Hoop doet leven...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die aan de antibiotica zit dus dat zal hem vast niet worden.
Maar wie dan? Zo goed zijn ze niet...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat er de komende twee etappes Fransen gaan winnen.
Gevoelsmatig zijn veel Europeanen gewoon al moegestreden, het motortje is uit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar wie dan? Zo goed zijn ze niet...
Ik noteer Scarponi.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie noteren jullie dan morgen?
Ik hoop nog steeds op Simon Yates of MEINTJES.
Die zijn allebei niet fit dacht ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie noteren jullie dan morgen?
Ik hoop nog steeds op Simon Yates of MEINTJES.
Dat is mooi, maar de etappe van morgen lijkt me toch ook interessant om vanaf het begin uit te zenden. Meteen een lastige klim en vervolgens ook vooral op en af.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Klopt, maar vrijdag en zaterdag wel
Nee.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Zullen Mollema en/of Barguil mee kunnen springen met een kopgroep zonder dat er meteen reactie volgt van klassementsrenners?
die krijgen nooit genoeg voorsprong om kans te maken voor etappezege.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Zullen Mollema en/of Barguil mee kunnen springen met een kopgroep zonder dat er meteen reactie volgt van klassementsrenners?
Frank stond op 14 minuten en die kreeg de ruimte wel, dat scheelt maar 2 minuten met Mollema nu.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:35 schreef franklop het volgende:
[..]
die krijgen nooit genoeg voorsprong om kans te maken voor etappezege.
Zouden ze nog de kracht hebben voor een ontsnapping morgen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
Geen idee, in elk geval zijn de meeste ploegen wel zo opgerookt dat veel geen zin zullen hebben om een kopgroep te achtervolgen wegens één van die twee om dan te verliezen van mensen die qua tijd bij hun in de buurt staan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden ze nog de kracht hebben voor een ontsnapping morgen?
#Exitbaard?twitter:AndreGreipel twitterde op woensdag 22-07-2015 om 18:28:10@simongeschke Congrats and chapeau but now I think you have to cut your beard!!! Enjoy the moment and tomorrow we finally can see your face reageer retweet
NOS is er vanaf het begin bijquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef groenen het volgende:
Spektakel zal weer in de beginfase zijn. Krijgen we weer niets van te zien.
Geschkitquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:47 schreef wimderon het volgende:
#Exitbaard?twitter:AndreGreipel twitterde op woensdag 22-07-2015 om 18:28:10@simongeschke Congrats and chapeau but now I think you have to cut your beard!!! Enjoy the moment and tomorrow we finally can see your face reageer retweet
Aangekondigd tijdens uitzending ofzo? Teletekst staat nog steeds 14.10quote:
Yup. Al zoek ik nog wel bevestiging dat de Franse TV dit bevestigd heeftquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Aangekondigd tijdens uitzending ofzo? Teletekst staat nog steeds 14.10
dat is dus al minstens uur laterquote:Au revoir
Ce live est terminé aujourd'hui ! Rendez-vous demain dès 13h30 pour le live de la 18e étape entre Gap et Saint-Jean-de-Maurienne pour lequel vous retrouverez l'excellent Benoit Jourdain !
Denk dat Gert weer eens de weg kwijt was, vrijdag en zaterdag zijn volledig live op tv, morgen niet..quote:
Oh, die ook nog ja, maar daarvan is echt alleen het laatste uurtje interessant, misschien alleen de laatste minutenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:24 schreef Sheepcidus het volgende:
zondag kan je ook de gehele etappe zien
Wss alleen de laatste 3 km idd. Voor de rest kan heel die etappe me gestolen worden. Eigenlijk heel die etappe wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, die ook nog ja, maar daarvan is echt alleen het laatste uurtje interessant, misschien alleen de laatste minuten
Dit dus. Gertquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Gert weer eens de weg kwijt was, vrijdag en zaterdag zijn volledig live op tv, morgen niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |