Lange wachtrij voor de Baron?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja. Hij was tof. Joris en de draak ook. Vliegende Hollander vond ik eigenlijk niet heel bijzonder.
we hadden de single riders rij genomen, die viel heel erg mee. Wel jammer dat we niet in het zelfde ritje konden maar beter dan 2 uur in de rij staan (dat had voor de gewone rij wel gemoeten denk ik).quote:
Oh, 2 verschillende rijenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
we hadden de single riders rij genomen, die viel heel erg mee. Wel jammer dat we niet in het zelfde ritje konden maar beter dan 2 uur in de rij staan (dat had voor de gewone rij wel gemoeten denk ik).
Dat is meer in de andere slowchat. Ik ben nu een redelijke nachtbraker ivm vakantiequote:
Oh, lekker! Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is meer in de andere slowchat. Ik ben nu een redelijke nachtbraker ivm vakantie
Dat kan niet hoor, dan is het net alsof jullie een leven hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken is deze reeks alleen geopend van 9 tot 5 op werkdagen.
...of een baan iddquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kan niet hoor, dan is het net alsof jullie een leven hebben.
Geen uitpuilende agenda hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, gewoon 3 weken bijzonder weinig doen
Morgen huisjes bekijken en volgende week zaterdag misschien naar die meet in Scheveningen. Verder is het inderdaad aardig leegquote:
Ooh, dat zijn de leukere dingen in het leven! En het inrichten, vind ik tenminstequote:Op vrijdag 17 juli 2015 01:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen huisjes bekijken en volgende week zaterdag misschien naar die meet in Scheveningen. Verder is het inderdaad aardig leeg
Vandaag mijn huis deels opgeruimd, dat is een meerdagenproject en volgende week wil ik weer beginnen met sporten, en verder zie ik wel wat ik doe
Op de een of andere manier denk ik gelijk aan KLB als ik jouw nick. Weet jij waarom?quote:
Watjes zijn het, allemaal!quote:
quote:
ik moet wel. Tot 17u werken en daarna nog een bbq op t werkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:38 schreef CherryLips het volgende:
Dit gaat echt een superproductieve dag worden, ik voel het.
ik houd er gelukkig een aardig ritme op na.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grapjas
Ik gok dat ik pas om vier uur vanmiddag een beetje wakker ben.
Ik zit ook aan een opdracht from hellquote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik moet wel. Tot 17u werken en daarna nog een bbq op t werk![]()
Is niet erg maar wordt je wwrkdag zo lang van
Satanistenbijbel?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een opdracht from hell
Wat heb je met haar gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk niet dat ik Anna meer meekrijg na de Efteling meet van vorig jaar. En ik heb wel weer zin om een dagje rond te hobbelen daar
.
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan
Was er een meet
September is prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil best wel een zaterdag of zondag in september/oktober aanwijzen en zien wie er willen.
Daar waar meer vrouwen zijn zeker!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.
Ik moest van haar in de Halve Maen (waar ik echt een grafhekel aan heb aan dat soort dingen), bovenin. Dus ze moest met mij met met Joris en de Draak. En daarna heeft ze gezworen nooit meer met mij mee te gaan in dat soort achtbanenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan
Was er een meet
Geloof het niet. Wil je per se zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiserenquote:
Ik en zwemmen bij een meetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wil je per de zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiseren
Sloeriequote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.
Vanwaar dan je vraag?quote:
Je kan er zwemmen, maar je moet er wel een hut huren: https://www.eftepedia.nl/lemma/Badhuysquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wil je per se zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiseren
Dat was mijn debiele autocorrect die het woord namquote:
Dat is wel heel lang geleden geloof ik?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je een zwembad in de Efteling. Betaalde m'n ouders een vermogen voor een dagje weg en dan zaten we de halve dag in dat zwembad omdat het zo heet was
Dat is wel een goed planquote:
En ik quote het nog wel speciaal en dan nog niet zien..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat was mijn debiele autocorrect die het woord nam
CL is dan ook al bijna zo oud als de Efteling zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden geloof ik?
https://www.eftepedia.nl/lemma/Zwembad
1989 gesloten
Je gaat niet weer verhuizen he.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Zie best een mooi huisMaarja kopen .. nu .. ik
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Zie best een mooi huisMaarja kopen .. nu .. ik
Als ik het kanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben toch veels te schijterig om dat te doen
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)quote:
Brandquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk zijn de schilders begonnen. Nog een week zooi en dan heb ik geen aandenken meer aan mijn brand van een paar maanden geleden.
Wel weer een half nieuw huis er voor terug.
Dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)
Omdat je je toch vast legt
Je niet een woningbouw hebt die van alles voor je oplost
etc etc
Maar wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat was wel naar wakker worden. Maar goed, je ziet er nu bijna niets meer van
.
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.quote:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)
Omdat je je toch vast legt
Je niet een woningbouw hebt die van alles voor je oplost
etc etc
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Klote man, maar dus ook geen idee hoe het ontstaan isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt aan de klussen natuurlijk. Abo is hier zowat goedkoop, dus ze doen veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Betaal je dan dus geen servicekosten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?
Gadverdamme wat engquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenKostte me verder niks.
Ik zou nu een vermogen kwijt zijn als ik een of andere harry daarvoor moest inschakelen.
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.
Ik kan echt niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.
Laatst het lekkende toilet gefikst. Was alleen geld voor een potje vaseline kwijt uiteindelijk
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Handig, m'n vertaling is voor 100,81 procent af.
M'n vader is heel handigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader is heel handigDie doet alles hier. En bij m'n zus. En bij m'n oma. En bij m'n broer. Arme man
Nou ja, bij benadering klopt het hequote:
Het verwerken van die shit vind ik al stress genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopend
Heb je geheimenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.quote:
Het is als mijn mailbox. Schaadt me nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.:')
Einde contract neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:03 schreef Renesite het volgende:
Collega "Ow, ik dacht dat bbq-saus voldoende was"
WAIHT WUHT!!! KNOFLOOKSAUS MOET ERBIJ!!!!
NIet DMén is nog handigerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Ik vind het irritant. Net als mijn mailboxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is als mijn mailbox. Schaadt me niet
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorquote:
Ik ben niet de baasquote:
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Net als mijn mailbox
[..]
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorMaar als ik het dan doe wel lang achter elkaar
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopen
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan mag zo'n debiel eindelijk zn dm gebruiken (mag je niet meteen als je geregistreerd ben) en dan doe je er dat mee
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.![]()
Whatever. Dat soort troep flikker je er toch gelijk af
Silkroadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopen
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...
die zit als een puber te gniffelen achter zijn bureauquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paard
Ik zag het op de site van AT5 vanmorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaal je dan dus geen servicekosten?
Loden oordoppen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.
Misschien maar weer eens van die ringetjes halen
Links 4 en rechts 3 gaatjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkie
En ik wil er eigenlijk nog twee bij
Ja joh kan best!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan kunnen die twee of drie er nog wel bij als ik niet zo'n schijterd was.
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja joh kan best!
Vind je het zeer doen?
Want ik heb geen centje pijn gehad bij alle 7 de gaatjes hoor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.
Ik wil nog een tragus en een forward helixquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een tragus en een forward helix
Maar de vorige keren ging ik met iemand mee die ze ook liet zetten dus dan was je allebei schijterig maar je moedigde elkaar ook aan
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]Daar heb ik allemaal geen last van gehad.
Niet bij mijn oorbellen maar ook niet bij mijn piercings.
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodig
Er zit hier ook geen goede studio in de buurt ofzo, dan moet ik geloof ik naar Veenendaal of Arnhem.
Ik heb ze allemaal laten schietenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderieen de derde op de Oude Gracht in Utrecht.
Van toen ik klein was weet ik weinig vanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal laten schietenDe eerste toen ik klein was bij een of andere juwelier in Arnhem, toen moesten ze me ook vastbinden, en daarna bij de Twinkle hier in het dorp
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Spannendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]Juist enorm leuk!
Als je niets te verkopen heb
Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).
Heb ik liever mijn situatie met een maand opzegtermijn van mijn huurappartementje.
Wel weer gemerkt dat het handig zou zijn als makelaars een plattegrond toevoegen op funda. Als ik die had gezien, dan was ik uberhaupt niet naar dat 2e huis gegaan.
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.
Kut zeg. Onze makelaar wilde ons eerst een half jaar op een vakantiepark/camping hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben erg blij dat ik dat gedoe allemaal niet heb.
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.
Daarom hebben we besloten om eerst de badkamer en slaapkamers af te hebben.
Dat moet net lukken in die wekenOok al moet ik in de eerste week nog wel werken want mijn collega is dan op vakantie
Met een baby.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.quote:
Dat scheelt wel maar toch. Kut hoor. Je zou je niet moeten druk hoeven maken om zulke dingen als je net Papa en Mama bent geworden. Das al druk genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.
Pannenkoekenquote:
Ze waren weer goddelijkquote:
Pic!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Via WA mag ookquote:
Lamachun Dönerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nog niks op. En ik heb honger
Oeh patatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.
Dat kan geregeld worden natuurlijkquote:
Ik heb net Air gezogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net Air gezogenGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
[..]
Ik heb net Air gezogenOok een groene grasmat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Ik heb net Air gezogenDe zak was vol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mosmat. Het was al even geleden.quote:
Het was best even slikken ja.quote:
Voor een fatsoenlijke maaltijdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
Miss moet ik tussentijds maar even naar huis
Bijvoorbeeldquote:
Ik kan echt niets met jouw eetpatroonquote:
Sla? Dan heb je na een kwartier alweer trekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met sla haha. En een vriend komt nog om half 1 aan dus moet da wel leven
Kun je beter wat anders nuttigenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sla? Dan heb je na een kwartier alweer trek
Zie het als toetje... moest nog even ergens langs op de fiets en op de terugweg kam ik langs die Mquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan echt niets met jouw eetpatroon
Iets eiwitrijks is altijd beterquote:
Dat had ik vanmorgen rond 11:00 uur toen wij langs een McDonalds reden, toch maar even de afslag gepakt en 2 kleine milkshakes gehaaldquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie het als toetje... moest nog even ergens langs op de fiets en op de terugweg kam ik langs die M
Ik eet nooit toetjes, dus ook daar kan ik niets meequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie het als toetje... moest nog even ergens langs op de fiets en op de terugweg kam ik langs die M
Nee joh met pasta en gerookte kipquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sla? Dan heb je na een kwartier alweer trek
Ook danquote:
Dat klinkt al beterquote:
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Maar goed, ik ben een hongerlapje. Kan de hele dag door wel eten
EN dan zeg je iets over mijn eetritme?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Maar goed, ik ben een hongerlapje. Kan de hele dag door wel eten
Boodschappen doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatie
Ook nu weer: beter dan nietsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatie
Patroon. da's wat andersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
EN dan zeg je iets over mijn eetritme?
Het gaat erom wat je dan eetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis met dat patroon. Als ik honger heb eet ik
Zandhoofdkaas inmiddels. Ff lekker de hoofdhuid scrubbenquote:
Zandhoofdkaas, of zandkopkaas?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zandhoofdkaas inmiddels. Ff lekker de hoofdhuid scrubben
Wat denk je wel niet van mij?quote:
Gebakken aardappeltjes, hamburger en sla en milkshake als toetje. Niks mis mee toch?quote:
Jij doet toch ook wel veel afhaal/bezorg eten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, hamburger en sla en milkshake als toetje. Niks mis mee toch?
Valt mee hoor. 1 keer per maand bezorgen misschien. Zo nu en dan een keer patat. Deze dagen met vakantie is het wat minder netjes allemaal, maar gewoon door de week probeer ik aardig netjes te etenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet toch ook wel veel afhaal/bezorg eten?
Met knoflooksaus?quote:
Oh, je m'excuse danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. 1 keer per maand bezorgen misschien. Zo nu en dan een keer patat. Deze dagen met vakantie is het wat minder netjes allemaal, maar gewoon door de week probeer ik aardig netjes te eten
Vriend blijquote:
Ik ben wel lui en heb geen conditie, dus wat dat betreft ligt het wel in de lijn der verwachting. Ik snap je welquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel lui en heb geen conditie, dus wat dat betreft ligt het wel in de lijn der verwachting. Ik snap je wel
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van klomp vet die lam op de bank hangt?
whehehehe Onslowquote:
ik lag net te slapen op de bank. Hii merkt niks hoorquote:
Plannen genoeg, maar uitvoering...?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
whehehehe Onslow
Wel een held, maar zo erg is het nog niet
Heb zelfs het plan komende week weer naar de sportschool te gaan.
Droge slaapbek maakt het ergerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik lag net te slapen op de bank. Hii merkt niks hoor
ik heb al jaren betaald zonder het plan te hebben... dus er is vooruitgangquote:
Whehehe, daar leven die clubs ook echt van hequote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb al jaren betaald zonder het plan te hebben... dus er is vooruitgang
Tweelingzielquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel lui en heb geen conditie, dus wat dat betreft ligt het wel in de lijn der verwachting. Ik snap je wel
zie het als een uitdagingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan versterken we elkaar, ik weet niet of dat zo'n goed idee is
Ik zeg toch, tweelingziel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen word ik hier compleet lek gestoken
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan versterken we elkaar, ik weet niet of dat zo'n goed idee is
Jij bent niet de enige, maar gelukkig houden alle horren hier in huis veel van die klote mutsenmuggen buiten. Al heb ik volgend jaar wel een nieuw hor nodig voor de schuifpui, dat kloteding is na 3 jaar al stuk en geen garantie want het is volgens de fabrikant een gebruikersfoutquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen word ik hier compleet lek gestoken
Misschien ook wel een idee, niet zozeer voor mij maar eerder voor mijn dochter. Dat ik lek gestoken wordt is niet fijn, maar liever ik dan kleine muts.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:12 schreef DrMarten het volgende:
ik vrees dat mijn tenen weer aan de beurt zijn, en heb de hele tijd het gevoel dat er een op mijn kuit zit.
Ze vliegen dan ook weer in formatie naar binnen. Lang leve de klamboe.
Die dingen koop je zoor 2 tientjes bij de Xenos. Is de investerng echt wel waard. 1 persoons zal misschien nog wel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien ook wel een idee, niet zozeer voor mij maar eerder voor mijn dochter. Dat ik lek gestoken wordt is niet fijn, maar liever ik dan kleine muts.
Maar dan moet ik in het plafond gaan borenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die dingen koop je zoor 2 tientjes bij de Xenos. Is de investerng echt wel waard. 1 persoons zal misschien nog wel goedkoper zijn.
1 haakje in het plafond.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dan moet ik in het plafond gaan borenAch shit, ik ga het ook gewoon doen
Zal kleine muts wel blij mee zijn.
Maar bij een 2 persoonsbed krijg ik deze maten : Afmeting (cm) 180x200x230quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1 haakje in het plafond.
Of zoals bij mij 3 spijkers. Ellendig systeemplafond hier. Haakje blijft niet zitten, spijkers wel
Hou er rekening mee dat je matras ook niet op de grond ligtquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar bij eens 2 persoonsbed krijg ik deze maten : Afmeting (cm) 180x200x230
Als dat breedte x lengte x hoogte is heb ik een probleem. mijn bed is ongeveer 180 breed, 220 lang en het plafond in bijna 245 hoog.
Probeer het uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen klamboe meer. Ik kreeg het steeds voor elkaar om erin verwikkeld te raken. Misschien dat dat nu anders zou zijn met m'n huidige bed.
Vorig jaar had ik hem niet goed vastzitten, lazerde dat ding midden in de nacht naar beneden. Hartverzakkingquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen klamboe meer. Ik kreeg het steeds voor elkaar om erin verwikkeld te raken. Misschien dat dat nu anders zou zijn met m'n huidige bed.
Qua hoogte is ook weer waar, ik denk dat ik maandag eens naar de Xenos gaquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je matras ook niet op de grond ligt
Ik heb een bed van 160x200 en dat gaat iig prima.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik hem niet goed vastzitten, lazerde dat ding midden in de nacht naar beneden. Hartverzakking
Als je hem maar goed over de randen van het bed hangt en ervoor zorgt dat dat ding niet half over je heen ligt is er niks aan de hand denk ik. Ik heb iig nergens last van.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]Dat kan ik begrijpen. Waar ik bang voor ben (niet echt bang, maar wat wel in de lijn der verwachting ligt) is dat ik in mijn slaap verstrikt raak in dat ding en het hele geval sloop, ik ben een onrustige slaper.
Ik lig vaak met mijn benen "buitenboord", dus er is een kans dat het een keer fout gaat. Maar dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je hem maar goed over de randen van het bed hangt en ervoor zorgt dat dat ding niet half over je heen ligt is er niks aan de hand denk ik. Ik heb iig nergens last van.
Dat deed ik dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]Dat kan ik begrijpen. Waar ik bang voor ben (niet echt bang, maar wat wel in de lijn der verwachting ligt) is dat ik in mijn slaap verstrikt raak in dat ding en het hele geval sloop, ik ben een onrustige slaper.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:36 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan even buienradar checken voor ik de planten water ga geven
neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat op onweer, is dat ook goed?
Ik nam laatst mijn zwager mee om te helpen een tas uit te kiezen. Ik ben echt zo'n man wat mode enzo betreftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:38 schreef Renesite het volgende:
Kleding shoppennnn. Daarom ben ik homo geworden
dudequote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik nam laatst mijn zwager mee om te helpen een tas uit te kiezen. Ik ben echt zo'n man wat mode enzo betreft
Ja, echtquote:
Mijn agenda is leeg morgen. Zaligquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ineens mijn zondag volgepland
Morgenochtend rondje golfen als het droog is, daarna verjaardag.
Was die van mij ook. Nu hopen dat het weerbericht het fout heeft en het gewoon droog is morgenochtend.quote:
Het weerbericht... hahaha...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was die van mij ook. Nu hopen dat het weerbericht het fout heeft en het gewoon droog is morgenochtend.
Die is voor volgende week zaterdag ook niet geweldig trouwensquote:
Ja, meestal wel jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is voor volgende week zaterdag ook niet geweldig trouwens
Gelukkig kan er een hoop veranderen in een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |