Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).
Heb ik liever mijn situatie met een maand opzegtermijn van mijn huurappartementje.
Wel weer gemerkt dat het handig zou zijn als makelaars een plattegrond toevoegen op funda. Als ik die had gezien, dan was ik uberhaupt niet naar dat 2e huis gegaan.
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben het net omgedraaid. 1 september de sleutel en 1 oktober ons huis uit.
Kut zeg. Onze makelaar wilde ons eerst een half jaar op een vakantiepark/camping hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De koper van hun huis gaat het verhuren en ze hadden gehoopt het nog een maand of 2 van hem te kunnen huren tot ze de sleutel van de nieuwe woning hebben, maar dat ging niet door.
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben erg blij dat ik dat gedoe allemaal niet heb.
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik moet me nog de tering werken om het op tijd af te hebben.
Daarom hebben we besloten om eerst de badkamer en slaapkamers af te hebben.
Dat moet net lukken in die wekenOok al moet ik in de eerste week nog wel werken want mijn collega is dan op vakantie
Met een baby.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig zeggen van ik ga 2 weken klussen en blijf die 2 weken in mijn huurhuis zitten en ga dan over. Mijn broer krijgt op donderdag de sleutel en zondagavond moet het zover af zijn dat ze er met zijn drieen goed in kunnen.
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.quote:
Dat scheelt wel maar toch. Kut hoor. Je zou je niet moeten druk hoeven maken om zulke dingen als je net Papa en Mama bent geworden. Das al druk genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tsja, ze kunnen iig tijdelijk in een vakantiehuisje van vrienden niet te ver uit de buurt. Dat scheelt.
Pannenkoekenquote:
Ze waren weer goddelijkquote:
Pic!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Via WA mag ookquote:
Lamachun Dönerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:16 schreef Cue_ het volgende:
Wij hebben dingen, geen idee wat t zijn, Turks achtige pizza?
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nog niks op. En ik heb honger
Oeh patatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet gegeten en ik heb al twee dagen de geur van patat in m'n neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |