Heb je geheimenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.quote:
Het is als mijn mailbox. Schaadt me nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.:')
Einde contract neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:03 schreef Renesite het volgende:
Collega "Ow, ik dacht dat bbq-saus voldoende was"
WAIHT WUHT!!! KNOFLOOKSAUS MOET ERBIJ!!!!
NIet DMén is nog handigerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Ik vind het irritant. Net als mijn mailboxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is als mijn mailbox. Schaadt me niet
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorquote:
Ik ben niet de baasquote:
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Net als mijn mailbox
[..]
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorMaar als ik het dan doe wel lang achter elkaar
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopen
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan mag zo'n debiel eindelijk zn dm gebruiken (mag je niet meteen als je geregistreerd ben) en dan doe je er dat mee
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.![]()
Whatever. Dat soort troep flikker je er toch gelijk af
Silkroadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopen
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...
die zit als een puber te gniffelen achter zijn bureauquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paard
Ik zag het op de site van AT5 vanmorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaal je dan dus geen servicekosten?
Loden oordoppen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.
Misschien maar weer eens van die ringetjes halen
Links 4 en rechts 3 gaatjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkie
En ik wil er eigenlijk nog twee bij
Ja joh kan best!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan kunnen die twee of drie er nog wel bij als ik niet zo'n schijterd was.
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja joh kan best!
Vind je het zeer doen?
Want ik heb geen centje pijn gehad bij alle 7 de gaatjes hoor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.
Ik wil nog een tragus en een forward helixquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een tragus en een forward helix
Maar de vorige keren ging ik met iemand mee die ze ook liet zetten dus dan was je allebei schijterig maar je moedigde elkaar ook aan
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]Daar heb ik allemaal geen last van gehad.
Niet bij mijn oorbellen maar ook niet bij mijn piercings.
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodig
Er zit hier ook geen goede studio in de buurt ofzo, dan moet ik geloof ik naar Veenendaal of Arnhem.
Ik heb ze allemaal laten schietenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderieen de derde op de Oude Gracht in Utrecht.
Van toen ik klein was weet ik weinig vanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal laten schietenDe eerste toen ik klein was bij een of andere juwelier in Arnhem, toen moesten ze me ook vastbinden, en daarna bij de Twinkle hier in het dorp
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Spannendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]Juist enorm leuk!
Als je niets te verkopen heb
Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).
Heb ik liever mijn situatie met een maand opzegtermijn van mijn huurappartementje.
Wel weer gemerkt dat het handig zou zijn als makelaars een plattegrond toevoegen op funda. Als ik die had gezien, dan was ik uberhaupt niet naar dat 2e huis gegaan.
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.
Kut zeg. Onze makelaar wilde ons eerst een half jaar op een vakantiepark/camping hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben erg blij dat ik dat gedoe allemaal niet heb.
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.
Daarom hebben we besloten om eerst de badkamer en slaapkamers af te hebben.
Dat moet net lukken in die wekenOok al moet ik in de eerste week nog wel werken want mijn collega is dan op vakantie
Met een baby.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.quote:
Dat scheelt wel maar toch. Kut hoor. Je zou je niet moeten druk hoeven maken om zulke dingen als je net Papa en Mama bent geworden. Das al druk genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.
Pannenkoekenquote:
Ze waren weer goddelijkquote:
Pic!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Via WA mag ookquote:
Lamachun Dönerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nog niks op. En ik heb honger
Oeh patatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.
Dat kan geregeld worden natuurlijkquote:
Ik heb net Air gezogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net Air gezogenGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
[..]
Ik heb net Air gezogenOok een groene grasmat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
[..]
Ik heb net Air gezogenDe zak was vol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, mosmat. Het was al even geleden.quote:
Het was best even slikken ja.quote:
Voor een fatsoenlijke maaltijdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:18 schreef Cue_ het volgende:
Miss moet ik tussentijds maar even naar huis
Bijvoorbeeldquote:
Ik kan echt niets met jouw eetpatroonquote:
Sla? Dan heb je na een kwartier alweer trekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met sla haha. En een vriend komt nog om half 1 aan dus moet da wel leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |