Zonder die rare streepjes was West Ham-uit nog wel een aardig shirt, nu is het idd baggerquote:
Lelijk zoals altijdquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe uitshirts Tottenham
Die rare donkerblauwe strepenquote:
Die mouwenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:04 schreef o.us2.0 het volgende:
Uitshirt Everton
Umbro heeft dit jaar wel erg mooie shirts man, begon al met het uitshirt van PSV.
Umbro
[ afbeelding ]
Ook mooi dat ze bij het 3e shirt het logo op de mouw plaatsen. Zou anders te druk worden met die strepen en het wapenschild.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 18:05 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige collectie weer.
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Aquila non capit muscas.''
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Violet mag er eventueel wel een beetje in bij Real, is toch de tweede clubkleur. Net als dat de blauwe diagonale band niet blauw maar violet moet zijn.
Vond dit shirt het mooist van de laatste jaren. Vanaf Emirates is het minder geworden.Ja, dat ziet er wel compleet uit. Ik vond de paarse adidas strepen ook wel ok, maar zwart of navy-blue ziet er iets degelijker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef AQUILA. het volgende:
Adidas is over het algemeen wel prima. Vind de shirts van Real altijd wel mooi eigenlijk met de klassieke Adidas-strepen.
Umbro moet maar weer terug bij Ajaxquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op een Feyenoord of Ajax-thuisshirt vind ik die Adidasstrepen altijd bagger. Of bij Juventus dit seizoen bijvoorbeeld, ziet er echt niet uit
quote:Op maandag 20 juli 2015 12:26 schreef hafcfan het volgende:
En Genoa wtf is dit.
http://www.footyheadlines.com/2015/07/genoa-15-16-kits.html
Adidas werkt niet bij niet-symmetrische shirts. Dat van Ajax is wit-rood-wit. Feyenoord is om en om rood-wit waardoor de strepen er aan de ene kant optisch gezien anders uitzien dan aan de andere kant. Werkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:31 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Bij Ajax vind ik het niet lelijk, bij Feyenoord ziet het er inderdaad absoluut niet uit.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shirt 2 en 4 zijn![]()
, shirt 1 en 3 zijn het tegenovergestelde:
![]()
Die is wel sickquote:Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mooiste staat er nog niet bij.
Umbro was honderd keer mooier dan dit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Ontzettend lelijk shirt met een pauper bristol merk.
quote:
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Beathoven het volgende:
Één van de weinige tenues waar het wat aan toevoegd omdat het anders volledig egaal wit zou zijn. Zodra er een tweede kleur in t tenue zit wordt het minder.
zoals dit?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vind juist die strepen op dat befaamde Real Madrid shirt lelijk. Dat shirt vraagt gewoon om egaal wit te blijven met hooguit de patches op de mouwen van de EC1 cups en de CL league.
Inderdaad vreselijk lelijk, maar de bedoeling daarvan is dat de sponsornaam ook tijdens de interviewtjes na de wedstrijd en op portretfoto's zichtbaar is.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Beathoven het volgende:
Het kleine tekstlogo ter hoogte van het schouder voegt niets toe aan de grote versie op die plaats. Dat geeft 't shirt een amateuristische uitstraling. Zet m ergens op de arm ofzo voor als de speler alleen zijdelings op tv is. En ook hier kan de sponsor wel iets lager; dan staat t wat vrijer, valt het wat meer op en maakt 't de boel wat minder krampachtig.
Kan wel goedkoper krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Mooie shirt van Roma
Maar 120 euro, doe efkes normaal joh
Kansloos echt
Gek dat die Turkse vlag erop staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:11 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Galatasaray thuistenue.![]()
http://www.footyheadlines.com/2015/01/galatasaray-15-16-kit.html
Vast wel, maar wel triest dat ze dat ervoor vragen.quote:
Dat doen ze al jaren volgensmijquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Gek dat die Turkse vlag erop staat.
Ja gewoon oplichters. Nike en adidas zijn dieven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, maar wel triest dat ze dat ervoor vragen.
Echt hé, maar ik zie dat nike.com het aanbiedt voor 85, das gelukkig wel wat minder..quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja gewoon oplichters. Nike en adidas zijn dieven.
Wat een kut tekst en een kut lettertype. Bijna net zo erg als Comic Sans.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel op het uitshirt dus_!
[ afbeelding ]
Spam op het shirt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je zograag Roma shirt dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt hé, maar ik zie dat nike.com het aanbiedt voor 85, das gelukkig wel wat minder..
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, denk niet dat er ook maar één Tukker is die dat gedrocht gaat kopenquote:
Ondanks dat zowel het thuis- en uitshirt beide catalogusshirts zijn, heb je zonder die sponsor meer omzet in fanshop dan met. Volgens mij weet iedereen dat behalve het bestuur daar in Enschedequote:Op donderdag 23 juli 2015 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat er ook maar één Tukker is die dat gedrocht gaat kopen
Ik probeerde net webprintOnlquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ondanks dat zowel het thuis- en uitshirt beide catalogusshirts zijn, heb je zonder die sponsor meer omzet in fanshop dan met. Volgens mij weet iedereen dat behalve het bestuur daar in Enschede
Eens en wat te denken van de achterkant?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Cambuur heeft ook een cursus "Hoe-een-mooi-uitshirt-te-verneuken-door-shirtsponsor" gevolgd bij FC Twente.
[ afbeelding
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef o.us2.0 het volgende:
Cambuur heeft ook een cursus "Hoe-een-mooi-uitshirt-te-verneuken-door-shirtsponsor" gevolgd bij FC Twente.
[ afbeelding ]
Gristus te paardquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Eens en wat te denken van de achterkant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tegen beter weten in nog hoop dat het wat wordtquote:Er zijn mensen die de letters op het shirt nogal groot vinden.
,,Ik snap de vraag. Ik vind ‘m persoonlijk mooi, maar het is nog geen definitief ontwerp. Over de uiteindelijke belettering gaan we samen met Cambuur in goed overleg.”
[ afbeelding ]
Helaas pas vanaf 1-1-2016, Man U moeten het jaar 2015 in Nike afmaken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:03 schreef Heufd het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw tenue van Manchester United.
http://www.telegraph.co.u(...)aled-for-201516.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Helaas pas vanaf 1-1-2016, Man U moeten het jaar 2015 in Nike afmaken.
quote:Manchester United have revealed their new kit for the upcoming Premier League season after their world record £750 million deal with adidas reached its 1 August start date.
Ah, tof dat het is vervroegd!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:14 schreef Heufd het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)aled-for-201516.html
[..]
Dit ben ik niet gewend van die Franse shirtsquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:07 schreef Onufriev het volgende:
Uitshirt van FC Nantes:
[ afbeelding ]
Jammer dat 'ie 75 euro moet kosten....
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors iddquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ben ik niet gewend van die Franse shirts
Nog erger dan het uitshirt van Ajax?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
juve schijnt een vreselijk 3e shirt te krijgen met als dieptepunt de broek
Deze is prachtig en stijlvol inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors idd
Das een grapje hoop ik? :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:03 schreef bascross het volgende:
[..]
Eens en wat te denken van de achterkant?
[ afbeelding ]
De shirts waar de spelers mee spelen hebben vaak gewoon meer sponsors dan de shirts in de fanshop. Op die spelersshirts (en broekjes trouwens) is vaak elk leeg plekje gevuld met een sponsorlogo inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Normaal zitten Franse shirts (buiten de top 3) volgeplakt met foeilelijke shirtsponsors idd
Uit- en thuisshirts.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:47 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind dat shirt best wel mooi eigenlijk
Dat shirt heb ik nog. Wel met een eigen/andere sponsor erop, het eerste team van mijn vader speelde daarin.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:52 schreef GroningenKoningen het volgende:
FC Groningen zal haar Europese wedstrijden in het seizoen 2015/2016 in een uniek retro-shirt spelen. Het is een kopie van het wedstrijdshirt uit het seizoen 1984/1985. Net als in dat seizoen wordt ook dit nieuwe shirt geleverd door onze kledingsponsor Robey Sportswear.
[ afbeelding ]
2015/2016
[ afbeelding ]
1984/1985
Da's een halve aussie johquote:Op maandag 3 augustus 2015 05:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...het is alle drie echt kut met peren eigenlijk.
Hmm dat babyroze is ook maar zo roze he, laten we er een hardroze balk doorheen gooien...quote:Op maandag 3 augustus 2015 05:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Tja...het is alle drie echt kut met peren eigenlijk.
90's raveparty, pilletjes en tadaaquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm dat babyroze is ook maar zo roze he, laten we er een hardroze balk doorheen gooien...
En over dat derde tenue wil ik het niet eens hebben... what were they smoking?
Daar ging m'n ontbijtquote:Op maandag 10 augustus 2015 03:55 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Neuj.. Mooi uniform voor de stewardsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:00 schreef AQUILA. het volgende:
Thuistenue van RSCA is niet lelijk toch?
Dat shirtsponsor met die vloekende kleurenquote:Op maandag 10 augustus 2015 03:55 schreef Pascalus het volgende:
Dat shirtsponsorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat shirtsponsor met die vloekende kleuren
Was hun naam in wit/paars niet goed genoeg geweest? Volgens mij kent iedereen BNP Paribas wel.
Denk het groen van BNP Paribas weg en het is een heerlijk truitje. ]quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuj.. Mooi uniform voor de stewards
Dat mag niet in dit topic!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Welke site kon je ook alweer replica (neppe) shirtjes krijgen die verdomd veel op de winkelversies leken?
Ziet er goed uit. Deze of het thuisshirt van ze gaat er dit seizoen wel inkomen denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:07 schreef Onufriev het volgende:
Uitshirt van FC Nantes:
[ afbeelding ]
Jammer dat 'ie 75 euro moet kosten....
Origineelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
CL-uit tenue van PSV
Teringquote:Op woensdag 9 september 2015 20:49 schreef easy-going het volgende:
1860 Munchen komt met speciaal Oktoberfest shirt
[ afbeelding ]
Die blauwe kan nog wel, alleen die broekenquote:Op woensdag 9 september 2015 20:49 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Die was van vorig jaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die blauwe kan nog wel, alleen die broeken
Dat doe je jezelf toch niet aan als club...quote:Op woensdag 9 september 2015 20:49 schreef easy-going het volgende:
[ afbeelding ]
Moet een ludieke actie zijn want dit is echt geen porem.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef DeTolk het volgende:
Die blauwe kan nog wel, alleen die broeken
Prima shirtje.quote:Op maandag 9 november 2015 23:56 schreef De_Kraam het volgende:
Belgjes krijgen dit tenue:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.
"Zij zijn groot en ik ben klein, het is niet eerlijk"quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Prima shirtje.
Ze zullen wel stoer/boos moeten kijken, maar Hazard kijkt echt alsof ie diep ongelukkig is
twitter:DanielOude twitterde op woensdag 10-02-2016 om 23:00:40Deze shirt ontwerper heeft eens gezeken in de sneeuw. https://t.co/rCMoVQRaOL reageer retweet
Nikequote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef bjanaan het volgende:
Frankrijk uit voor het EK 2016,
[ afbeelding ]
Polen is wel gaaf, alleen een beetje simpel misschien. Dat tenue voor de kwalificatie was beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef Heufd het volgende:
Kroätië:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Turkije:
Engeland:
Polen:
[ afbeelding ]
Portugal:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef DonRaja het volgende:
Mijn laatste aanwinst, puur jeugdsentiment:
[ afbeelding ]
Het is ook allemaal hetzelfde qua ontwerp.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:50 schreef Pascalus het volgende:
Dat copy+pasten van Nike begint te vervelen. Het is allemaal iets te simpel. Ik vind die van Kroatië wel mooi.
Gaaf ding.quote:
Mooi uitshirt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[ afbeelding ]
sc Heerenveen 2016/2017, komt nog wel een andere sponsor aangezien Univé als hoofdsponsor stopt.
Enige keer dat ik seizoenkaart van Feyenoord erbij nam vanwege:quote:Op maandag 21 maart 2016 20:37 schreef DonRaja het volgende:
Mijn laatste aanwinst, puur jeugdsentiment:
Clubs die hun thuisshirt helemaal veranderenquote:Op donderdag 7 april 2016 10:44 schreef Gijscoman het volgende:
Naast het Oekraïnereferendum was er de laatste tijd nog een ander referendum, namelijk over het nieuwe shirt van NEC. Uiteindelijk heeft de meerderheid voor het balkenshirt gekozen (rechts op de foto). Het andere shirt zal uitshirt worden en daarnaast komt er nog een derde shirt, indien het uitshirt teveel lijkt op het thuisshirt van de tegenstander.
[ afbeelding ]
Niet iedereen is tevreden over de uitkomst. Tegenstanders zien dit als het lelijkste shirt van de Eredivisie. Een deel van de voorstanders vond dat ook, maar die vonden dat juist een reden om voor te stemmen.
Ik vind dit oude logo veel mooier dan dat vlaggetje.quote:
Ik dacht exact hetzelfde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaaf ding.
Die geforceerde stoerheid bij zo'n presentatie echter
Komt totaal niet over als iemand als Iniesta daar staat.
Ik ook. Maar ook daar zijn de meningen sterk over verdeeld.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dit oude logo veel mooier dan dat vlaggetje.
Het rechtershirt is juist hoe het voorheen was meen ik.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:49 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Clubs die hun thuisshirt helemaal veranderenTreurig
Eerder dacht ik (van l naar r) dat ik naar het thuis- en uitshirt zat te kijken.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rechtershirt is juist hoe het voorheen was meen ik.
Serieus?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rechtershirt is juist hoe het voorheen was meen ik.
Jaren '90 dacht ik. En volgens mij hadden ze toen een donkerblauw uitshirt, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 7 april 2016 11:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Serieus?Moet wel een tijdje geleden zijn dan.
Al met al is de linkershirt een prachtshirt voor NEC, de balkenshirt moet een gewenning worden denk ik.
Meer info over het balkenshirtquote:Op donderdag 7 april 2016 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaren '90 dacht ik. En volgens mij hadden ze toen een donkerblauw uitshirt, maar ik kan het mis hebben.
Glentoran FC.quote:Op maandag 11 april 2016 13:51 schreef Ludwig. het volgende:
Ik vind dat gehalveerde shirt mooier, echter zou ik uit historisch oogpunt ook voor dat balkenshirt kiezen.
Wat ik me nog afvroeg, tegen welk team is dat gehalveerde shirt bruikbaar als het balkenshirt botst doordat het teveel op het shirt van de tegenstander lijkt? En dan met rode, groene of witte broekjes en sokken ofzo?
quote:PEC Zwolle staat op ludieke wijze stil bij Koningsdag 2016. De eredivisionist speelt op 20 april de thuiswedstrijd tegen NEC in een oranje-tenue. Dat maakte PEC bekend via het officiële Twitter-account. Koning Willem Alexander viert Koningsdag op 27 april de Overijsselse stad.
In Nijmegen werd het eerder dit jaar 2-2 tussen NEC en PEC. Beide ploegen strijden de komende wedstrijden nog om een plekje in de play-offs om Europees voetbal.
Eindelijk strakke shirtsquote:Op donderdag 21 april 2016 00:24 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Laat Ron het maar niet lezenquote:
Shirt in broek en broek hoog optrekken is de enige oplossing.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nou van dat shirt van AC Milan moet vinden.
Met uitzondering van dat 2e shirt van Barca en die van BVB verder wel strakke shirts.
Geld was op voor de rest van de strepen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:10 schreef Dekatria het volgende:
Die van Borussia vind ik erg strak. Milan echterwat moet dat voorstellen? Bloedstrepen?
Die van Chelsea vind ik ook wel wat hebben en bij Tottenham is het nog even afwachten hoe ze eruit zien als spelers hem aanhebben. Aan een kleerhanger zien weinig shirts er echt strak uit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef hafcfan het volgende:
Pascalus wat drop je nu weer voor aids. Alleen United vind ik wel mooi. Arsenal en Puma zijn weer eens vreselijk bezig dit jaar
Ik vind het ook niks, met name Arsenal is kut inderdaad. Die hebben alleen nog maar rotzooi gehad sinds ze bij Puma zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:22 schreef hafcfan het volgende:
Pascalus wat drop je nu weer voor aids. Alleen United vind ik wel mooi. Arsenal en Puma zijn weer eens vreselijk bezig dit jaar
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 08:30:08Zondag spelen we voor het eerst in ons nieuwe @adidasfootball uittenue! -> https://t.co/QaaDoWw9eX #wijzijnajax https://t.co/gvDbYyrkXp reageer retweet
porno shirt met dat xxx.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 08:30:08Zondag spelen we voor het eerst in ons nieuwe @adidasfootball uittenue! -> https://t.co/QaaDoWw9eX #wijzijnajax https://t.co/gvDbYyrkXp reageer retweet
facking lelijk gekke blauw ding met een streep op de borst.quote:Op donderdag 28 april 2016 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kijk die van ajax is praktisch die 3 X'en kan de andreaskruisen uit de amsterdamse vlag beteken of meer dan 30x landskampioen met de 3 kampioenssteren.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:12 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze verwachten een zeer teleurstellend seizoen, dusdanig dat de scheermesjes al op de armen staan.quote:
Mooi dat de shirts tenminste weer steeds groener worden.quote:
quote:
Goeiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is meer een shirt voor Bolton Wanderers.
Game of Thrones kijkers snappen dit.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is meer een shirt voor Bolton Wanderers.
Game of Thrones kijkers snappen dit.
quote:Eén keer in de zoveel tijd gebruikt een grafisch ontwerper zijn talent om alternatieve voetbaltenues te maken, vaak van de shirt van Europa's grootste clubs zoals Barcelona en Real Madrid. Dit keer hebben we een uitzondering gevonden. Roemeense Graphic Designer Cosmin Becheanu (a.k.a. Beky Design) benaderde ons een aantal maanden geleden en wij spoorde hem aan Concept Kits voor Eredivisie clubs te maken. Een paar maanden later heeft hij dat gedaan voor PSV, Ajax, Feyenoord en AZ. En hoe! (klik op een afbeelding voor een vergroting)
Dat krijg je als een designer het maakt die de clubculturen totaal niet kent.quote:Op zondag 15 mei 2016 16:32 schreef Pascalus het volgende:
Dat Ajax shirt![]()
Dat Feyenoord shirt![]()
Ga weg met je graphic designer rotzooi.
Bij de Feyenoord-shirts de mouwen dezelfde kleur als de vlakken.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:16 schreef Frenkel het volgende:
http://www.neveroffside.n(...)jax-feyenoord-en-az/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat uitshirt is best okequote:Op zondag 15 mei 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Ajax shirt is echt vreselijk
Waarom dat rare donkerrood en al die strepen in het midden? En dan die kruisjes in het wit
Gaat nergens over
quote:Qatar Airways staat niet meer op de shirts omdat de club nog geen nieuwe sponsordeal heeft gesloten. Fans die nostalgisch zijn naar de tijden zonder sponsor op het rood-blauwe shirt kunnen het shirt dus maar best kopen voor een nieuwe sponsor gevonden is.
Nike is walgelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Die aparte schouderkleuren van Nike worden op alle shirts doorgevoerd kennelijk.
quote:'Cultshirt' FC Amsterdam krijgt nieuw leven
Fans van FC Amsterdam kunnen na bijna 25 jaar eindelijk weer in het shirt van hun favoriete club lopen. Copa, een winkel gespecialiseerd in retro-voetbalshirts, gaat het klassieke rood en wit van de cultclub verkopen.
We gaan graag in zee met clubs met een roemrucht verleden, ook al is die soms kort," zegt Osin Peltenburg, marketingmanager van Copa, over de Amsterdamse club die tussen 1972 en 1982 in het Olympisch Stadion speelde. In de stad speelde de club altijd tweede viool achter grootmacht Ajax.
FC Amsterdam ontstond in 1972 uit een fusie van DWS, Blauw-Wit en de Volewijckers en speelde Europees voetbal tegen Internazionale. Gerard van der Lem, Geert Meijer, Heini Otto en André Wetzel zijn bekende spelers die in het klassieker shirt van de club speelden.
"De rechten van het shirt waren in handen van een paar oud-leden," zegt Peltenburg. "We hebben toestemming van ze gekregen om een mooi cultshirt te maken." Een deel van de opbrengst schenken de oud-leden aan een goed doel.
Toeristen
Copa, gevestigd aan de Prins Hendrikkade, hoopt met de retroshirts van FC Amsterdam aan de wensen van buitenlandse toeristen te kunnen voldoen.
Peltenburg: "De eerste vraag die toeristen stellen als ze binnenlopen is of we iets typisch Amsterdams hebben. Dat hadden we tot nu toe niet echt. Een samenwerking met Ajax is moeilijk. Maar nu hebben we iets echt Amsterdams."
Peltenburg denkt niet dat alleen toeristen in het shirt gaan lopen. "In Amsterdam en Nederland verwachten we ook vraag naar de shirts. Maar in Rotterdam gaan we ze niet snel zien."
Bron
heel erg lelijk.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vitesse shirt zojuist gepresenteerd:
[ afbeelding ]
Godverdomme, wat een gedrocht.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel heel goedkoop uit.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel een net shirt.quote:http://s.parool.nl/s-a4331344/
Ajax speelt de thuiswedstrijden komend seizoen met de drie Andreaskruizen van het Amsterdamse stadswapen in de kraag.
Dat bleek bij de presentatie van het nieuwe thuistenue, dat verder nauwelijks is veranderd ten opzichte van afgelopen jaar. Wel heeft het shirt nu een V-hals in plaats van een ronde hals.
De mouwen van het shirt zijn wit, met een kleine rode band. Ook de broek en sokken zijn wit, met enkele rode details.
Ajax presenteerde eerder al het uitshirt. Dat is overwegend zwart, met grijze en lichtblauwe details tinten.
Ik vind vooral dat .nl lelijk achter sommige sponsors tegenwoordig.quote:
Toch een beetje te veel 'design'. Zwarte strepen op de schouders, geblokte mouwtjes en die effen rode balk aan de onderkant vind ik wat te veel.quote:
Strepen in de zij is wel een verbeteringquote:Op vrijdag 1 juli 2016 10:40 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vind het wel een net shirt.
Ziet er best Spartaans uit en die rode band onderaan slaat nergens op.quote:
Ik gok dat Depay 7 mag inleveren. Dan krijgt Martial dat nummer en is 9 vrij voor Ibraquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:15 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben wel benieuwd welk rugnummer zlatan krijgt, dan kan ik een manchester united shirt halen![]()
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor pyjama motiefjequote:Op woensdag 6 juli 2016 17:15 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben wel benieuwd welk rugnummer zlatan krijgt, dan kan ik een manchester united shirt halen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor pyjama motiefje
Goddamnquote:
Ik vind dat thuisshirt mooi hoor, maar wtf die gele sokkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 08:56 schreef LTCY18 het volgende:
Deze ga ik sowieso halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de trend bij die template. Barca heeft ook rose sokken bij hun paarse tenue.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat thuisshirt mooi hoor, maar wtf die gele sokkendat kan toch niet
Lijkt wel of die grote merken eerst een perfect tenue maken, en daarna wat dingen proberen te zoeken om het te verneukenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is de trend bij die template. Barca heeft ook rose sokken bij hun paarse tenue.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt wel of die grote merken eerst een perfect tenue maken, en daarna wat dingen proberen te zoeken om het te verneuken
Ja, die koop ik er zeker niet bij whahahahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat thuisshirt mooi hoor, maar wtf die gele sokkendat kan toch niet
Wel een historisch tenue toch? Degenen die dit vroeger bedacht hebben waren alsnog niet goed bij hun hoofd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wilde m net posten, Wat een gedrocht van een shirt
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Uitshirt vind ik ook wel geil.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:29 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Ja, die koop ik er zeker niet bij whahahaha
Ik vind dit best vette shirtsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:44 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sow
Die blauwequote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:44 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
sow
Mooi embleem wel van de Chinese bond.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:21 schreef LTCY18 het volgende:
China Heren Thuis
[ afbeelding ]
China DamesThuis en Uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik hoop juist dat ze die "Nike" logo's maken zoals die van NL en FR, maar dan van een draak of zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi embleem wel van de Chinese bond.
sondicoquote:
Gekkie... hooguit JL-niveau.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
sondico
Straks ga je me nog vertellen dat dit van een Eredivisieclub is
Dat was een en al ellende jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:27 schreef Pascalus het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik van Sondico hoor. Ken dat hele merk niet. Paar jaar geleden had Twente ook zo'n vaag merk, Burrrrrda of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |