Maar wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat was wel naar wakker worden. Maar goed, je ziet er nu bijna niets meer van
.
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.quote:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ik over 5 jaar hier nog woon (geen specifieke verhuiswensen ofzo, maar je weet het maar nooit)
Omdat je je toch vast legt
Je niet een woningbouw hebt die van alles voor je oplost
etc etc
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Klote man, maar dus ook geen idee hoe het ontstaan isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat er exact is gebeurd gaan wij niet weten. Maar wij werden wakker gebeld door een buurt bewoner (deurbel) die ons dak in de brand zag staan. Daar slapen wij direct onder. Maar goed, wij zijn rustig met katten naar buiten gelopen om vervolgens 3.5 uur naar een brandweer te staan kijken die het moest blussen.
Dakopbouw is verbrand, dak zelf behoorlijk beschadigd. Isolatie tussen de muren ook. Binnen veel schade door rook, roet en de brandweer.
Nu zijn ze al 3 weken bezig met opnieuw bouwen van het dak. Dat is inmiddels af (buitenkant is allemaal hersteld, opnieuw gebouwd etc). Nu alleen in huis nog. Drie verdiepingen moeten geschilderd worden (overal roet etc op witte muren). Trappen hersteld. Plafonds geschilderd.
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt aan de klussen natuurlijk. Abo is hier zowat goedkoop, dus ze doen veel.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Betaal je dan dus geen servicekosten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor veel klussen moet ik hier een abonnement nemen als ik wil dat de WS het verhelpt zeg maarGelukkig heb ik 2 rechterhanden en doe ik die dingen zelf.
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Brrrrrr.... Wel goed afgelopen gelukkig. Ook goed verzekerd hopelijk?
Gadverdamme wat engquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde bij Mitros betaalde ik iets van 5 euro in de maand en daar zouden ze dan allerlei klusjes voor oplossen. Zo had ik op een gegeven moment dat de gipsplaat in het plafond van de douche losliet, kwamen ze met een week makenKostte me verder niks.
Ik zou nu een vermogen kwijt zijn als ik een of andere harry daarvoor moest inschakelen.
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles wordt gedekt. Dus daar heb ik geen zorgen over.
Ik kan echt niks.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doe wel heel veel zelf in huis. Scheelt een hoop pegels.
Laatst het lekkende toilet gefikst. Was alleen geld voor een potje vaseline kwijt uiteindelijk
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Handig, m'n vertaling is voor 100,81 procent af.
M'n vader is heel handigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kent ook niemand die je daarbij kan helpen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader is heel handigDie doet alles hier. En bij m'n zus. En bij m'n oma. En bij m'n broer. Arme man
Nou ja, bij benadering klopt het hequote:
Het verwerken van die shit vind ik al stress genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Die stress erbij is echt slopend
Heb je geheimenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.quote:
Het is als mijn mailbox. Schaadt me nietquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor maar zo veel dm's bewaren is ook niet nodig.:')
Einde contract neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:03 schreef Renesite het volgende:
Collega "Ow, ik dacht dat bbq-saus voldoende was"
WAIHT WUHT!!! KNOFLOOKSAUS MOET ERBIJ!!!!
NIet DMén is nog handigerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:02 schreef Tally het volgende:
Zo jammer dat je niet in ene keer je dm's kunt verwijderen. Nu ben ik wel een half uur bezig geweest met klikken
Ik vind het irritant. Net als mijn mailboxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is als mijn mailbox. Schaadt me niet
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorquote:
Ik ben niet de baasquote:
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Net als mijn mailbox
[..]
Dat is ook een optie. En ik doe het ook niet vaak hoorMaar als ik het dan doe wel lang achter elkaar
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit. Had er van de week eentje in mijn DM hangen of ik wiet voor hem kon kopen
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan mag zo'n debiel eindelijk zn dm gebruiken (mag je niet meteen als je geregistreerd ben) en dan doe je er dat mee
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aangegeven bij de FA geven ze alleen waarschuwing.![]()
Whatever. Dat soort troep flikker je er toch gelijk af
Silkroadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeker als ze je site willen gebruiken om softdrugs te verkopen
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
twitter:AT5 twitterde op donderdag 16-07-2015 om 17:20:01Slettenhaar niet blij met zaad http://t.co/bqvkZTLKmS reageer retweet
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paardquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega van mij heet zo, dus ik kijk daar niet meer van op. We hard gelachen toen ze een discussie had over aan nieuwe userid op werk. Die begint met de eerste 4 letters van de achternaam. Oftewel slet...
die zit als een puber te gniffelen achter zijn bureauquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als titelmaker van AT5 ga je er dan ook gewoon vol voor. Of je bent echt een blind paard
Ik zag het op de site van AT5 vanmorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:41 schreef Godtje het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Betaal je dan dus geen servicekosten?
Loden oordoppen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer eens al m'n oorgaatjes gevuld, het is echt loodzwaar
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Had ik gister ook. Mijn dochter vond het wel leuk als ik de oorbellen in deed die ze in mijn la gevonden had. Want Mama met oorbellen ziet ze maar weinig.
Misschien maar weer eens van die ringetjes halen
Links 4 en rechts 3 gaatjesquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb 5 gaatjes. Aan de ene kant vind ik het leuk staan met al die roze en blauwe knopjes nu, aan de andere kant misschien ook wel tokkie
En ik wil er eigenlijk nog twee bij
Ja joh kan best!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dan kunnen die twee of drie er nog wel bij als ik niet zo'n schijterd was.
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja joh kan best!
Vind je het zeer doen?
Want ik heb geen centje pijn gehad bij alle 7 de gaatjes hoor.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schieten vond ik niet eng maar ik heb iemand nodig die me een schop onder de kont geeft en me in de stoel duwt om te laten piercen.
Ik wil nog een tragus en een forward helixquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog een tragus en een forward helix
Maar de vorige keren ging ik met iemand mee die ze ook liet zetten dus dan was je allebei schijterig maar je moedigde elkaar ook aan
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]Daar heb ik allemaal geen last van gehad.
Niet bij mijn oorbellen maar ook niet bij mijn piercings.
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik dus gewoon assistentie nodig
Er zit hier ook geen goede studio in de buurt ofzo, dan moet ik geloof ik naar Veenendaal of Arnhem.
Ik heb ze allemaal laten schietenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn piercings heb ik allemaal bij dezelfde studio gezet. Mijn oorbellen bij verschillende. Eerste een juwelier (want jong met Papa en Mama) en de tweede op een braderieen de derde op de Oude Gracht in Utrecht.
Van toen ik klein was weet ik weinig vanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal laten schietenDe eerste toen ik klein was bij een of andere juwelier in Arnhem, toen moesten ze me ook vastbinden, en daarna bij de Twinkle hier in het dorp
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Spannendquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Zo, huisjes bekeken, waarvan 1 direct afgevallen is. En afspraak gemaak voor weer een andere woning om die volgende week te bekijken... begint serieuze vormen aan te nemen
Gelukkig niet. Dat gedoe heeft ijn broer wel. 1 september moeten ze hun huidige huis uit en 1 oktober kunnen ze in hun nieuwe huis. Maandje in een vakantiehuisje met een pasgeboren kind (die komt als alles normaal gaat begin augustus).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]Juist enorm leuk!
Als je niets te verkopen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |