Huh?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee want die zijn beide afhankelijk van de Franse TV.
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet hè, er valt niks te livestreamen als er geen beeld is...Sporza en NOS zenden alles uit voor zover ze kunnen,maar zijn daarin compleet afhankelijk van de organisatie
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
Sporza is de VRT... slimpiequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, dat was al duidelijk, leeswonder.
Mijn vraag was of de VRT een livestream had, niet wat ze uitzenden.
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?quote:
Studio Sport is van de NOSquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Net zei je nog dat Sporza een programma op VRT was. Nu is het opeens een andere naam voor VRT?
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Studio Sport is van de NOS
Sporza is van de VRT
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:35:34Two teams still with all riders in #TDF #rtdf @LottoJumbo_road @TeamEuropcar_fr http://t.co/sKHslI1Jgh reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadselquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En mijn vraag is de VRT een livestream heeft, net als de NOS.
Het antwoord heb ik inmiddels gevonden: ja.
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beeldenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Huh?
De VRT is afhankelijk van de Franse TV voor wat betreft de vraag of ze een livestream van hun zender hebben?
Ik zit nog goed voor de Nostradamusquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar bij Lotto zitten er ook een paar op hangen en wurgen.
Alsof het relevant is of jij dat begrijpt of niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vroeg al of Sporza een livestream had, en dat had je ook al gevonden. Waarom je dan nog een livestream van de VRT moet hebben is mij een raadsel
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
livestream kunnen ze pas inzetten als de Franse TV hun voorziet van beelden
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
Maar de NOS bepaalt en betaalt wel die flapdrol van een presentator.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op donderdag 23-07-2015 om 11:49:34Voor de duidelijkheid: alleen morgen, zaterdag en zondag worden de etappes integraal uitgezonden. Dat is niet iets wat de NOS bepaalt. #TDF reageer retweet
No shit Sherlock, maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
NO Swielrennenquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:51 schreef Crocmaz het volgende:
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.quote:
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.quote:maar die zal de Tour pas gaan uitzenden vanaf het moment dat er live-beelden zijn
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een antwoord geven op mijn vraag dan? Blijkbaar weet jij van alle tv zenders uit je hoofd of ze livestreams doen of niet.
[..]
Daar waren we een half uur geleden al achter. Probeer eens wat beter te lezen.
VRT heeft geen livestream.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee hoor, er is nu gewoon een livestream zichtbaar op de VRT.
Omdat ik wil weten of ik straks via mijn pc naar een livestream kan kijken van het wielrennen via een andere zender dan de NOS. #hoemoeilijkkanhetzijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom wil je in godesnaam dan weten of Sporza én de VRT een livestream hebben op dit moment?
Ik zit nu toch echt naar een livestream over de Vlaamsche begroting te kijken. Althans er staat dat het live is.quote:
En het antwoord op die vraag was al gegeven, sporza.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ik straks via mijn pc naar een livestream kan kijken van het wielrennen via een andere zender dan de NOS. #hoemoeilijkkanhetzijn
Sommige programma's worden gestreamd, maar de Belgen doen niet aan 24/7 streamen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zit nu toch echt naar een livestream over de Vlaamsche begroting te kijken. Althans er staat dat het live is.
De vraag was niet: "Hoe heet het programma waarin ze wielrennen uitzenden?".quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:58 schreef Blik het volgende:
[..]
En het antwoord op die vraag was al gegeven, sporza.
Hey Ajacied. Vandaag heb ik wel Valls in mijn poultjequote:Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een zinnetje van die struisvogel Gert van 't Hof allemaal niet te weeg kan brengen.
Aha. Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sommige programma's worden gestreamd, maar de Belgen doen niet aan 24/7 streamen.
Waarbij? Scorito?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hey Ajacied. Vandaag heb ik wel Valls in mijn poultjeWie heb jij als vervanger van Meintjes?
De vraag was of Sporza een livestream heeftquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De vraag was niet: "Hoe heet het programma waarin ze wielrennen uitzenden?".
En je eigen antwoord daarop wasquote:
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Er staat dat er een livestream is maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmersquote:
Dat is niet bestquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmers
Nibsje, Quintana, Froome, Valverde, Pinot, Bardet, Porte, Martin, Frank
Godenteam op Tourcoach.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is niet bestIk heb een luxe en dus laat ik vandaag Nibali, Frank en Contador er buiten, want ik kan met niet voorstellen dat er geen kopgroep wint.
Zou Daniel weer vooruit kunnen komen vandaag?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simon Yates is grieperig en al die tragische belevenissen dus ik heb precies 9 klimmers
Nibsje, Quintana, Froome, Valverde, Pinot, Bardet, Porte, Martin, Frank
Ik kan niets anders, da's het hele probleem.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou Daniel weer vooruit kunnen komen vandaag?
Geen Majka?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godenteam op Tourcoach.
[ afbeelding ]
inb4 Tinkoff zegt Majka nieuwe kopmanquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onberekenbare lollerpolen krijgen geen uitnodiging van mij.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
De vraag was of Sporza een livestream heeft
[..]
En je eigen antwoord daarop was
[..]
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.
Wie moet er nu beter lezen?
Wat ben ik jaloers op jullie simpele, onbezorgde leventje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Aha. Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb.![]()
Lees je even mee, Blik?
Je moet wel de hele discussie quoten natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:04 schreef Blik het volgende:
[..]
De vraag was of Sporza een livestream heeft
[..]
En je eigen antwoord daarop was
[..]
Waarop vervolgens wordt gezegd dat het pas gestreamt wordt op het moment dat de Franse TV het gaat uitzenden.
Wie moet er nu beter lezen?
Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, om even met Ambrosius-termen te strooien: zout eens op met die kansloze kutdiscussie.
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.
Deze is gewoon sneller dan de officiele ticker op letour.frquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Trots op je. Dat letour.fr is matig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Ik heb geen idee wie Gert van 't Hof is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.
Goede voorspelling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 18: Gap - Saint-Jean-de-Maurienne, 186,5 km
4. Jacques Janse van Rensburg. Iedere dag wel een paar goden van MTN in de aanval. Jacques hebben we alleen nog niet zo vaak gezien, hij mag wel een keer Pauwels aflossen. Die Belg kennen we ondertussen wel en zonder Van Poppel die hem terug kan fluiten is er ook geen lol aan. Zuid-Afrikaantje dan maar.
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze gaan voor ploegenklassement he
Jammer dat Reguigui niet mee mochtquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.
En terecht.
MTN![]()
Eindelijk een nieuwe kvlt ploeg na Euskaltel.
Purito vindt dit leuk.quote:
Kenners zagen dit aankomen en hebben hem in hun team opgenomen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat. Die kuttroll van een Simon Yates is ook mee.
GODVERDOMME IMMER.
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:34 schreef VASND het volgende:
Alle usual suspects, sans Majka. Gaan ze dan toch iets proberen voor het AK?
En ik maar horen dat hij ziek is en was. Grieperig, verkouden, verstoppertje spelenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kenners zagen dit aankomen en hebben hem in hun team opgenomen.
Dit is Majka. De ene dag komt hij nog niet de Afsluitdijk over, de andere dag wint hij op Pla d'Adet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.
Hij gaat nog wel een keer de Vuelta winnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is Majka. De ene dag komt hij nog niet de Afsluitdijk over, de andere dag wint hij op Pla d'Adet.
Willen/kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
De Majka van gisteren kan Bokkema nog niet lossen.
Hopelijk kukel jij een keer van je fiets.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk kukelt hij een keer van zijn fiets
Arredondo heeft zich de hele Tour verstopt maar vandaag is 'ie dan daar.quote:Fuglsang, Bardet, Bakelants, Pinot, Kreuziger, Rogers, Anacona, D. Caruso, Dennis, De Gendt, Preidler, Rodriguez, S. Yates, Rolland, Gautier, Sicard, Voeckler, Hesjedal et Martin.
Wanprestatie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef noodgang het volgende:
TLJ weer goed bezig! Allemaal bij Gesink blijven!
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arredondo heeft zich de hele Tour verstopt maar vandaag is 'ie dan daar.
Damiano Caruso kruipt meteen uit zijn schulp na het wegvallen van Tejay.
Zeker. Dat kan een mooi gevecht worden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.
Welkom terug FA!quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo lieve TDF-volgers
Heb helaas heel veel moeten missen afgelopen dagen. Jammer dat Vroem in geel rijdt.
Hopelijk kukelt hij een keer van zijn fiets en maakt Movistar een uitstekende coup
Dit is toch wel 50% van de kanshebbers vooraf minimaal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dit is wel echt een erg sterke groep. Op papier.
Yates en Martin in mn pooltje thuis gelatenquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Dat kan een mooi gevecht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |