Er zijn mannen dagen achtereen in de aanval. Waarom zou Krachtwijk niet meekunnen, in notabene zijn gouden derde week?quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:47 schreef hoppeta2 het volgende:
[..]
Kruijswijk - gister in aanval
Kelderman - zit aan de antibiotica
Ten dam - ziek
Gesink - geven ze geen ruimte
Ik weet niet... maar wil jij Tankink of van van Emden in de kopgroep?
Het maakt tegenwoordig helaas veel uit.quote:
Kelderman bestaat op dit moment even niet meer. We hebben dus geen berichten gehad verder.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt Mani
Hoeveel keer is Keldermerckx nog gevallen afgelopen dagen?
Ah duidelijk, hopelijk duikt hij op in Spanje eind augustusquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kelderman bestaat op dit moment even niet meer. We hebben dus geen berichten gehad verder.
Neequote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah duidelijk, hopelijk duikt hij op in Spanje eind augustus
Probleem is dat dit voor de teams, en dan echt voor alle teams, heel veel uitmaakt. Plaatsbehoud is tegenwoordig gewoon enorm belangrijk.quote:
Bling won al een semi-bergrit in de Giro en Dennis top-10 in Dauphiné. Ik kan slechtere lieden vooraan verzinnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef VASND het volgende:
Sommige kerels zijn wel echt groepvulling (Matthews, Dennis)..
Mooi gespeeld van Cannondale, vormen sterk blok zo, met op papier ook nog eens renners die bij de sterksten horen..quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuglsang,
Bardet, Bakelants, Riblon,
Pinot,
Kreuziger, Rogers,
Anacona, Castroviejo,
D. Caruso, Dennis,
De Gendt,
Preidler,
Rodriguez,
Matthews, S. Yates,
Rolland, Gautier, Sicard, Voeckler,
Arredondo, Jungels,
Plaza,
Talansky Hesjedal, Martin,
Clement,
Barta
Pauwels
Ploegen zonder aanvaller: Sky, Etixx, Lotto-Djumbo, Cofidis, Bretagne.
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 12:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Geen Sky in de kopgroep dus Vroem heeft geen mannetje vooruit wanneer Porte, Poels en Thomas door het ijs gaan op de Glandon. Vandaag is dus de dag dat Nairo de tour wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |