Dat klinkt al beterquote:
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Maar goed, ik ben een hongerlapje. Kan de hele dag door wel eten
EN dan zeg je iets over mijn eetritme?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter
Maar goed, ik ben een hongerlapje. Kan de hele dag door wel eten
Boodschappen doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatie
Ook nu weer: beter dan nietsquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zoveel heb ik niet in huis qua variatie
Patroon. da's wat andersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
EN dan zeg je iets over mijn eetritme?
Het gaat erom wat je dan eetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis met dat patroon. Als ik honger heb eet ik
Zandhoofdkaas inmiddels. Ff lekker de hoofdhuid scrubbenquote:
Zandhoofdkaas, of zandkopkaas?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zandhoofdkaas inmiddels. Ff lekker de hoofdhuid scrubben
Wat denk je wel niet van mij?quote:
Gebakken aardappeltjes, hamburger en sla en milkshake als toetje. Niks mis mee toch?quote:
Jij doet toch ook wel veel afhaal/bezorg eten?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, hamburger en sla en milkshake als toetje. Niks mis mee toch?
Valt mee hoor. 1 keer per maand bezorgen misschien. Zo nu en dan een keer patat. Deze dagen met vakantie is het wat minder netjes allemaal, maar gewoon door de week probeer ik aardig netjes te etenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet toch ook wel veel afhaal/bezorg eten?
Met knoflooksaus?quote:
Oh, je m'excuse danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt mee hoor. 1 keer per maand bezorgen misschien. Zo nu en dan een keer patat. Deze dagen met vakantie is het wat minder netjes allemaal, maar gewoon door de week probeer ik aardig netjes te eten
Vriend blijquote:
Ik ben wel lui en heb geen conditie, dus wat dat betreft ligt het wel in de lijn der verwachting. Ik snap je welquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben wel lui en heb geen conditie, dus wat dat betreft ligt het wel in de lijn der verwachting. Ik snap je wel
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van klomp vet die lam op de bank hangt?
whehehehe Onslowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |