Ik lig vaak met mijn benen "buitenboord", dus er is een kans dat het een keer fout gaat. Maar dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je hem maar goed over de randen van het bed hangt en ervoor zorgt dat dat ding niet half over je heen ligt is er niks aan de hand denk ik. Ik heb iig nergens last van.
Dat deed ik dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]Dat kan ik begrijpen. Waar ik bang voor ben (niet echt bang, maar wat wel in de lijn der verwachting ligt) is dat ik in mijn slaap verstrikt raak in dat ding en het hele geval sloop, ik ben een onrustige slaper.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:36 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan even buienradar checken voor ik de planten water ga geven
neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat op onweer, is dat ook goed?
Ik nam laatst mijn zwager mee om te helpen een tas uit te kiezen. Ik ben echt zo'n man wat mode enzo betreftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:38 schreef Renesite het volgende:
Kleding shoppennnn. Daarom ben ik homo geworden
dudequote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik nam laatst mijn zwager mee om te helpen een tas uit te kiezen. Ik ben echt zo'n man wat mode enzo betreft
Ja, echtquote:
Mijn agenda is leeg morgen. Zaligquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ineens mijn zondag volgepland
Morgenochtend rondje golfen als het droog is, daarna verjaardag.
Was die van mij ook. Nu hopen dat het weerbericht het fout heeft en het gewoon droog is morgenochtend.quote:
Het weerbericht... hahaha...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was die van mij ook. Nu hopen dat het weerbericht het fout heeft en het gewoon droog is morgenochtend.
Die is voor volgende week zaterdag ook niet geweldig trouwensquote:
Ja, meestal wel jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die is voor volgende week zaterdag ook niet geweldig trouwens
Gelukkig kan er een hoop veranderen in een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |