nl/tour/live.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef SanAnt het volgende:
Hoe laat beginnen ze nu met de uitzending??
twitter:TeamMTNQhubeka twitterde op donderdag 23-07-2015 om 10:49:11We are sad to announce, @LouisMeintjes will abandon @letour today due to illness. Rider health is our 1st priority. http://t.co/TIDMEvAUpp reageer retweet
Volgens die kneus van NOS studio tour gaan ze de hele etappe uitzenden, maar ik heb het vermoeden dat dat niet klopt, wordt gewoon 14.10. Maak er maar 14.30 van na eerst al die nutteloze schakelingen met Dione. Sporza begint wel om 13.30quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef SanAnt het volgende:
Hoe laat beginnen ze nu met de uitzending??
De etappe is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Er staat dat er een livestream is maar als ik er op klik gebeurt er niets.
quote:De start is om 12.20u en Michel en José loodsen jullie vanaf 14.15u doorheen de finale. De livestream start ook om 14.15. Sporza Tour is er vanaf 13u op Radio 1.
Nou en? Als ik nu naar de nos kijk is er ook gewoon een livestream.quote:
Je hebt gelijk, sorry.quote:
NOS is een tv-zender, Sporza is een sportprogramma van de VRT, vergelijkbaar met studio sport. Studio sport heeft ook geen livestream als er niks wordt uitgezondenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou en? Als ik nu naar de nos kijk is er ook gewoon een livestream.
Ik vind dat ook raar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry.
Overigens wel raar want dit is op papier de meest interessante etappe van de tour, met venijnige beklimmingen vanaf de start. Als de klassementsrenners vroeg in een etappe in de aanval gaan, is het vandaag.
We zullen dus pas beelden gaan zien als de kopgroep al gevormd is
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS is een tv-zender, Sporza is een sportprogramma van de VRT, vergelijkbaar met studio sport. Studio sport heeft ook geen livestream als er niks wordt uitgezonden
Nee want die zijn beide afhankelijk van de Franse TV.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.
Heeft de VRT dan een livestream?
Je begrijpt het niet hè, er valt niks te livestreamen als er geen beeld is...Sporza en NOS zenden alles uit voor zover ze kunnen,maar zijn daarin compleet afhankelijk van de organisatie. Als die geen beeld hebben, hebben alle andere uitzenders ook geen beeldquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.
Heeft de VRT dan een livestream?
quote:In de derde week van de Tour hebben veel renners te kampen met klachten en kwaaltjes. Ook Pieter Weening is niet helemaal fit. De Fries heeft volgens de ploegleiding van Orica-GreenEDGE maagproblemen en had het gisteren in de etappe naar Pra-Loup bijzonder lastig.
Huh?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee want die zijn beide afhankelijk van de Franse TV.
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hè, er valt niks te livestreamen als er geen beeld is...Sporza en NOS zenden alles uit voor zover ze kunnen,maar zijn daarin compleet afhankelijk van de organisatie
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
Sporza is de VRT... slimpiequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.
Mijn vraag was of de VRT een livestream had, niet wat ze uitzenden.
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?quote:
Studio Sport is van de NOSquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Studio Sport is van de NOS
Sporza is van de VRT
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadselquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.
Het antwoord heb ik inmiddels gevonden: ja.
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beeldenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Huh?
De VRT is afhankelijk van de Franse TV voor wat betreft de vraag of ze een livestream van hun zender hebben?
Ik zit nog goed voor de Nostradamusquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.
Alsof het relevant is of jij dat begrijpt of niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadsel
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beelden
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
Maar de NOS bepaalt en betaalt wel die flapdrol van een presentator.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
No shit Sherlock, maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
NO Swielrennenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.quote:
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.quote:maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijn
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.
[..]
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.
VRT heeft geen livestream.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
Omdat ik wil weten of ik straks via mijn pc naar een livestream kan kijken van het wielrennen via een andere zender dan de NOS. #hoemoeilijkkanhetzijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?
Ik zit nu toch echt naar een livestream over de Vlaamsche begroting te kijken. Althans er staat dat het live is.quote:
En het antwoord op die vraag was al gegeven, sporza.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ik straks via mijn pc naar een livestream kan kijken van het wielrennen via een andere zender dan de NOS. #hoemoeilijkkanhetzijn
Sommige programma's worden gestreamd, maar de Belgen doen niet aan 24/7 streamen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zit nu toch echt naar een livestream over de Vlaamsche begroting te kijken. Althans er staat dat het live is.
De vraag was niet: "Hoe heet het programma waarin ze wielrennen uitzenden?".quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef Blik het volgende:
[..]
En het antwoord op die vraag was al gegeven, sporza.
Hey Ajacied. Vandaag heb ik wel Valls in mijn poultjequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een zinnetje van die struisvogel Gert van 't Hof allemaal niet te weeg kan brengen.
Aha. Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sommige programma's worden gestreamd, maar de Belgen doen niet aan 24/7 streamen.
Waarbij? Scorito?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey Ajacied. Vandaag heb ik wel Valls in mijn poultjeWie heb jij als vervanger van Meintjes?
De vraag was of Sporza een livestream heeftquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De vraag was niet: "Hoe heet het programma waarin ze wielrennen uitzenden?".
En je eigen antwoord daarop wasquote:
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Er staat dat er een livestream is maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmersquote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmers
Nibsje, Quintana, Froome, Valverde, Pinot, Bardet, Porte, Martin, Frank
Godenteam op Tourcoach.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet bestIk heb een luxe en dus laat ik vandaag Nibali, Frank en Contador er buiten, want ik kan met niet voorstellen dat er geen kopgroep wint.
Zou Daniel weer vooruit kunnen komen vandaag?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmers
Nibsje, Quintana, Froome, Valverde, Pinot, Bardet, Porte, Martin, Frank
Ik kan niets anders, da's het hele probleem.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou Daniel weer vooruit kunnen komen vandaag?
Geen Majka?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godenteam op Tourcoach.
[ afbeelding ]
inb4 Tinkoff zegt Majka nieuwe kopmanquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onberekenbare lollerpolen krijgen geen uitnodiging van mij.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
De vraag was of Sporza een livestream heeft
[..]
En je eigen antwoord daarop was
[..]
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.
Wie moet er nu beter lezen?
Wat ben ik jaloers op jullie simpele, onbezorgde leventje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha. Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb.![]()
Lees je even mee, Blik?
Je moet wel de hele discussie quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
De vraag was of Sporza een livestream heeft
[..]
En je eigen antwoord daarop was
[..]
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.
Wie moet er nu beter lezen?
Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, om even met Ambrosius-termen te strooien: zout eens op met die kansloze kutdiscussie.
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.
Deze is gewoon sneller dan de officiele ticker op letour.frquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Trots op je. Dat letour.fr is matig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Ik heb geen idee wie Gert van 't Hof is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.
Goede voorspelling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 18: Gap - Saint-Jean-de-Maurienne, 186,5 km
4. Jacques Janse van Rensburg. Iedere dag wel een paar goden van MTN in de aanval. Jacques hebben we alleen nog niet zo vaak gezien, hij mag wel een keer Pauwels aflossen. Die Belg kennen we ondertussen wel en zonder Van Poppel die hem terug kan fluiten is er ook geen lol aan. Zuid-Afrikaantje dan maar.
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze gaan voor ploegenklassement he
Jammer dat Reguigui niet mee mochtquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.
En terecht.
MTN![]()
Eindelijk een nieuwe kvlt ploeg na Euskaltel.
Purito vindt dit leuk.quote:
Kenners zagen dit aankomen en hebben hem in hun team opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Die kuttroll van een Simon Yates is ook mee.
GODVERDOMME IMMER.
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:34 schreef VASND het volgende:
Alle usual suspects, sans Majka. Gaan ze dan toch iets proberen voor het AK?
En ik maar horen dat hij ziek is en was. Grieperig, verkouden, verstoppertje spelenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kenners zagen dit aankomen en hebben hem in hun team opgenomen.
Dit is Majka. De ene dag komt hij nog niet de Afsluitdijk over, de andere dag wint hij op Pla d'Adet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.
Hij gaat nog wel een keer de Vuelta winnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is Majka. De ene dag komt hij nog niet de Afsluitdijk over, de andere dag wint hij op Pla d'Adet.
Willen/kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.
Hopelijk kukel jij een keer van je fiets.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk kukelt hij een keer van zijn fiets
Arredondo heeft zich de hele Tour verstopt maar vandaag is 'ie dan daar.quote:Fuglsang, Bardet, Bakelants, Pinot, Kreuziger, Rogers, Anacona, D. Caruso, Dennis, De Gendt, Preidler, Rodriguez, S. Yates, Rolland, Gautier, Sicard, Voeckler, Hesjedal et Martin.
Wanprestatie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef noodgang het volgende:
TLJ weer goed bezig! Allemaal bij Gesink blijven!
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arredondo heeft zich de hele Tour verstopt maar vandaag is 'ie dan daar.
Damiano Caruso kruipt meteen uit zijn schulp na het wegvallen van Tejay.
Zeker. Dat kan een mooi gevecht worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.
Welkom terug FA!quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo lieve TDF-volgers
Heb helaas heel veel moeten missen afgelopen dagen. Jammer dat Vroem in geel rijdt.
Hopelijk kukelt hij een keer van zijn fiets en maakt Movistar een uitstekende coup
Dit is toch wel 50% van de kanshebbers vooraf minimaal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.
Yates en Martin in mn pooltje thuis gelatenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Dat kan een mooi gevecht worden.
Zes van mijn opgestelde mannetjes bij Tourcoach in de aanval.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Yates en Martin in mn pooltje thuis gelaten
Bardet staat nog korterquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Rolland staat te kort...IAM zal, als ze daar nog de mannen voor hebben, gaan achtervolgen.
Fuglsang zit in de kopgroepquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:27 schreef Godshand het volgende:
Als de klassementsmannen tijd willen pakken bij Froome, moeten ze nog 3 dagen aanvallen.
Winnaar: Fuglsang
Klassementsaanvaller: Nibali, Valverde en Quintana. Contador kan denk ik simpelweg niet zoveel meer.
Met een beetje ongeluk dendert Mollema uit de top 10..
Bardet staat nog korter.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Rolland staat te kort...IAM zal, als ze daar nog de mannen voor hebben, gaan achtervolgen.
Die halen deze groep echt niet terug met hun ploegje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien wil Lotto Jumbo wel meehelpen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Die halen deze groep echt niet terug met hun ploegje.
Frank stond gisteren ook kort.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:46 schreef TheArt het volgende:
Deze kopgroep gaat wel teruggepakt worden. Teveel gasten die wat te kort staan.
30 man werken nooit samen. Kopgroepen van 12 man gaat nog, daarboven wordt het al te groot voor een goeie samenwerking.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:46 schreef rajknier het volgende:
Haal maar eens 30 man terug...als die samenwerken
4 Europcars op sponsorjacht is een meer dan solide basisquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
30 man werken nooit samen. Kopgroepen van 12 man gaat nog, daarboven wordt het al te groot voor een goeie samenwerking.
Kruijswijk - gister in aanvalquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef noodgang het volgende:
TLJ weer goed bezig! Allemaal bij Gesink blijven!
Je ereplaats zomaar weggooien is nog treuriger.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je plek 8/9/10 verdedigen. Dat heeft toch iets treurigs.
Er zijn mannen dagen achtereen in de aanval. Waarom zou Krachtwijk niet meekunnen, in notabene zijn gouden derde week?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:47 schreef hoppeta2 het volgende:
[..]
Kruijswijk - gister in aanval
Kelderman - zit aan de antibiotica
Ten dam - ziek
Gesink - geven ze geen ruimte
Ik weet niet... maar wil jij Tankink of van van Emden in de kopgroep?
Het maakt tegenwoordig helaas veel uit.quote:
Kelderman bestaat op dit moment even niet meer. We hebben dus geen berichten gehad verder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Mani
Hoeveel keer is Keldermerckx nog gevallen afgelopen dagen?
Ah duidelijk, hopelijk duikt hij op in Spanje eind augustusquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kelderman bestaat op dit moment even niet meer. We hebben dus geen berichten gehad verder.
Neequote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah duidelijk, hopelijk duikt hij op in Spanje eind augustus
Probleem is dat dit voor de teams, en dan echt voor alle teams, heel veel uitmaakt. Plaatsbehoud is tegenwoordig gewoon enorm belangrijk.quote:
Bling won al een semi-bergrit in de Giro en Dennis top-10 in Dauphiné. Ik kan slechtere lieden vooraan verzinnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef VASND het volgende:
Sommige kerels zijn wel echt groepvulling (Matthews, Dennis)..
Mooi gespeeld van Cannondale, vormen sterk blok zo, met op papier ook nog eens renners die bij de sterksten horen..quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuglsang,
Bardet, Bakelants, Riblon,
Pinot,
Kreuziger, Rogers,
Anacona, Castroviejo,
D. Caruso, Dennis,
De Gendt,
Preidler,
Rodriguez,
Matthews, S. Yates,
Rolland, Gautier, Sicard, Voeckler,
Arredondo, Jungels,
Plaza,
Talansky Hesjedal, Martin,
Clement,
Barta
Pauwels
Ploegen zonder aanvaller: Sky, Etixx, Lotto-Djumbo, Cofidis, Bretagne.
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Geen Sky in de kopgroep dus Vroem heeft geen mannetje vooruit wanneer Porte, Poels en Thomas door het ijs gaan op de Glandon. Vandaag is dus de dag dat Nairo de tour wint.
Het nieuwe wielrennenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef Chiappucci het volgende:
Gaat lekker met de reuzenkopgroepen de laatste dagen.
Denk dat er heel wat ploegen wel tevreden zijn: Astana, FDJ, Orica, Cannondale, Tinkoff, Europcar, Katusha...quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuglsang,
Bardet, Bakelants, Riblon,
Pinot,
Kreuziger, Rogers,
Anacona, Castroviejo,
D. Caruso, Dennis,
De Gendt,
Preidler,
Rodriguez,
Matthews, S. Yates,
Rolland, Gautier, Sicard, Voeckler,
Arredondo, Jungels,
Plaza,
Talansky Hesjedal, Martin,
Clement,
Barta
Pauwels
Ploegen zonder aanvaller: Sky, Etixx, Lotto-Djumbo, Cofidis, Bretagne.
Van mij zelfs 7!quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zes van mijn opgestelde mannetjes bij Tourcoach in de aanval.
Wie had er mee moeten gaan dan? Kruijswijk heeft het gisteren al geprobeerd. De rest is of ziek of heeft niks te zoeken in een kopgroep waarbij de Glandon waarschijnlijk de scherprechter gaat zijn.quote:
Rensburg is niet in de aanval.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:56 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Van mij zelfs 7!
Joaquim Rodriguez Katusha
Frankrijk Thibaut Pinot FDJ
Colombia Jarlinson Pantano IAM Cycling
Frankrijk Pierre Rolland Europcar
Spanje Samuel Sanchez BMC Racing Team
Colombia Julian Arredondo Trek Factory Racing
Belgie Thomas De Gendt Lotto - Soudal
Tsjechie Roman Kreuziger Tinkoff - Saxo
Zuid-Afrika Jacques Janse van Rensburg MTN - Qhubeka
Alleen Pantano en Sanchez niet mee. Maar gisteren eerste in de daguitslag, en dat levert geen prijs op. Maar ik ga er vandaag weer voor. Nou, eigenlijk de renners natuurlijk.
Clement schijnt anders wel een Nederlander te zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wie had er mee moeten gaan dan? Kruijswijk heeft het gisteren al geprobeerd. De rest is of ziek of heeft niks te zoeken in een kopgroep waarbij de Glandon waarschijnlijk de scherprechter gaat zijn.
Poels had ook wel een keer leuk geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wie had er mee moeten gaan dan? Kruijswijk heeft het gisteren al geprobeerd. De rest is of ziek of heeft niks te zoeken in een kopgroep waarbij de Glandon waarschijnlijk de scherprechter gaat zijn.
en waarom kan kruiswijk dan niet weer meezitten ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is bewustquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
29 renners en weer geen Lotto Jumbo...mijn god wat een kneuzenploeg is dat toch, onbeschrijfelijk,
Dit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Clement schijnt anders wel een Nederlander te zijn
Kruijswijk heeft er een Giro al bij zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
en waarom kan kruiswijk dan niet weer meezitten ?
Andere renners presteren het ook om dagen achtereen in de aanval te zitten.
Ze rijden daar niet met als doel "bus"-vulling te zijn.
ja en.... als de tour dan teveel is kunnen ze hem beter thuis laten, op deze manier heb je er geen klote aanquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft er een Giro al bij zitten.
Bedankt Captain Hindsight.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja en.... als de tour dan teveel is kunnen ze hem beter thuis laten, op deze manier heb je er geen klote aan
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onzinnig om TLJ in aanval te verwachten vandaag
Kruijswijk had eigenlijk gewoon mee moeten zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sparen voor Alpe d'Huezquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je dit leest, was het niet de bedoeling om vandaag iemand mee te sturen.quote:
quote:“Robert is de etappe op zijn plaats gefinisht”, zei ploegleider Nico Verhoeven. “Daarbij is hij gestegen in het klassement, dus we hebben een goede dag gehad. Hij startte hectisch en lastig. Uiteindelijk reed er een grote kopgroep weg met Steven erbij. Dat was wat we wilden.” Donderdag leent het parcours zich opnieuw voor zo’n scenario. “De start is morgen zwaar”, vervolgde Verhoeven. “We beginnen met een klim van tien kilometer. Daarop zal een groep klimmers wegrijden en dan is de vraag of ze genoeg voorsprong krijgen. Voor ons is het belangrijkste dat we Robert zo goed mogelijk steunen. We gaan de komende dagen op jacht naar een plek in de top-5 van het klassement.”
mikken op 1 etappe waar het halve peloton wil winnen is zinloos.quote:
Ja lekker die jongen zichzelf kapot laten rijden na de dag van gisteren. Zal hij vast beter van worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk had eigenlijk gewoon mee moeten zitten.
MIsschien geen kanshebbers, maar je kunt toch op zijn minst meespringen. Martens of Tankink doen verder toch niks de hele dag in het pelotonquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig dat je dat zo goed weet danquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
MIsschien geen kanshebbers, maar je kunt toch op zijn minst meespringen. Martens of Tankink doen verder toch niks de hele dag in het peloton
Op domme posts ga ik normaal graag niet in, maar dit keer doe ik het wel even.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja en.... als de tour dan teveel is kunnen ze hem beter thuis laten, op deze manier heb je er geen klote aan
Dat stijgen in het klassement was ook meer een mazzeltjequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je dit leest, was het niet de bedoeling om vandaag iemand mee te sturen.
[..]
Ja, en.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat stijgen in het klassement was ook meer een mazzeltje
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat stijgen in het klassement was ook meer een mazzeltje
Gisteren reed Kruijswijk in een grote groep. Het is niet dat hij zich kapot heeft gereden. Verder zijn er genoeg andere renners die wel dagelijks in de kopgroep zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja lekker die jongen zichzelf kapot laten rijden na de dag van gisteren. Zal hij vast beter van worden.
Misschien dat hij het nog wel probeert morgen of overmorgen. Nu zoveel mogelijk herstellen, voor zover dat nog mogelijk is.
Sepulvedaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Blik het volgende:
Bretagne Seche trouwens niet voorin, wat doen die dan in de Tour...
Ja ze hoopten bij Lotto Jumbo op iets meer. Dat hij toch nog wat krachten over zou hebben na de Giro. Net zoals Cannondale dat hoopte bij Hesjedal, BMC bij Caruso, Astana bij Kangert. Maar het is niet zo. Bijna iedereen die de Giro vol heeft gereden, komt zich tegen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op domme posts ga ik normaal graag niet in, maar dit keer doe ik het wel even.
Kruijswijk is al een renner met een aardig verleden qua gezondheid. Het is al een hele overwinning op zichzelf dat hij zich vanaf de achtste etappe in de Giro tot het eind volledig heeft leeggereden. Zoveel harde etappes en pittige bergen waar hij keer op keer wist te imponeren tussen een Landa, Aru en Contador.
Dan nu het volgende. Kruijswijk is puur als KNECHT meegegaan naar de Tour. Dan ga ik, eigenlijk elke wielerwatcher, niets verwachten van Kruijswijk. Misschien mag hij net als wat anderen zaterdag in de aanval.
Ik had Feillu wel verwacht vandaag.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Blik het volgende:
Bretagne Seche trouwens niet voorin, wat doen die dan in de Tour...
Je kan ook nooit vooraf weten hoe sterk Kruijswijk/Kangert/Caruso en al die mensen zijn. Smakelijk achterafgelul als blijkt dat ze toch niet enorm fit zijn geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja ze hoopten bij Lotto Jumbo op iets meer. Dat hij toch nog wat krachten over zou hebben na de Giro. Net zoals Cannondale dat hoopte bij Hesjedal, BMC bij Caruso, Astana bij Kangert. Maar het is niet zo. Bijna iedereen die de Giro vol heeft gereden, komt zich tegen.
Die gaat aanvallen dus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef Maver24 het volgende:
Contador heeft last van nabij zijn hamstring na de val van gisteren. Zijn been doet zeer.
In het citaat lijkt het net of het heel wat was wat Robert deedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |