Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, om even met Ambrosius-termen te strooien: zout eens op met die kansloze kutdiscussie.
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee, gaan janken over welke renners je in je kansloze spelletjes hebt gekozen, dat is interessant.
Deze is gewoon sneller dan de officiele ticker op letour.frquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Trots op je. Dat letour.fr is matig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Ik heb geen idee wie Gert van 't Hof is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij neemt woorden van Gert van 't fucking Hof van de kansloze omroep NOS serieus.
Goede voorspelling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 18: Gap - Saint-Jean-de-Maurienne, 186,5 km
4. Jacques Janse van Rensburg. Iedere dag wel een paar goden van MTN in de aanval. Jacques hebben we alleen nog niet zo vaak gezien, hij mag wel een keer Pauwels aflossen. Die Belg kennen we ondertussen wel en zonder Van Poppel die hem terug kan fluiten is er ook geen lol aan. Zuid-Afrikaantje dan maar.
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze gaan voor ploegenklassement he
Jammer dat Reguigui niet mee mochtquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij gaat MTN voor alles wat exposure op kan leveren.
En terecht.
MTN![]()
Eindelijk een nieuwe kvlt ploeg na Euskaltel.
Purito vindt dit leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |