De achttiende etappe begint om 12.20 uur in Gap. Vanaf 14.10 uur is de koers live te zien op NPO 1 en NOS.nl/tour/live.quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef SanAnt het volgende:
Hoe laat beginnen ze nu met de uitzending??
twitter:TeamMTNQhubeka twitterde op donderdag 23-07-2015 om 10:49:11We are sad to announce, @LouisMeintjes will abandon @letour today due to illness. Rider health is our 1st priority. http://t.co/TIDMEvAUpp reageer retweet
Volgens die kneus van NOS studio tour gaan ze de hele etappe uitzenden, maar ik heb het vermoeden dat dat niet klopt, wordt gewoon 14.10. Maak er maar 14.30 van na eerst al die nutteloze schakelingen met Dione. Sporza begint wel om 13.30quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:57 schreef SanAnt het volgende:
Hoe laat beginnen ze nu met de uitzending??
De etappe is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Er staat dat er een livestream is maar als ik er op klik gebeurt er niets.
quote:De start is om 12.20u en Michel en José loodsen jullie vanaf 14.15u doorheen de finale. De livestream start ook om 14.15. Sporza Tour is er vanaf 13u op Radio 1.
Nou en? Als ik nu naar de nos kijk is er ook gewoon een livestream.quote:
Je hebt gelijk, sorry.quote:
NOS is een tv-zender, Sporza is een sportprogramma van de VRT, vergelijkbaar met studio sport. Studio sport heeft ook geen livestream als er niks wordt uitgezondenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou en? Als ik nu naar de nos kijk is er ook gewoon een livestream.
Ik vind dat ook raar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:29 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry.
Overigens wel raar want dit is op papier de meest interessante etappe van de tour, met venijnige beklimmingen vanaf de start. Als de klassementsrenners vroeg in een etappe in de aanval gaan, is het vandaag.
We zullen dus pas beelden gaan zien als de kopgroep al gevormd is
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
NOS is een tv-zender, Sporza is een sportprogramma van de VRT, vergelijkbaar met studio sport. Studio sport heeft ook geen livestream als er niks wordt uitgezonden
Nee want die zijn beide afhankelijk van de Franse TV.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.
Heeft de VRT dan een livestream?
Je begrijpt het niet hè, er valt niks te livestreamen als er geen beeld is...Sporza en NOS zenden alles uit voor zover ze kunnen,maar zijn daarin compleet afhankelijk van de organisatie. Als die geen beeld hebben, hebben alle andere uitzenders ook geen beeldquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat het een zender was zoals Eurosport.
Heeft de VRT dan een livestream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |