Watjes zijn het, allemaal!quote:
quote:
ik moet wel. Tot 17u werken en daarna nog een bbq op t werkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:38 schreef CherryLips het volgende:
Dit gaat echt een superproductieve dag worden, ik voel het.
ik houd er gelukkig een aardig ritme op na.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grapjas
Ik gok dat ik pas om vier uur vanmiddag een beetje wakker ben.
Ik zit ook aan een opdracht from hellquote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik moet wel. Tot 17u werken en daarna nog een bbq op t werk![]()
Is niet erg maar wordt je wwrkdag zo lang van
Satanistenbijbel?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 06:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook aan een opdracht from hell
Wat heb je met haar gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk niet dat ik Anna meer meekrijg na de Efteling meet van vorig jaar. En ik heb wel weer zin om een dagje rond te hobbelen daar
.
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan
Was er een meet
September is prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil best wel een zaterdag of zondag in september/oktober aanwijzen en zien wie er willen.
Daar waar meer vrouwen zijn zeker!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Andere SC. Ik ben doe aan SC polygamie.
Ik moest van haar in de Halve Maen (waar ik echt een grafhekel aan heb aan dat soort dingen), bovenin. Dus ze moest met mij met met Joris en de Draak. En daarna heeft ze gezworen nooit meer met mij mee te gaan in dat soort achtbanenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je met haar gedaan
Was er een meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |