Geloof het niet. Wil je per se zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiserenquote:
Ik en zwemmen bij een meetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wil je per de zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiseren
Sloeriequote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.
Vanwaar dan je vraag?quote:
Je kan er zwemmen, maar je moet er wel een hut huren: https://www.eftepedia.nl/lemma/Badhuysquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof het niet. Wil je per se zwemmen dan? Dan kun je beter een Duinrelmeet organiseren
Dat was mijn debiele autocorrect die het woord namquote:
Dat is wel heel lang geleden geloof ik?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:53 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger had je een zwembad in de Efteling. Betaalde m'n ouders een vermogen voor een dagje weg en dan zaten we de halve dag in dat zwembad omdat het zo heet was
Dat is wel een goed planquote:
En ik quote het nog wel speciaal en dan nog niet zien..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:54 schreef MissMSX het volgende:
Dat was mijn debiele autocorrect die het woord nam
CL is dan ook al bijna zo oud als de Efteling zelfquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden geloof ik?
https://www.eftepedia.nl/lemma/Zwembad
1989 gesloten
Je gaat niet weer verhuizen he.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Zie best een mooi huisMaarja kopen .. nu .. ik
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Cue_ het volgende:
Zie best een mooi huisMaarja kopen .. nu .. ik
Als ik het kanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben toch veels te schijterig om dat te doen
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)quote:
Brandquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk zijn de schilders begonnen. Nog een week zooi en dan heb ik geen aandenken meer aan mijn brand van een paar maanden geleden.
Wel weer een half nieuw huis er voor terug.
Dat is nog het ergstequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)
Omdat je je toch vast legt
Je niet een woningbouw hebt die van alles voor je oplost
etc etc
Maar wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat was wel naar wakker worden. Maar goed, je ziet er nu bijna niets meer van
.
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.quote:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)
Omdat je je toch vast legt
Je niet een woningbouw hebt die van alles voor je oplost
etc etc
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Klote man, maar dus ook geen idee hoe het ontstaan isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt aan de klussen natuurlijk. Abo is hier zowat goedkoop, dus ze doen veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Betaal je dan dus geen servicekosten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?
Gadverdamme wat engquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenKostte me verder niks.
Ik zou nu een vermogen kwijt zijn als ik een of andere harry daarvoor moest inschakelen.
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.
Ik kan echt niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.
Laatst het lekkende toilet gefikst. Was alleen geld voor een potje vaseline kwijt uiteindelijk
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Handig, m'n vertaling is voor 100,81 procent af.
M'n vader is heel handigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader is heel handigDie doet alles hier. En bij m'n zus. En bij m'n oma. En bij m'n broer. Arme man
Nou ja, bij benadering klopt het hequote:
Het verwerken van die shit vind ik al stress genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |