Huh?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee want die zijn beide afhankelijk van de Franse TV.
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hè, er valt niks te livestreamen als er geen beeld is...Sporza en NOS zenden alles uit voor zover ze kunnen,maar zijn daarin compleet afhankelijk van de organisatie
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
Sporza is de VRT... slimpiequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.
Mijn vraag was of de VRT een livestream had, niet wat ze uitzenden.
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?quote:
Studio Sport is van de NOSquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Studio Sport is van de NOS
Sporza is van de VRT
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadselquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.
Het antwoord heb ik inmiddels gevonden: ja.
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beeldenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Huh?
De VRT is afhankelijk van de Franse TV voor wat betreft de vraag of ze een livestream van hun zender hebben?
Ik zit nog goed voor de Nostradamusquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.
Alsof het relevant is of jij dat begrijpt of niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadsel
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beelden
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
Maar de NOS bepaalt en betaalt wel die flapdrol van een presentator.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
No shit Sherlock, maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
NO Swielrennenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.quote:
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.quote:maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijn
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.
[..]
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.
VRT heeft geen livestream.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
Omdat ik wil weten of ik straks via mijn pc naar een livestream kan kijken van het wielrennen via een andere zender dan de NOS. #hoemoeilijkkanhetzijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |